Trwały nośnik
Jeśli nie pamiętasz loginu do dedykowanej platformy, znajdziesz go w wiadomości SMS, którą wysłaliśmy do Ciebie, gdy udostępniliśmy Ci dokumenty. Jeśli nie masz już tej wiadomości SMS, zadzwoń na naszą infolinię pod nr tel. 19 019 (koszt połączenia wg stawki Twojego operatora).
Jeżeli nie pamiętasz loginu do CA24 eBank, to postępuj zgodnie ze wskazówkami na stronie logowania.
Jeśli nie pamiętasz hasła, wybierz opcję Nie pamiętam hasła / Zapomniałem hasła i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Masz pełny dostęp do swoich dokumentów – możesz je czytać, zapisać na dysku swojego urządzenia, a w razie potrzeby wydrukować. Nie możesz natomiast usunąć dokumentu z tego trwałego nośnika.
Wszystkie dokumenty są w formacie pdf. Otworzysz je w dowolnym programie do odczytywania plików PDF, np. Adobe Acrobat Reader. Program możesz pobrać bezpłatnie ze strony producenta: https://www.adobe.com/pl/.
Archiwum dokumentów to miejsce, w którym zapisujemy dla Ciebie dokumenty w formie, która spełnia standardy trwałego nośnika. Znajdziesz je w serwisie CA24 eBank w sekcji Wiadomości, w zakładce Moje dokumenty lub na dedykowanej platformie, do której nadamy Ci dostęp.
Sprawdź, czy Twoje dokumenty są dostępne w archiwum dokumentów.
Pojęcie „trwały nośnik” pochodzi z Ustawy o prawach konsumenta i opisuje sposób zapisu i udostępniania dokumentów, który umożliwia wielokrotne jego odczytywanie i jednocześnie uniemożliwia jego zmianę. Dokument raz zapisany zostanie niezmienny (stąd określenie „trwały”). Za trwały nośnik uważa się: dokument papierowy, płytę CD/DVD, mejl z załączonym plikiem pdf i plik pdf zapisany na specjalnym nośniku, którego treści nie można zmienić ani usunąć (w tzw. technologii WORM - write once, read many).
Tak - zawsze, kiedy zapiszemy dla Ciebie nowy dokument na trwałym nośniku wyślemy Ci mejla lub SMS z powiadomieniem.
Tak. Jeśli masz konto indywidualne, kartę kredytową i dostęp do CA24 eBank (czyli podpisałeś Umowę CA24), dokumenty znajdziesz w serwisie: Wiadomości> Moje dokumenty.
Jeśli nie masz dostępu do serwisów - przyjdź do naszej dowolnej placówki i podpisz umowę.
Dla innych produktów (np. kredytów, oferty dla firm i rolników) dokumenty przekazujemy w innej formie trwałego nośnika – np. papierowo lub mejlem.
Dla umów kredytu ratalnego:
- Masz CA24 eBank – dokumenty znajdziesz w Moje dokumenty.
- Nie masz CA24 eBank, a my nie mamy Twojego mejla – dokumenty znajdziesz pod adresem https://archiwum.credit-agricole.pl
- Mamy Twój mejl - dokumenty wyślemy na ten adres.
Stosujemy tzw. technologię WORM (write once, read many) i certyfikowane zabezpieczenia informatyczne. Dzięki temu zawsze możesz wrócić do oryginalnych wersji dokumentów (np. do starszej wersji regulaminu lub taryfy opłat) i masz pewność, że nikt ich nie zmienił.
Dokumenty na trwałym nośniku udostępniamy Ci na taki czas, który jest wymagany w danym dokumencie, np. dla umowy kredytowej to 6 lat od daty spłaty kredytu. W tym czasie masz do nich dostęp (możesz je czytać, zapisać na dysku, wydrukować) – nawet wtedy, gdy zrezygnujesz z naszego konta, karty kredytowej czy skończysz spłacać kredyt ratalny.
Jeśli masz dostęp do serwisu CA24 eBank, to dokumenty znajdziesz w sekcji Wiadomości w zakładce Moje dokumenty. Nie jest konieczne nadanie dodatkowego dostępu.
Jeśli nie korzystasz z CA24 eBank - zobacz, jak zacząć
Wyślemy do Ciebie mejla lub SMS z informacją, że otrzymałeś dokument na trwałym nośniku. W tej wiadomości prześlemy Ci także Twój login.
Wejdź na stronę logowania pod adresem https://archiwum.credit-agricole.pl, wpisz login oraz ustal hasło. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami.
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


