Strona główna Credit Agricole
tel. 19 019
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, od godz. 8:00 do 20:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
To jedno z dodatkowych zabezpieczeń bankowości internetowej i Twoich finansów. Wprowadziliśmy je we wrześniu 2019 r., aby dostosować nasze systemy do postanowień tzw. dyrektywy PSD2 (Payment Services Directive 2 - dyrektywa w sprawie usług płatniczych).
W aplikacji CA24 Mobile podczas logowania raz na 90 dni, po tym jak zalogujesz się z użyciem metody biometrycznej (przez rozpoznanie twarzy lub odcisk palca) lub hasłem mobilnym, poprosimy Cię o dodatkowe podanie PIN-u mobilnego.
Dodatkowo, gdy będziesz przeglądać historię transakcji starszą niż 90 dni, także poprosimy Cię o potwierdzenie tej operacji PIN-em mobilnym.
Zobacz więcejTak, ale do maksymalnego limitu dziennego:
Będzie ono potrzebne podczas każdego, kolejnego logowania się do aplikacji. Powinno składać się z 4 do 7 cyfr.
Będziesz nim zatwierdzać operacje, np. przelew. PIN mobilny musi zawierać od 8 do 10 cyfr.
Podczas pierwszego logowania, po tym jak wpiszesz Hasło mobilne, poprosimy Cię o podanie dodatkowo PIN-u mobilnego. To tzw. silne uwierzytelnienie.
Będzie się ono pojawiać też co 90 dni podczas logowania i za każdym razem, kiedy będziesz chciał wyświetlić historię rachunku starszą niż 90 dni. To dodatkowe zabezpieczenie.
Zwykle, do logowań będziesz potrzebować tylko Hasła mobilnego.
Zaloguj się do aplikacji. Przy numerze rachunku kliknij strzałkę i przejdź do Historii, wybierz transakcję, dla której chcesz pobrać potwierdzenie, kliknij strzałkę (w przypadku iOS) lub kropkę (w przypadku Android) i Pobierz potwierdzenie PDF. Możesz je wysłać lub zapisać na telefonie.
Zobacz więcej(np. kapitał do spłaty, kwota najbliższej raty, oprocentowanie, pozostała liczba rat)
W aplikacji CA24 Mobile nie możesz zrobić przelewu do Urzędu Skarbowego. Skorzystaj z serwisu CA24 eBank.
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile możesz zrobić tylko przelew walutowy na swoje inne konto w naszym banku. Pozostałe przelewy walutowe zrobisz w serwisie CA24 eBank.
Zobacz więcejHasło mobilne i PIN do logowania i zatwierdzania operacji w aplikacji CA24 Mobile możesz odzyskać na dwa sposoby:
Koszt według stawek operatora
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo