Serwis Mobilny CA24

Szanowni Państwo,
informujemy, że wprowadziliśmy zmiany w bankowości elektronicznej, które obejmują udostępnienie Serwisu mobilnego CA24 wraz z aplikacją CA24 Mobile*. Aby móc korzystać z Serwisu mobilnego CA24 należy podpisać Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 a następnie pobrać ze sklepu i aktywować aplikację CA24 Mobile.

Umowę Bankowości Elektronicznej CA24 można podpisać za pośrednictwem:

  • Serwisu internetowego CA24 w zakładce Serwis Mobilny CA24 (dotyczy klientów korzystających z haseł SMS lub tokena sprzętowego)
  • Serwisu telefonicznego CA24 wraz z zakupem konta indywidualnego i/lub karty kredytowej
  • Placówki banku

Opis procesu aktywacji CA24 Mobile oraz szczegóły dotyczące aplikacji dostępne są na stronie internetowej banku.

Jednocześnie pragniemy przypomnieć Państwu podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z urządzeń mobilnych w bankowości elektronicznej:

  1. Urządzenie mobilne, na którym aktywowana jest aplikacja, należy traktować jako przechowujące informacje osobiste i poufne.
  2. Należy korzystać wyłącznie z zaufanych źródeł oprogramowania, rekomendowanych przez producenta urządzenia.
  3. System operacyjny urządzenia oraz zainstalowane na nim aplikacje wymagają regularnego aktualizowania.
  4. Należy zachować szczególną ostrożność podczas otwierania wiadomości od nieznajomych nadawców (np. z zachętą do wejścia na nieznaną stronę czy kliknięcia w link).
  5. Na urządzeniu mobilnym należy zainstalować aktualne oprogramowanie antywirusowe.

Więcej zaleceń przeczytają Państwo na naszej stronie internetowej banku w sekcji Bezpieczeństwo Serwisu mobilnego CA24.

Pozdrawiamy, Credit Agricole Bank Polska S.A.

* Aplikacja CA24 Mobile dostępna jest dla osób fizycznych korzystających z produktów banku (konto osobiste i/lub karta kredytowa)

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia