Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych biometrycznych (behawioralnych)?

Po co przetwarzamy dane behawioralne

Twoje dane behawioralne przetwarzamy, żeby lepiej ochronić Twoje pieniądze, kiedy korzystasz z bankowości online.

Na jakiej podstawie przetwarzamy dane behawioralne

Podstawą przetwarzania danych jest Twoja zgoda, którą możesz wycofać, kiedy chcesz.

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane

Przetwarzamy dane z ostatnich 24 miesięcy. Będziemy je przetwarzać do momentu, gdy wycofasz swoją zgodę. Jeśli wycofasz zgodę, to nie zadziała to wstecz, czyli nie unieważni Twojej wcześniejszej zgody.

Co się stanie, kiedy wycofasz zgodę na analizę behawioralną

Kiedy wycofasz zgodę na weryfikację behawioralną, usuniemy Twoje dane behawioralne. Jeśli wycofasz tę zgodę, nie będziesz mieć tak dobrej ochrony swoich pieniędzy i transakcji w naszych usługach online, jak z tą analizą. W efekcie, mogą Cię łatwiej oszukać osoby, które korzystają z zaawansowanych technologii i technik manipulacji.

Kto jeszcze ma dostęp do Twoich danych

Dane behawioralne możemy przekazywać do podmiotów, które są do tego upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych

Jakie masz prawa w związku z ochroną danych osobowych

  1. Możesz skontaktować się z nami, pod numerem telefonu 19 019 (koszt według stawki operatora) i poprosić o pomoc, jeśli system Cię nie rozpozna.
  2. Możesz poprosić o dostęp do swoich danych, ich poprawienie, usunięcie (gdy prawo na to pozwala) oraz ograniczenie ich przetwarzania.
  3. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.
  4. Możesz przenieść swoje dane, albo dostać ich kopię, o ile będzie to technicznie możliwe, nie zaszkodzi prawom i wolnościom innych osób oraz nie naruszy tajemnicy handlowej ani praw własności intelektualnej

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia