Placówka bankowa Krakowska 11, Tarnów

Godziny pracy

Pn.,Śr.: 09:30-17:00

Wt.,Czw.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Andrzej Bibro

14.01.2025

Bardzo miła obsługa i szbka polecam panią Sabinę

Odpowiedź:

15.01.2025

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

avatar

Helena Moskal

09.01.2025

Super profesjonalnie obsługa Pani Barbara 👍

Odpowiedź:

10.01.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie 😊 Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Lucyna Ch.

16.12.2024

Pracujący w tym oddziale doradca, niestety nie zapamiętałam nazwiska, jest bardzo niekompetentny. Kiedy dostałam z banku smsa o tym, że trzeba potwierdzić dane, zadzwoniłam do banku z pytaniem, o co chodzi, bo już kiedyś takie smsy dostawałam i wtedy powiedziano mi, że mam wszystkie dane mam w porządku. Pan powiedział, że mój mąż, który jest pełnomocnikiem do konta, nie uzupełnił jakiejś ankiety i że trzeba to zrobić w placówce. Zapytałam, czy da się to zrobić w aplikacji, pan nie wiedział i odesłał mnie na inny numer tel. Pod tamtym numerem sztuczna inteligencja powiedziała mi, że owszem, da się w aplikacji. Zrobiliśmy to, jednak nasze konto i tak zostało zablokowane. Było to w piątek po południu, więc przez weekend nie dało się z nikim skontaktować. Również w poniedziałek i wtorek nie udało mi się dodzwonić na żaden z podanych na stronie i na wizytówkach numer. Dopiero we wtorek dodzwoniłam się do innej placówki i dopiero tam pani sprawdziła, że jeszcze mój mąż ma nieaktualny dowód. Zdalnie poprowadziła nas, jak za pomocą skanu zaktualizować dowód i konto szybko zostało odblokowane. To wszystko powinien załatwić pierwszy doradca, podczas pierwszej rozmowy. Zablokowanie dostępu do konta na tyle dni to działanie skandaliczne, tym bardziej, że nie udzielono mi konkretnej informacji. Gdy chcą wcisnąć kredyt, potrafią dzwonić co chwilę, a gdy chodzi o tak ważną sprawę, jak zablokowanie konta, to wysyłają enigmatyczne smsy. Zresztą sama procedura blokowania dostępu do własnych pieniędzy osobie, która nie jest przestępcą, jest niezgodna z konstytucją. Nie polecam tego banku i sama też zamierzam zrezygnować z jego usług.

avatar

Marek

06.12.2024

Miła obsługa.

Odpowiedź:

24.12.2024

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Piotr Kwarcinski

24.11.2024

Odpowiedź:

25.11.2024

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiam, Michał

avatar

Molas GTS

21.11.2024

Odpowiedź:

21.11.2024

Dziękujemy za zaufanie. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Agnieszka Kabat

18.11.2024

Obsługa super. Jestem mile zaskoczona ☺️Polecam Panią Barbare która jest moim doradcą.

Odpowiedź:

19.11.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Polecamy się! Michał

avatar

Yabadu

07.11.2024

Zdecydowanie nie polecam! Obiecano mi kontakt z ofertą, ale zamiast tego spotkałem się z kompletnym brakiem profesjonalizmu. Po pierwszym telefonie zostałem chyba zablokowany, co sprawiło, że nie mogę się do nich dodzwonić. Takie zachowanie jest po prostu żałosne i absolutnie nie licuje z wizerunkiem poważnej instytucji finansowej. Omijajcie Credit Agricole szerokim łukiem!

Odpowiedź:

20.12.2024

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Stylowa pielęgnacja bez plastiku – czy to możliwe?

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, jakich produktów używa na co dzień. Rosnąca świadomość ekologiczna i chęć dbania o planetę przekłada się na nasze codzienne wybory. Również w kwestii pielęgnacji na rynku pojawia się coraz więcej możliwości pozwalających na zmniejszenie ilości plastikowych odpadów. Zastanawiasz się, czy można być stylowym, dbając o środowisko? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej! Sprawdź nasz przewodnik po ekologicznych alternatywach w codziennej pielęgnacji. Więcej

Jak negocjacje cen mogą pomóc zaoszczędzić?

W codziennych sytuacjach, takich jak zakup mieszkania, samochodu, przeprowadzenie remontu, wielu z nas unika negocjacji cenowych, akceptując podane kwoty bez próby ich obniżenia. Często wynika to z obawy przed negatywną oceną czy przekonania, że cena jest niezmienna. Umiejętne prowadzenie rozmów cenowych pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także uzyskać lepsze warunki zakupu czy dodatkowe korzyści. Często wiele ofert, które początkowo wydają się poza naszym finansowym zasięgiem, po odpowiednich negocjacjach staje się dostępnych Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia