Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Po 3 latach od daty utworzenia, profil zaufany dezaktywuje się. Możesz jednak przedłużyć jego ważność. Zobacz jak przedłużyć ważność profilu zaufanego.
Zobacz więcejETożsamość, czyli mojeID to narzędzie przygotowane przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR), które umożliwia potwierdzanie tożsamości online i załatwianie spraw u komercyjnych i publicznych dostawców usług. Dzięki połączeniu tej usługi z bankiem – w Credit Agricole z usługą eTożsamość, możesz bezpiecznie przekazać dane potrzebne dla dostawy i potwierdzić swoją tożsamość.
Poczytaj więcej o usłudze mojeID na: www.mojeid.pl/
Zobacz więcejProfil zaufany to narzędzie, dzięki któremu możesz identyfikować, autoryzować i uwierzytelniać się w internecie, na stronach podmiotów publicznych.
Zobacz więcejeTożsamość jest ważna rok, jeśli przed upływem tego terminu nie przedłużyłeś jej ważności zaloguj się do serwisu CA24 eBank i utwórz ją nowo.
Zobacz Jak utworzyć eTożsamość?
Zobacz więcejProfil zaufany jest ważny 3 lata, jeśli przed upływem tego terminu nie przedłużysz jego ważności zaloguj się do serwisu CA24 eBank i utwórz go nowo. Zobacz jak utworzyć profil zaufany?
Zobacz więcejTak, aby zacząć korzystać z profilu zaufanego, w pierwszej kolejności musisz założyć eTożsamość. Zobacz jak utworzyć eTożsamość?
Zobacz więcejTak, możemy unieważnić Twoją eTożsamość, jeśli na przykład zmienią się Twoje dane lub eTożsamość straci ważność. Inne powody unieważnienia znajdziesz w Regulaminie usługi.
Możesz na nowo utworzyć eTożsamość - zobacz Jak utworzyć eTożsamość?
Zobacz więcejNie, Twoje dane do logowania do serwisu bankowości internetowej są chronione i nikomu ich nie przekazujemy. Przekażemy tylko te informacje, które są potrzebne do zawarcia umowy z dostawcą lub podpisania dokumentu. Za każdym razem, zanim je przekażemy, zobaczysz je i potwierdzisz na ekranie, w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejNie, Twoje dane do logowania są chronione i nikomu ich nie przekazujemy. W usłudze eTożsamość przekazujemy tylko te informacje, które są potrzebne do zawarcia umowy z dostawcą. Za każdym razem, zanim je przekażemy Ty zobaczysz je i potwierdzisz na ekranie w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejeTożsamość jest ważna rok. Po tym czasie możesz ją przedłużyć na kolejny.
Zobacz więcejTak, jest to możliwe, jeśli wcześniej potwierdziliśmy Twoje w naszej placówce. Jeśli konto otworzyłeś/otworzyłaś zdalnie, prawdopodobnie poprosimy Cię o wizytę w naszej placówce. Potrzebujemy potwierdzić Twoją tożsamość z Twoim dokumentem tożsamości. Potem możesz utworzyć profil zaufany samodzielnie w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejTak, jeżeli ma numer PESEL.
Zobacz więcejProfil zaufany jest ważny 3 lata.
Zobacz więcejNie, usługa eTożsamość jest całkowicie bezpłatna.
Zobacz więcejNie, usługa profilu zaufanego jest całkowicie bezpłatna.
Zobacz więcejZ eTożsamością załatwisz sprawy u komercyjnych dostawców usług. Możesz zawrzeć umowę na przykład z operatorem sieci komórkowej, dostawcą usług internetowych, dostawcą prądu, gazu, a także z ubezpieczycielem, prywatną przychodnią. Pełną listę firm, które są uczestnikami mojeID znajdziesz tutaj.
Zobacz więcejZ profilem zaufanym załatwisz sprawy u publicznych dostawców usług. Możesz m.in. zarejestrować działalność gospodarczą, złożyć wniosek o nowy dowód osobisty, paszport, zarejestrować samochód. Pełną listę usług, znajdziesz tutaj https://www.gov.pl/
Zobacz więcejAby przedłużyć ważności profilu zaufanego:
Żeby utworzyć eTożsamość potrzebujesz dostępu do naszej bankowości internetowej - CA24 eBank. Możesz to zrobić od razu w serwisie:
eTożsamość możesz też utworzyć przez przejście do naszej bankowości internetowej ze strony dostawcy usługi. Podczas zamawiania usługi wybierz sposób logowania przez bank. Po tym jak się zalogujesz, my sprawdzimy czy masz już eTożsamość, jeśli nie - będziesz mógł ją szybko utworzyć i od razu z niej skorzystać.
Zobacz więcejŻeby utworzyć profil zaufany potrzebujesz dostępu do naszej bankowości internetowej - CA24 eBank. Możesz to zrobić od razu w serwisie:
eTożsamość w banku Credit Agricole może utworzyć każdy pełnoletni klient, który ma numer PESEL, polski adres zamieszkania i pełną zdolność do czynności prawnych. Podczas tworzenia eTożsamości będzie potrzebny także adres e-mail, jeśli nie mamy go w naszej bazie poprosimy Cię o uzupełnienie tej informacji. Możesz zrobić to samodzielnie wchodząc w ustawienia na stronie https://ca24.credit-agricole.pl/
Zobacz więcejKoszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.