Nie stój - Inwestuj
W promocji „Nie stój - inwestuj” masz 0 zł za nabycie i zamianę jednostek uczestnictwa w funduszach inwestycyjnych. ...
Więcej
Sięgnij po kredyt na każdy pomysł, który zakiełkuje Ci w głowie!
RRSO 10,41%
Promocja
Pobierz apkę CA24 Mobile, otwórz konto i zyskaj nawet 1000 zł premii, a do tego nawet 7% na Lokacie Powitalnej
Premię za polecenie dostaniesz, gdy Twój znajomy otworzy konto z Twoim kodem polecenia i zapłaci kartą do konta lub BLIKiem min. 5 razy w kolejnym miesiącu po otwarciu konta.Premię dostaniesz w następnym miesiącu po tym, jak zostaną spełnione te warunki. Zapoznaj się ze szczegółami Programu poleceń.
To bardzo proste. Możesz to zrobić:
Jeśli chcesz zapoznać się z ofertą kont osobistych, odwiedź naszą stronę.
Tak. Bank Credit Agricole oferuje w ramach konta osobistego możliwość otwarcia rachunku walutowego w 3 walutach obcych: euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim.
By przenieść konto osobiste, należy odwiedzić placówkę banku, do którego chcemy przenieść nasz rachunek, wypełnić wniosek i podpisać upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. W przypadku przenoszenia konta wspólnego należy pamiętać, że będzie również wymagana obecność i dane współposiadacza konta.
Zobacz jak przenieść konto do banku Credit Agricole.
Asia jest wirtualną doradczynią banku Credit Agricole i pracuje codziennie 24h na dobę. Możesz porozmawiać z nią na czacie tekstowym na naszej stronie internetowej albo na naszej infolinii – to z nią połączysz się na początku.
Jak porozmawiasz z Asią na czacie?
Zwyczajnie! Napisz pytanie, a Asia odpowie Ci – szybko i konkretnie. To dobre rozwiązanie, jeśli chcesz sprawdzić coś online. Dzięki niej szybko dowiesz się jak:
To tylko przykłady – możesz ją zapytać o wszystko co dotyczy naszej oferty m.in. kont, kredytów i kart kredytowych. Jeśli chcesz załatwić sprawę, która wymaga dostępu do Twoich danych np. sprawdzić stan konta, albo zastrzec kartę – skorzystaj z czatu w aplikacji CA24 Mobile lub serwisie CA24 eBank.
Jak porozmawiasz z Asią na infolinii?
Konkretnie! Kiedy połączysz się z naszą infolinią, w pierwszej kolejności porozmawiasz z Asią. Ona mówi do Ciebie, rozumie Twoje pytania i pomoże Ci rozwiązać wiele codziennych spraw. Nie musisz czekać na połączenie z doradcą.
Co jeśli Asia nie zna odpowiedzi?
Jeśli Asia nie będzie mogła Ci pomóc, albo sprawa wymaga rozmowy z człowiekiem, automatycznie przekieruje Cię do doradcy.
Dlaczego warto skorzystać z Asi?
Asia nie zastępuje naszych doradców – uzupełnia ich pracę. Dzięki niej szybciej znajdziesz potrzebne informacje i łatwiej załatwisz wiele spraw bez czekania w kolejce.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.