Placówka bankowa Generała Nila Fieldorfa 8, Puławy

Godziny pracy

Pn.,Śr.-Pt.: 09:30-16:30

Wt.: 09:30-17:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Aleksandra Pawłowska

02.02.2024

Odpowiedź:

05.02.2024

Aleksandro, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Polecamy się! Pozdrawiam, Michał

avatar

ashuri

08.01.2024

Odpowiedź:

23.01.2024

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Michał

avatar

Paweł Ulanowski

22.12.2023

Bardzo miłe Panie. Profesjonalna, życzliwa i sympatyczna obsługa. Niestety spora ilość upierdliwych seniorów spowalnia tempo obsługi i czas oczekiwania. Na szczęście odwiedzam placówki bankowe raz na 5 lat :).

Odpowiedź:

29.12.2023

Dziękujemy za miłe słowa i pięć gwiazdek, Pawle⭐ W przypadku wpłaty lub wypłaty gotówki zachęcamy do skorzystania z urządzeń samoobsługowych😉 Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Kaszmir “Kaszmir” Kaszmir

19.12.2023

Ja osobiście jestem zadowolona na 100% Miła obsługa. Panie są kompetentne. Pani Monika K. - na 6+ Natomiast taka mała rada... żeby nie czekać w kolejce wystarczy zadzwonić i umówić się indywidualnie: danego dnia i o konkretnej godzinie, wtedy napewno wszystko jest dokładnie wyjaśnione :)

Odpowiedź:

03.01.2024

Dziękujemy za miłe słowa! Staramy się sprostać oczekiwaniom naszych klientów i jesteśmy wdzięczni za każdą pozytywną opinię. Zapraszamy na przyszłe wizyty i polecamy umawianie spotkań z naszymi doradcami, aby uniknąć dłuższego czekania w kolejce 😊 Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Krzysztof Kuzioła

28.11.2023

Czas oczekiwania na obsługę Klienta blisko godziny. Gratuluję !

Odpowiedź:

26.01.2024

Krzysztofie, dziękujemy za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi naszej pracy. Zachęcamy do skorzystania z możliwości umówienia się z doradcą na konkretny dzień przez naszą aplikację mobilną lub formularz na stronie internetowej. Klaudia

avatar

simon teodorowicz

27.11.2023

Odpowiedź:

03.12.2023

Simonie, dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się, co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Klaudia

avatar

arek kostecki

24.11.2023

Odpowiedź:

24.11.2023

Arkadiuszu, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Klaudia

avatar

Przemysław Watracz

06.11.2023

Odpowiedź:

07.11.2023

Przemysławie, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny😊! Czy wiesz ze nasza ekokarta rozkłada się szybciej niż plastik, dzięki czemu będąc naszym klientem przyczyniasz się do ochrony środowiska? Więcej informacji znajdziesz na stronie Mniej Plastiku. Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia