Samsung Pay
Płać urządzeniami Samsung jak kartą. Samsung Pay działa jak elektroniczny portfel, którym zapłacisz w sklepach stacjonarnych i wypłacisz gotówkę w bankomacie.
Więcej o Samsung Pay:
Dlaczego warto?

Bezpieczeństwo
Dane Twojej karty są ukryte – podczas płatności korzystasz tylko z jej odpowiednika (tzw. tokena), który chroni Twoje pieniądze.

Szybkość
Dodaj raz kartę do usługi Samsung Pay na swoim urządzeniu z NFC i płać nim jak kartą - za każdym razem, kiedy tego potrzebujesz.

Wygoda
Nie musisz mieć przy sobie portfela. Z Samsung Pay masz wszystkie karty w jednym miejscu i możesz płacić nawet bez połączenia z internetem.
Jak zacząć korzystać z Samsung Pay?
Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- Przejdź do aplikacji Samsung Wallet na swoim telefonie i otwórz ją
- Stuknij zakładkę Wszystkie, a następnie wybierz Karty płatnicze
- Jeśli dodajesz kartę po raz pierwszy, wybierz Dodaj kartę kredytową lub debetową. Jeśli masz już inne karty, stuknij ikonę (+) w prawym górnym rogu, a następnie wybierz Dodaj kartę kredytową lub debetową
- Dodaj dane karty - zeskanuj je aparatem w telefonie, dodaj przez przyłożenie karty do telefonu lub wpisz wszystko ręcznie
- Dodając kartę, zaakceptuj warunki korzystania z usługi i zweryfikuj ją
Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- Upewnij się, że kartę masz już dodaną na telefonie, z którym smartwatch jest powiązany.
- Na telefonie otwórz aplikację Wearable
- Wybierz Ustawienia zegarka a następnie Wallet
- Wybierz Karty płatnicze, wskaż kartę, którą chcesz dodać do zegarka
- Wpisz kod CVC2/CVV2
- Dodając kartę, zaakceptuj warunki korzystania z usługi i zweryfikuj ją

