Credit Agricole Day - polskie święto banku

Stylowe miejskie rowery, kolorowe balony, własnoręcznie pieczone ciasta - tak we środę 21 czerwca witani byli we wszystkich placówkach w Polsce klienci banku Credit Agricole. Tak właśnie świętowany był CA Day, czyli dzień otwartych drzwi podczas którego nasi pracownicy nawiązywali relacje z nowymi klientami.

Dzień Credit Agricole to ogólnopolska akcja banku, organizowana od 2014 roku. Jej celem jest odświeżenie relacji z obecnymi klientami banku i nawiązanie nowych. Podczas dnia otwartego można otworzyć nowe konto lub przenieść je do Credit Agricole z innego banku. Można też kupić inne produkty, np. karty kredytowe czy ubezpieczenia. Na klientów, którzy tego dnia podpiszą umowę, czekają miłe upominki. A dla wszystkich odwiedzających organizowane są także dodatkowe atrakcje wymyślane przez pracowników poszczególnych placówek: słodkie poczęstunki i napoje, zabawy dla dzieci, czy porady dietetyków.

- Dzień Credit Agricole to świetna okazja, aby wyjść z placówki i pokazać nasz bank od innej strony - mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy Credit Agricole Bank Polska. - Staramy się przyciągnąć uwagę przechodniów i nawiązać relacje z ludźmi, z którymi do tej pory się nie znaliśmy.

Największą atrakcją tegorocznej edycji Dnia Credit Agricole jest konkurs dla klientów, w którym do wygrania jest ponad 400 stylowych rowerów miejskich wraz z darmowym ubezpieczeniem "Pakiet OC" na 12 miesięcy (w każdym oddziale banku - jeden rower). W konkursie mogą uczestniczyć wszystkie osoby, które między 21 a 30 czerwca otworzą nowe konto lub zakupią inny produkt z oferty banku, a także napiszą hasło reklamowe zawierającego w sobie słowa: lato, rower, Credit Agricole.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia