Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i ich finansów. Dlatego przy okazji wizyt klientów w naszych placówkach, kontaktów telefonicznych, prosimy o aktualizacje danych z dokumentu tożsamości, informacje o dochodach i rezydencji podatkowej. Od czasu do czasu wysyłamy też przypomnienia i prośby o aktualizację tych danych bezpośrednio do klientów.
Robimy to przez SMS-y, wiadomości w aplikacji CA24 Mobile. Klienci mogą aktualizować swoje dane przez formularz na naszej stronie internetowej, w dowolnej placówce i na naszej infolinii. To standardowe działanie wszystkich banków. Zbieramy i przechowujemy te dane zachowując najwyższe standardy bezpieczeństwa.
Jeśli nie mamy aktualnych danych klientów, to zgodnie z procedurą KYC - Poznaj Swojego Klienta nie możemy świadczyć im usług. Co oznacza, że musimy zablokować im dostęp do usług lub wypowiedzieć umowę.