Placówka bankowa Kościuszki 64, Suwałki

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 10:00-17:00

Śr.-Pt.: 09:00-16:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Justyna Dojlida

24.10.2021

Jestem zachwycona! Tak szybkiej i profesjonalnej usługi już dawno nie doświadczyłam. Największe ukłony w kierunku Pani Anny K.

avatar

Agnieszka Atkielska

31.07.2021

Odpowiedź:

27.07.2021

Agnieszko, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Klient jest zawsze informowany o terminie rozpatrywania wniosków i reklamacji oraz otrzymuje taką informację na piśmie. W obecnej sytuacji termin rozpatrzenia wniosków został zachowany. Joanna

avatar

Krystyna Dudź

26.07.2021

Szybkie rozwiązywanie problemów i fachową pomoc. Polecam Panią Anię

Odpowiedź:

26.07.2021

Krystyno, dziękujemy za zaufanie. Cieszę się, że jesteś zadowolona. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do kontaktu. Michał

avatar

Jakub Es

06.04.2021

Bardzo miła obsługa, Polecam !!

Odpowiedź:

06.04.2021

Jakubie, dziękujemy za wizytę w naszej placówce bankowej. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi. Polecamy się! Michał

avatar

Krysia Budzinska

24.03.2021

Polecam usługi Credit Agricole Suwałki. Miła obsługa w banku.

Odpowiedź:

24.03.2021

Krysiu, dziękujemy za miłe słowa. Cieszę się, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce bankowej. Polecamy się :) Michał

avatar

wertx 9

18.03.2021

Bardzo miła i szybka obsługa

Odpowiedź:

19.03.2021

Dziękujemy za Twoją ocenę. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Polecamy się na przyszłość. Michał

avatar

Monika Ancipow

18.02.2021

Jestem zadowolona z miłej obsługi dziękuję

Odpowiedź:

18.02.2021

Moniko, dziękujemy! Cieszę się, że doceniasz profesjonalizm naszych doradców. Michał

avatar

Zdzisław Szkiruć

22.01.2021

W dniu 5.01.2021 r złozyłem dyspozycję wykupu posiadanych w Waszym Banku aktywów funduszu AMUNDI,obsługiwała mnie Pani Joanna Butkiewicz.Poniewaz po ok 7 dniach nic sie nie działo wykonałem telefon do Pani J.Butkiewicz a ta odpowiedziała mi że musze czekać. W dniu 21.01.2021 wykonałem około godz.11.44 telefon do Funduszu Amundi i dowiedziałem że że żadnych dokumentów związanych z zadysponowanym wykupem u nich nie ma i mam sie kontaktowac z praconikiem Banku.Odbyłem ostra rozmoe telefoniczna z Pania J.Butkiewicz zarzucając jej że nic nie zrobiła w mojej sprawie a sprawa jest dla mnie pilna.Ona nie miała żadnego wytłumaczenia. W dniu 22.01.2021 r otrzymałem telefon od Pani J.Butkiewicz że pieniądze sie znalażły i moge przyjść do oddziału. W oddziale sie dowiedziałem że musze czekac kolejne 7 dni az moje srodki zostana udostepnione. Z tego wynika jasny wniosek że Oddział Waszego Banku w Suwałkach nie potrafi obsługowac klientów i musze czekac na swoje srodki ok 22 dni .Domagam sie wyjasnienia i ukarania nie kompetetnych pracowników Zdzisłąw Szkiruć adres 16-400 Suwałki tel 668172595

Odpowiedź:

28.05.2021

Zdzisławie, dziękuję za Twój komentarz. Proszę o usunięcie danych osobowych z jego treści. W sprawie zgłoszenia, proszę o kontakt z nami: https://www.credit-agricole.pl/kontakt/e-mail Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia