Kredyt ratalny

Dlaczego mój wniosek został odrzucony?

Zdolność kredytowa uzależniona jest od indywidualnych czynników. Odrzucenie wniosku może być spowodowane np. negatywną historią w BIK. Informację, dlaczego wniosek został odrzucony, można uzyskać, dzwoniąc pod nr telefonu 71 799 71 18 (stawka wg operatora; linia czynna od 10:00 – 18:00).

Zobacz więcej

Jak sprawdzić na jakim etapie jest mój wniosek o kredyt?

Informacje na temat etapu wniosku kredytowego składanego przez Internet można uzyskać dzwoniąc pod nr telefonu 71 799 71 18 (stawka wg operatora; linia czynna od 10:00 – 18:00).

Zobacz więcej

Jak wygląda proces zakupu ratalnego w sklepie internetowym?

Najpierw należy wybrać interesujący produkt. Następnie należy wypełnić wniosek online i poczekać na decyzję kredytową. Zgodnie z podaną w wiadomości e-mail instrukcją, należy przelać 1 zł na podany numer rachunku, załączyć zdjęcie dowodu osobistego, zaakceptować regulamin i potwierdzić zawarcie umowy kodem z SMS. Umowa wysyłana jest na skrzynkę e-mail.

Zobacz więcej

Jak wygląda proces zakupu ratalnego w sklepie stacjonarnym?

Najpierw należy wybrać interesujący produkt. Z pomocą agenta lub sprzedawcy należy wypełnić wniosek o kredyt ratalny i potwierdzić zawarcie umowy kodem otrzymanym w wiadomości SMS. Umowa zabezpieczona hasłem wysyłana jest na adres e-mail.

Zobacz więcej
Powrót do listy kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

 
Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www