Strona główna Credit Agricole
Potwierdzenie złożenia wniosku wystawiane jest przez nas (bank), po tym jak wypełnisz i wyślesz wniosek „Dobry Start” w naszym serwisie internetowym. Potwierdzenie oznacza, że przyjęliśmy wniosek do przesłania do ZUS-u. Potwierdzenie jest dostępne dla Ciebie cały czas w CA24 eBank - w górnym menu wybierz Oferta i umowy, następnie Wnioski, a potem Program Rodzina 500+ / Dobry Start. Potwierdzenie złożenia wniosku może mieć kilka statusów:
Statusy potwierdzenia złożenia wniosku mogą się zmieniać raz na dobę.
Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) dostaniesz w momencie, gdy Twój wniosek trafi do ZUS. Potwierdzenie dostaniesz na adres e-mail, który podałeś we wniosku. Wiadomość zostanie wysłana z adresu noreply@zus.pl.
Koszt według stawek operatora