Jak płacić za pomocą Samsung Pay

- Wciśnij dwa razy prawy przycisk na telefonie lub przeciągnij palcem w górę od dołu na odblokowanym ekranie. Możesz także otworzyć aplikację Samsung Wallet
- Potwierdź używaną metodą weryfikacji, np. odciskiem palca
- Przyłóż telefon do terminala płatniczego
- Gdy zobaczysz potwierdzenie na ekranie, płatność została wykonana
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk skrótu płatności (zazwyczaj dolny boczny przycisk „wstecz”)
- Wpisz PIN lub użyj wzoru zegarka (jeśli jest wymagany)
- Zbliż zegarek do terminala płatniczego
- Poczekaj na wibrację lub komunikat potwierdzający płatność
Pytania i odpowiedzi
Do usługi Samsung Pay w aplikacji Samsung Wallet możesz dodać karty debetowe i kredytowe dla klientów indywidualnych, biznesowe karty debetowe oraz charge. Szczegółowa lista kart poniżej:
Karty debetowe:
- Visa Signature
- Visa Debit
- Visa Touch (biała)
- Visa Touch (czarna)
- Visa Business Debit
- Mastercard Debit Platinum
- Mastercard Debit Standard
- Mastercard Vibe
Karty kredytowe:
- Visa Maxima
- Visa Gold
- Visa Silver
- Visa Standard
- Mastercard Maxima
- Mastercard Gold
- Mastercard Silver
- Mastercard Standard
- Mastercard Business
Charge
- Visa Charge Business
Do usługi nie dodasz kart dla których rachunku są prowadzone w walucie innej niż PLN.
Korzystanie z usługi Samsung Pay w Samsung Wallet jest możliwe tylko na urządzeniach firmy Samsung: telefonach oraz zegarkach. Listę urządzeń na których możesz korzystać z Samsung Pay sprawdzisz na stronie internetowej Samsung.
Warunkiem korzystanie z usługi Samsung Pay jest posiadanie telefonu firmy Samsung z system Android w wersji 11+ na którym jest zainstalowana aplikacja Samsung Wallet.
Jeżeli Twój telefon nie ma zainstalowanej aplikacji Samsung Wallet pobierz ją ze sklepu Google Play. Aby korzystać z Samsung Pay wymagane jest posiadanie konta Samsung i zaakceptowanie warunków świadczenia usług przez Samsung. Następnie rejestrujesz się w aplikacji i dodajesz swoją kartę, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.
Do wyboru masz następujące sposoby wprowadzenia tych danych:
- użycie kamery do zeskanowania danych karty – kamera może automatycznie zeskanować imię i nazwisko, pełny numer karty oraz datę ważności, natomiast trzycyfrowy kod weryfikacyjny CVV2/CVC2 wpisz samodzielnie,
- wprowadzenie danych karty ręcznie – wpisz samodzielnie imię i nazwisko, numer karty, data ważności karty oraz trzycyfrowy kod weryfikacyjny CVV2/CVC2,
- dodanie poprzez dotknięcie - przyłóż kartę do telefonu, sczytany zostanie numer karty oraz data ważności, natomiast imię i nazwisko oraz trzycyfrowy kod weryfikacyjny CVV2/CVC2 wpisz samodzielnie. W przypadku problemów z użyciem tej metody (np. dane z karty nie są automatycznie wczytywane i wyświetlane w aplikacji), wybierz inną z dostępnych metod podania danych karty.
Karty do usługi Samsung Pay na zegarku dodajesz również na telefonie. Przy dodawaniu karty do Samsung Wallet na telefonie w przypadku prawidłowego sparowania telefonu z zegarkiem otrzymasz pytanie czy też chcesz dodać kartę do zegarka. Jeżeli jej nie dodasz to karty jakie dodałeś do Samsung Wallet na telefonie możesz dodać do zegarka później wchodząc do aplikacji Samsung Wearable i dodając karty do usługi w sekcji Samsung Wallet którą znajdziesz w ustawieniach zegarka.
Pamiętaj, do usługi Samsung Pay możesz dodać aktywną, niezastrzeżoną kartę Visa lub Mastercard, która nie ma wyłączonej możliwości dokonywania transakcji zbliżeniowych.
Pamiętaj, by po dodaniu karty do usługi w ustawieniach telefon, w sekcji „NFC i płatności bezdotykowe” należy skonfigurować aplikację Samsung Pay jako domyślną aplikacje do dokonywania płatności na telefonie.
Nie ma żadnych ograniczeń. Samsung Wallet pozwala na dodanie dowolnej liczby kart.
Po dodaniu wielu kart do Samsung Wallet możesz jedną z nich skonfigurować jako domyślną kartę do wykonywania płatności telefonem. Jeśli sprzedawca nie zaakceptuje płatności kartą domyślną, możesz wybrać inną kartę zapisaną w Samsung Pay i jeszcze raz zbliżyć telefon do terminala płatniczego.
Aby rozpocząć korzystanie z usługi Samsung Pay, musisz na swoim urządzeniu (telefonie lub zegarku) w aplikacji Samsung Wallet skonfigurować metodę weryfikacji tożsamości.
Przed dokonaniem transakcji telefonem musisz potwierdzić swoją tożsamość ustawioną metodą i zbliżyć telefon terminala lub bankomatu. Pod kartą wybraną do płatności znajduje się informacja dotycząca czasu w jakim transakcja powinna być wykonana – jeżeli w tym czasie nie zostanie dokonana transakcja, musisz ponowne potwierdzić swoją tożsamość w aplikacji i zbliżyć telefon w celu dokona płatności.
W przypadku dokonywania płatności zegarkiem przed dokonaniem płatności musisz potwierdzić swoją tożsamość wybraną przy konfiguracji urządzenia metodą jeżeli nie wykonał takiego potwierdzenie po założeniu zegarka na nadgarstek.
Limity transakcji dla Samsung Pay są takie same jak dla karty płatniczej. Limit możesz zmienić na kilka sposobów:
- W CA24 eBank:
Na górnej belce wybierz Moje produkty > w zależności od posiadanego produktu Konta lub Karty Kredytowe na dole ekranu wybierz kartę > kliknij Zmień limity >
Zatwierdź zmianę tak jak wszystkie inne operacje w CA24 eBank - W naszej dowolnej placówce
- Telefonicznie
Może być kilka powodów:
- Próbujesz dodać kartę inną niż karty płatnicze Credit Agricole, dla których dostępna jest usługa - sprawdź, jaką kartę chcesz dodać do aplikacji i czy ten Bank ma uruchomioną usługę;
- Karta jest nieaktywna lub zablokowana ( status karty możesz sprawdzić w aplikacji CA24 Mobile lub w bankowości internetowej CA24 eBank w szczegółach karty) lub też ma wyłączoną możliwość dokonywania transakcji zbliżeniowych;
- Jeżeli wprowadzałeś lub uzupełniałeś dane manualnie – sprawdź czy numer karty, termin ważności i kod CVV2 są wpisane prawidłowo.
Jeżeli masz problem z dodaniem karty do płatności Samsung Pay skontaktuj się z nami telefonicznie.
Zadzwoń do nas i zastrzeż kartę płatniczą - automatycznie zablokujemy możliwość płacenia tą kartą w Samsung Pay.
Możesz też zastrzec kartę w aplikacji CA24 Mobile, automatycznie zastrzeżesz ją również w aplikacji Samsung Wallet.
Pamiętaj usunięcie aplikacji Samsung Wallet nie powoduje usunięcia karty z tej aplikacji.
Samsung Pay jest dostępny dla kart wydanych przez bank zgodnie z Regulaminem korzystania z kart płatniczych Credit Agricole Bank Polska S.A. w ramach usługi Samsung Pay. Samsung Pay oraz logo Samsung są znakami towarowymi firmy Samsung Electronics Co Ltd.
Posługujemy się nazwami handlowymi, którym odpowiadają następujące nazwy usług reprezentatywnych: karta (użytkowanie karty kredytowej i debetowej). Wyjaśnienie pojęć usług reprezentatywnych znajdziesz na stronie www.credit-agricole.pl/PAD.










