Cieszymy się bardzo, mogąc Państwa poinformować, że infolinia naszego banku zajęła pierwsze miejsce pod względem jakości kontaktu mailowego w rankingu ARC Opinia i Rynek.

Badanie jakości obsługi klienta na infoliniach banków i w kontakcie e-mail zostało przeprowadzone techniką Mystery Calling i Mystery Mailing od 16 do 30 kwietnia 2013 r.

Audytorzy kontaktowali się z infoliniami banków, dzwoniąc na numery podane na ich stronach WWW od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-22.00 i zgłaszając zainteresowanie poszczególnymi produktami bankowymi lub pytając o położenie najbliższego bankomatu.

W drugiej części badania audytorzy wysyłali zapytania przez e-mail lub formularz kontaktowy.

Badaniem objęto 14 największych banków detalicznych. Przeprowadzono łącznie 2240 audytów,
z czego 1540 audytów telefonicznych oraz 700 audytów mailowych.

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu