Dlaczego Bank nie informuje o statusie wniosku?

Nie informujemy o statusie wniosku, bo - po tym jak prześlemy go do ZUS-u, nie mamy o nim żadnych informacji. Informacje o Twoim wniosku możesz dostać w ZUS-ie.

Po złożeniu wniosku ZUS sprawdzi, czy masz profil na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, czyli w systemie informatycznym ZUS. Jeśli nie - Zakład założy Ci taki profil. Potwierdzenie założenia profilu otrzymasz na adres e-mail, który podasz we wniosku. Natomiast na numer telefonu z wniosku otrzymasz jednorazowe hasło, które musisz zmienić przy pierwszym logowaniu do PUE ZUS.

Wszystkie informacje na temat wniosku i jego obsługi znajdziesz na portalu PUE ZUS (status obsługi wniosku, szczegółowe informacje dot. świadczenia w kontekście dziecka, którego dotyczył wniosek). Zaloguj się na swój profil na portalu PUE ZUS i przejdź do zakładki odpowiedniego świadczenia.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia