Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w nowej kampanii Credit Agricole

  • Ruszamy z nową kampanią reklamową. Tym razem obok ambasadora naszej marki - Dawida Podsiadło - występuje także Aleksandra Mirosław - złota medalistka z olimpiady w Paryżu.
  • Nowe formaty z udziałem Aleksandry Mirosław pojawiają się w telewizji, Internecie i radiu.

Od kilku lat centralną postacią platformy komunikacyjnej naszych kampanii jest Dawid Podsiadło. Ale adresując nasze rozwiązania do różnych grup klientów zapraszamy do współpracy także nowe twarze. W nowej odsłonie kampanii zachęcającej do otwarcia konta i skorzystania z atrakcyjnej lokaty pojawia się Aleksandra Mirosław, złota medalistka olimpijska we wspinaczce sportowej z Igrzysk w Paryżu oraz zwyciężczyni 90. edycji plebiscytu Przeglądu Sportowego na Sportowca Roku 2024. Spoty z jej udziałem promują 90-dniową Lokatę Powitalną nawet na 8 proc.

„Mamy nadzieję, że klienci docenią ten niezwykle inspirujący duet, lekkie przymrużenie oka w samej koncepcji kreatywnej oraz relację pomiędzy bohaterami w naszym nowym spocie. Wizerunek pani Aleksandry idealnie łączy się z wartościami naszej marki. Chcemy działać sprawnie, szybko i sięgać wysoko tworząc rozwiązania dla naszych Klientów a dodatkowo wywoływać dobre emocje. Pani Aleksandra jest bardzo ciekawą i pozytywną osobą. Nie ukrywam, że sama współpraca na planie była dla nas niesamowitą lekcją tego, co można osiągnąć konsekwencją, dyscypliną i skupieniem na celu. Sport jest nieustająco ogromną inspiracją dla wielu dziedzin, także dla biznesu” - mówi Barbara Pijanowska, dyrektorka Pionu Marketingu, Digital i Doświadczenia Klienta.

Oprócz lokaty w kampanii promujemy także drugą ofertę. Klienci, którzy otworzą konto do 31 marca w aplikacji CA24 Mobile lub w placówce Credit Agricole, mogą otrzymać premię „Szczęśliwa siódemka” 777 zł a także bezpłatną naprawę telefonu na trzy miesiące. Wystarczy, że zgodzą się otrzymywać oferty marketingowe, raz w miesiącu zalogują się do aplikacji lub CA24 eBank oraz 10 razy w miesiącu zapłacą kartą lub używając kodu BLIK. Spoty o tej ofercie, z udziałem Dawida Podsiadło oraz Roberta Makłowicza, możecie już od stycznia zobaczyć w telewizji oraz Intrenecie i posłuchać w stacjach radiowych.

„Nasze reklamy, zarówno telewizyjne, jak i internetowe, mają lekką formę, humor, są dynamiczne, a zaproszenie do współpracy znanych i lubianych osób, osadzenie ich w unikalnych dla nich kontekstach, dodatkowo podnosi atrakcyjność kreacji. Wiemy jak bardzo nasi klienci polubili duet Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz szczególnie za poczucie humoru, niełatwe do osiągnięcia w reklamie. Z badań wiemy, że między innymi ta lekkość i humor buduje wyróżnialność naszej marki, a to już duży kapitał emocjonalny - budowanie emocji w kategorii bankowej to chyba jedno z największych wyzwań” - podkreśla Jędrzej Marciniak wiceprezes zarządu naszego banku.

Nowe formaty z udziałem Aleksandry Mirosław również pojawiają się w telewizji, Internecie i radiu. Kampania obejmuje mix działań: w 138 stacjach TV oraz 227 stacjach radiowych, a także na YouTubie i w social mediach. Lokata Powitalna będzie także promowana poprzez kampanię bannerową na stronach www i w najważniejszych porównywarkach finansowych. Współpraca z Aleksandrą Mirosław obejmie także działania kontentowe.

"We wspinaczce na czas liczy się precyzja, szybkość i jak zawsze powtarzam - dobry zespół. A duecie z Dawidem Podsiadło ten ostatni nabrał zupełnie nowego znaczenia! Cieszę się, że mogłam dołożyć do tej kampanii trochę sportowej energii i dystansu, bo łączenie różnych światów bywa inspirujące - zarówno w sporcie, jak i w życiu" - zauważa Aleksandra Mirosław, złota medalistka Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

Pomysł kreatywny kampanii przygotowała Agencja Reklamowa JUST. Produkcja realizowana była przez Film Produkcja, reżyserem jest Tadeusza Śliwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje JUST i Point of View. Za planowanie i zakup mediów w Internecie odpowiedzialna jest agencja MindShare.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia