Czym różni się potwierdzenie złożenia wniosku od urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO)?
Potwierdzenie złożenia wniosku wystawiamy Ci po tym, jak wypełnisz i wyślesz wniosek w CA24 eBank. Potwierdzenie oznacza, że przyjęliśmy wniosek do przesłania do ZUS. Potwierdzenie udostępniamy Ci cały czas w CA24 eBank - w górnym menu wybierz Oferta i umowy> Inne sprawy. Potwierdzenie złożenia wniosku może mieć kilka statusów:
- przetwarzany - trwa przesyłanie wniosku do systemu ZUS,
- dostarczony - wniosek został przesłany do systemu ZUS,
- błąd dostarczenia - wniosek nie został dostarczony do ZUS. Wyślij go jeszcze raz.
Statusy potwierdzenia złożenia wniosku mogą się zmieniać raz na dobę.
Statusy potwierdzenia złożenia wniosku mogą się zmieniać raz na dobę. Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) dostaniesz w momencie, gdy Twój wniosek trafi do ZUS. Nadawcą będzie [email protected] i dostaniesz je na adres mejlowy, który podałaś/podałeś we wniosku.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?
Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


