Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:30-17:30
Wt.-Czw.: 09:30-16:30
Pt.: 08:30-15:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.3
331 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Ten bank to porażka. Obsługa internetowa ponoć „ intuicyjna”. To kpina!!! Jakakolwiek operacja wymaga wizyty w placówce albo telefonu na infolinię. Kilka razy miałam zablokowane kontom potrzebna była wizyta w placówce! A tam wieczne kolejki osób , które przychodzą w podobnych sprawach. Za każdym razem spotykam się z innymi konsultantami, którzy nie zawsze są pomocni. Bałagan pewne sprawy mogę załatwić na stronie internetowej na komórce a inne w komputerze. Obsługa strony wymaga wręcz wiedzy informatyczne. Język wyjaśnień jest wręcz kretyński ! Przeszłam do tego banku skuszona reklamą. To był ogromny błąd. Szukam innego banku ten po nie całym roku mam serdecznie dość. Panie Makłowicz niech pan sprawdzi co pan reklamuje! Muszę dodać kolejny fakt. Wczoraj 7 października przechodząc obok banku chciałam wypłacić z bankomatu pieniądze. Podjęłam próbę i otrzymałam informację, że transakcja nie może być zrealizowana ‚ kolejna próba to samo. Przerażona , co stało się z moimi pieniędzmi weszłam do banku z zapytaniem dlaczego nie mogę wypłacić pieniędzy. Pani beztrosko stwierdziła , że bankomat jest pusty i mogę spróbować wypłacić z tego , który znajduje się wewnątrz! Tak trudno było przykleić kartkę z tą informacją na zewnątrz???? Swoją drogą w bankomacie koło oddziału może zabraknąć gotówki? Półprostych dziadostwo i kompletna niekompetencja
Ivan, dziękujemy za zaufanie. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Michał
Bardzo miła i sprawna obsługa
Tomaszu, miło wiedzieć, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał
Przemiła obsługa pana Wojtka pozdrawiam bardzo serdecznie!❤️
Martyno, dziękujemy za wysoką notę. Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Rzeczowa i fachowa obsługa identyfikującego się z Klientem Przedstawiciela Banku, przedstawienie i odpowiedź na wszystkie nurtujące pytania.
Dariuszu, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał
Polecam, bardzo miła obsługa.
Aneto, cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał
To co się dzieje w tym miejscu jest nie do opisania. Żadnej organizacji, brak pracowników a Ci którzy są pracują jakby za karę. Wyczytać można z ich wyrazu twarzy że najchętniej wygonili by petentów-klientów. Człowiek czuje się tu niechciany, nigdy bym nie założyła tu konta. Na szczęście byłam w innej sprawie i więcej nie mam zamiaru wrócić. Opryskliwosc na pierwszym planie
Przepraszam, jeśli miała Pani złe wrażenie podczas wizyty w naszej placówce. Takie zachowanie nie jest w naszej polityce i postaram się to wyjaśnić. Proszę o kontakt przez wiadomość na naszym Facebooku, aby lepiej poznać problem, z którym się do nas zwróciłaś. Postaramy się znaleźć rozwiązanie. Zachęcam do ponownej wizyty u nas, pozdrawiam, Monika
Fatalna obsługa
Bardzo nam przykro jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna