Placówka bankowa Krakowska 11, Tarnów

Godziny pracy

Pn.,Śr.: 09:30-17:00

Wt.,Czw.-Pt.: 09:30-16:30

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Zapraszamy do naszego oddziału mieszczącego się na rogu ulic Krakowskiej oraz Nowy Świat w Tarnowie od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:30-16:30. Zachęcamy do odwiedzania naszej placówki zwłaszcza po godzinie 11:00 ze względu na krótszy czas oczekiwania na obsługę. Państwa szczególnej uwadze polecamy ofertę kont osobistych oraz promocję Kredytu Prostoliczonego. Zapraszamy do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której mogą Państwo bezpłatnie zrealizować przelewy z konta, a także wpłacić oraz wypłacić środki z rachunku osobistego. Do zobaczenia.


Opinie naszych klientów

avatar

Paulina Pochwałowska

11.01.2022

Odpowiedź:

12.01.2022

Paulino, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszę się, że jesteś zadowolona z obsługi. Michał

avatar

Patrycja Karecka

01.12.2021

Odpowiedź:

01.12.2021

Patrycjo, dziękujemy za 5 gwiazdek :) Joanna

avatar

Serek Wiejski

01.12.2021

Odpowiedź:

02.12.2021

Dziękujemy za wysoką ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Jarosław Tylmanowski

29.09.2021

Ostatnia wizyta w placówce 29.09.21 okazała się b. nieprzyjemna. Mianowicie przyszedłem 10 min przed otwarciem placówki. Byłem 3 w kolejce. Po otwarciu rolety zostałem poinformowany przez jedną z Pań, żebym sobie usiadł i poczekał na obsługę. I tak sobie czekałem prawie godzinę. Moje zdenerwowanie podniósł fakt, że kolejny klient (a było już ich kilku) czekający za mną został obsłużony w przeszklonym boksie (pewnie umówiony telefonicznie). Po zwróceniu uwagi, że łaskawa Pani obiecała mnie obsłużyć w następnej kolejności, to ta ostentacyjnie zamknęła drzwi swojego boksu i radź sobie gościu. Na innych boksach każdy z pracowników z telefonem przy uchu, a ja stoję i nie nie wiem czy uda mi sie z kimkolwiek porozmawiać. Nie było tak do tej pory w tej placówce. Ze sprawą jaką miałem zawsze załatwiałem ją w tej placówce w ciągu 3 min. w okienku kasowym. Zaznaczam, że moja ocena dot. stricte tylko tej placówki, a nie całego banku. Jestem, a w zasadzie byłem do dzisiaj Waszym klientem kilka może kilkanaście lat i zawsze wychodziłem z banku zadowolony. Przykre. Miała być 1 gwiazdka, ale w końcu niejaki P.Michał K. Załatwił moją sprawę (w 3 min.)

Odpowiedź:

11.10.2021

Jarosławie, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie powinna mieć ona miejsca. Najwyższy poziom obsługi klienta jest dla nas bardzo ważny. Zawsze gdy czas oczekiwania na spotkanie jest wydłużony - nasi doradcy na bieżąco o tym informują. Raz jeszcze przepraszamy. Joanna

avatar

Monika Dulian

08.08.2021

Super obsługa

Odpowiedź:

09.08.2021

Moniko, dziękujemy za miłe słowa. Joanna

avatar

Pawel Gniadek

29.07.2021

Odpowiedź:

30.07.2021

Pawle, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Bożena Urjasz

22.07.2021

Odpowiedź:

23.07.2021

Bożeno, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Szymon Łabno

02.06.2021

Wizyta była nieocenionym przeżyciem... Jestem klientem CA od ponad 20 lat. Nastąpił czas, aby zmienić ten bank na inny, bardziej szanujący klienta.... Moja opinia nie dotyczy placówki w Tarnowie, ale słabo działających systemów IT w tym banku. Nie działający formularz kontaktowy, smsy ( do korzystania z bankowości internetowej) przychodzące po 2 godzinach lub wcale

Odpowiedź:

31.05.2021

Szymonie, dziękuję za pozostawienie komentarza. Bardzo mi przykro, że masz taką opinię. Niestety nie wiem z jakiego powodu jest ona taka. Czy mógłbym Cię prosić skontaktowanie się z nami za pomocą wiadomości prywatnej na naszym Facebooku i opisanie sytuacji, która Cię spotkała? Przepraszam jeśli zostałeś obsłużony w sposób mało profesjonalny. Michał

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia