Cyberprzestępcy nie śpią, dlatego wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenie kont naszych klientów. Włącz weryfikację behawioralną w CA24 eBank lub CA24 Mobile i zwiększ swoje bezpieczeństwo.
Co to jest weryfikacja behawioralna?
Weryfikacja behawioralna jest dodatkową i bezpłatną formą ochrony przed internetowymi oszustami i złodziejami. Pozwala szybciej wykryć i powstrzymać potencjalne cyberprzestępstwo. Jest to możliwe dzięki stworzeniu cyfrowego profilu klienta. Automatycznie analizujemy sposób, w jaki klient korzysta ze swojego konta i porusza się po bankowości elektronicznej - zarówno w serwisie CA24 eBank, jak i aplikacji CA24 Mobile.
- System analizuje, w jaki sposób klient korzysta z klawiatury, porusza myszą komputerową czy przewija ekran - mówi Romuald Ożga, dyrektor Biura Zapobiegania Oszustwom Bankowym. Jeśli wykryjemy zachowanie, które nie pasuje do cyfrowego profilu klienta, zablokujemy dostęp do jego konta i ochronimy w ten sposób pieniądze przed kradzieżą.
Weryfikacja behawioralna - tylko dla chętnych
Weryfikacja behawioralna działa w tle i jest niezauważalna dla użytkownika. Nie wpływa na wydajność systemu i w żaden sposób nie spowalnia funkcjonowania bankowości internetowej czy mobilnej. Po jej uruchomieniu nie odczujesz żadnej różnicy.
Weryfikację behawioralną możesz włączyć w aplikacji banku CA24 Mobile lub serwisie CA24 eBank. Aby z niej korzystać, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych behawioralnych. Zgodę możesz w dowolnym momencie wycofać. Niezależnie, w którym kanale włączysz weryfikację behawioralną, będzie ona działać w naszej całej bankowości elektronicznej.
- Weryfikacja behawioralna w naszych serwisach znacznie zmniejsza ryzyko przejęcia konta przez nieuprawnionego użytkownika. Dla klientów oznacza to większe bezpieczeństwo, a dla nas - większe zaufanie klientów - przekonuje Romuald Ożga.