Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.,Śr.: 09:30-17:00
Wt.,Czw.-Pt.: 09:30-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.2
196 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Bardzo miła obsługa i szbka polecam panią Sabinę
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał
Super profesjonalnie obsługa Pani Barbara 👍
Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie 😊 Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał
Pracujący w tym oddziale doradca, niestety nie zapamiętałam nazwiska, jest bardzo niekompetentny. Kiedy dostałam z banku smsa o tym, że trzeba potwierdzić dane, zadzwoniłam do banku z pytaniem, o co chodzi, bo już kiedyś takie smsy dostawałam i wtedy powiedziano mi, że mam wszystkie dane mam w porządku. Pan powiedział, że mój mąż, który jest pełnomocnikiem do konta, nie uzupełnił jakiejś ankiety i że trzeba to zrobić w placówce. Zapytałam, czy da się to zrobić w aplikacji, pan nie wiedział i odesłał mnie na inny numer tel. Pod tamtym numerem sztuczna inteligencja powiedziała mi, że owszem, da się w aplikacji. Zrobiliśmy to, jednak nasze konto i tak zostało zablokowane. Było to w piątek po południu, więc przez weekend nie dało się z nikim skontaktować. Również w poniedziałek i wtorek nie udało mi się dodzwonić na żaden z podanych na stronie i na wizytówkach numer. Dopiero we wtorek dodzwoniłam się do innej placówki i dopiero tam pani sprawdziła, że jeszcze mój mąż ma nieaktualny dowód. Zdalnie poprowadziła nas, jak za pomocą skanu zaktualizować dowód i konto szybko zostało odblokowane. To wszystko powinien załatwić pierwszy doradca, podczas pierwszej rozmowy. Zablokowanie dostępu do konta na tyle dni to działanie skandaliczne, tym bardziej, że nie udzielono mi konkretnej informacji. Gdy chcą wcisnąć kredyt, potrafią dzwonić co chwilę, a gdy chodzi o tak ważną sprawę, jak zablokowanie konta, to wysyłają enigmatyczne smsy. Zresztą sama procedura blokowania dostępu do własnych pieniędzy osobie, która nie jest przestępcą, jest niezgodna z konstytucją. Nie polecam tego banku i sama też zamierzam zrezygnować z jego usług.
Miła obsługa.
Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Pozdrawiam, Michał
Dziękujemy za zaufanie. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał
Obsługa super. Jestem mile zaskoczona ☺️Polecam Panią Barbare która jest moim doradcą.
Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Polecamy się! Michał
Zdecydowanie nie polecam! Obiecano mi kontakt z ofertą, ale zamiast tego spotkałem się z kompletnym brakiem profesjonalizmu. Po pierwszym telefonie zostałem chyba zablokowany, co sprawiło, że nie mogę się do nich dodzwonić. Takie zachowanie jest po prostu żałosne i absolutnie nie licuje z wizerunkiem poważnej instytucji finansowej. Omijajcie Credit Agricole szerokim łukiem!
Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika