Placówka bankowa Rynek 22, Ostrowiec Świętokrzyski

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 10:00-17:00

Śr.: 11:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Karolina Dziekońska

15.09.2021

Odpowiedź:

15.09.2021

Karolino, dziękujemy za wysoką - najwyższą! - ocenę. Miło wiedzieć, że spełniamy także i Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

avatar

Agnieszka Zielińska

16.07.2021

Bardzo miła i kompetentna polecam

Odpowiedź:

16.07.2021

Agnieszko, dziękujemy za opinię. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolona z wizyty. Joanna

avatar

Mr. Muller

04.05.2021

Odpowiedź:

06.05.2021

Dziękujemy za Twoją wizytę oraz pozostawienie oceny. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100% :) Michał

avatar

Krzysztof Woźniak (agawatax)

18.04.2021

Bardzo fachowa i miła obsługa.

Odpowiedź:

18.04.2021

Krzysztofie, bardzo dziękujemy za Twoja opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Pamiętaj - w razie dodatkowych potrzeb czy pytań - jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Wieslawa Sobolewska

19.02.2020

Witam,nie rozumiem tych niezadowolonych klientów o co im tak wlasciwie chodzi, dla mnie obsługa w waszym banku jest bez zastrzeżeń ,miłe i sympatyczne panie, obsluga szybka z wysoką kulturą i tylko ten bank , polecam wszystkim moim znajomym ,pozdrawiam wszystkich pracowników tego banku.

Odpowiedź:

19.02.2020

Wiesławo, dziękuję za opinię i miłe słowa. Zapraszamy ponownie do oddziału :) Szymon

avatar

Zdzisława Misiura

10.02.2020

Ja jestem zadowolona z obsługi bo bardzo miłe panie obsługują .W kazdym banku są kolejki I trzeba się uzbroić w cierpliwość i troche wyrozumiałości

Odpowiedź:

10.02.2020

Zdzisławo, dziękuję za opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolona z naszych usług :) Zapraszamy ponownie! Szymon

avatar

Robert Fornal

15.01.2020

Kolejki gigantyczne. Jak chcesz zrezygnować z konta to Cie odsyłaja między okienkami. Nigdy nie zakładajcie tam konta bo nie zrezygnujecie. Konto oszczędnościowe tak chętnie. Rezygnacja a to nie tutaj.... Jak można tak traktować ludzi.

Odpowiedź:

15.01.2020

Robert, przykro mi, że masz taką opinię. Przepraszam za sytuację, z jaką się spotkałeś. Czy możesz opisać mi szczegółowo przebieg tej sytuacji w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku wraz z podaniem daty i mniej więcej godziny zdarzenia? Michał

avatar

Mariusz Hit

07.12.2019

Bankomatu nie znalazłem , a w środku sporo ludzi .

Odpowiedź:

08.12.2019

Mariusz, przepraszam za długi czas oczekiwania na obsługę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia