Możesz złożyć wniosek o bezzwrotne wsparcie w ramach Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.
Aby rozpatrzyć wniosek, Twoje dane osobowe i kontaktowe muszą być zgodne z dokumentem tożsamości i aktualne. Jeśli Ty lub współkredytobiorca zmienialiście dane, np. dowód osobisty, paszport, kartę pobytu, adres, numer telefonu, zadbajcie o ich aktualizację przed złożeniem wniosku.
Dane kontaktowe zaktualizujesz w CA24 Mobile lub CA24 eBank w ustawieniach, a dokument tożsamości przez formularz.
Wniosek może podpisać jeden z kredytobiorców.
Szczegóły dotyczące wnioskowania o bezzwrotne wsparcie znajdziesz w materiałach na stronie internetowej.
Sprawdź, jak złożyć wniosek o bezzwrotne wsparcie:
- Pobierz wniosek, wydrukuj go, wypełnij, podpisz i przekaż do nas:
- emailem - wyślij na adres [email protected] - z dopiskiem POWÓDŹ
- osobiście w dowolnej placówce bankowej
- Wniosek rozpatrzymy w ciągu 21 dni kalendarzowych
- Powiadomimy Cię o decyzji i damy Ci 14 dni na zawarcie z nami umowy.
- Przygotujemy dla Ciebie umowę, którą dostarczymy do wybranej przez Ciebie placówki.
- Zaprosimy Ciebie i wszystkich współkredytobiorców, aby ją podpisać.
Wniosek rozpatrzony pozytywnie
- Na weryfikację wniosku mamy 21 dni kalendarzowych.
- Powiadomimy Cię o decyzji i damy Ci 14 dni na zawarcie z nami umowy.
- Przygotujemy dla Ciebie umowę, którą dostarczymy do wybranej przez Ciebie placówki.
- Zaprosimy Ciebie i wszystkich współkredytobiorców, aby ją podpisać.
Wniosek rozpatrzony negatywnie
- Powiadomimy Cię o decyzji i wskażemy jej uzasadnienie.
- Jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją, możesz zgłosić wniosek do dodatkowej weryfikacji. Masz na to 14 dni. Twój wniosek rozpatrzy Rada Funduszu Wsparcia Kredytobiorców. Rada ta powiadomi Cię o swojej decyzji w ciągu 7 dni. Dodatkowa weryfikacja wniosku kosztuje 100 złotych (wpłacasz ją na rachunek wskazany w uchwale Rady). Opłatę tę poniesiesz, jeśli okaże się, że nie spełniasz warunków przyznania wsparcia.