Jak działa weryfikacja behawioralna?
Weryfikacja behawioralna działa w tle. Kiedy system wykryje oszusta, tymczasowo przyblokujemy dostęp do Twojego konta w serwisie CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile i maksymalnie w ciągu kilku minut skontaktujemy się z Tobą.
Jak to działa?
- Tworzymy Twój profil: Twój sposób poruszania się w eBanku i naszej aplikacji - jak korzystasz z klawiatury, jak poruszasz myszą komputerową, jak przewijasz ekran.
- Wykrywamy zagrożenia: na bieżąco sprawdzamy, czy to, co dzieje się na Twoim koncie jest zgodne z Twoim profilem zachowań.
- Tymczasowo ograniczymy dostęp: jeśli system wykryje podejrzane zachowanie, tymczasowo przyblokujemy dostęp do eBanku i aplikacji, żeby ochronić Twoje pieniądze i maksymalnie w ciągu kilku minut skontaktujemy się z Tobą.
Weryfikacja behawioralna tworzy Twój unikalny profil na podstawie np. sposobu i szybkości korzystania z myszki, klawiatury, specyfiki przewijania strony. Dlatego np. jeśli zrobisz przelew, którego zwykle nie robisz, nie przyblokujemy Ci konta.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce