Czym różni się potwierdzenie złożenia wniosku od Urzędowego Potwierdzenia Odbioru (UPO)?

Potwierdzenie złożenia wniosku wystawiane jest przez nas (bank), po tym jak wypełnisz i wyślesz wniosek „Dobry Start” w naszym serwisie internetowym. Potwierdzenie oznacza, że przyjęliśmy wniosek do przesłania do ZUS-u. Potwierdzenie jest dostępne dla Ciebie cały czas w CA24 eBank - w górnym menu wybierz Oferta i umowy, następnie Wnioski, a potem Program Rodzina 500+ / Dobry Start. Potwierdzenie złożenia wniosku może mieć kilka statusów:

  • przetwarzany - oznacza, że trwa przesyłanie wniosku do systemu ZUS;
  • dostarczony - oznacza, że wniosek został przesłany do systemu ZUS
  • błąd dostarczenia - oznacza, że wniosek nie został dostarczony do ZUS. Wyślij go jeszcze raz.

Statusy potwierdzenia złożenia wniosku mogą się zmieniać raz na dobę.

Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) dostaniesz w momencie, gdy Twój wniosek trafi do ZUS. Potwierdzenie dostaniesz na adres e-mail, który podałeś we wniosku. Wiadomość zostanie wysłana z adresu noreply@zus.pl.


Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem


Oferta banku

Twoja opinia