Serwisy społecznościowe

Credit Agricole Bank Polska S.A. (dalej piszemy: Bank, my) z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław, prowadzi profile firmowe na serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, dalej piszemy: Serwisy).

Odwiedzając nasze profile w Serwisach udostępniasz nam swoje dane osobowe, na przykład:

  • identyfikatory internetowe (nazwę konta, imię i nazwisko, pseudonim),
  • komentarze,
  • polubienia,
  • zdjęcie profilowe lub inne zdjęcia przedstawiające Twój wizerunek,
  • treść komentarzy i wiadomości.

Dzieje się tak wtedy, gdy:

  • subskrybujesz stronę Banku w Serwisach poprzez kliknięcie ikony „Lubię to”, „Obserwuj”, „Udostępnij” lub „Subskrybuj” itp.
  • zareagowałeś na stronie/kanale Banku w Serwisach np. poprzez kliknięcie „lubię to”, „skomentuj”, „udostępnij”, „zapisz post”, „podaj dalej” itp.
  • wysłałeś wiadomość prywatną do Banku poprzez funkcję „wyślij wiadomość” w Serwisie.

Zakres danych, który jest dla nas widoczny zależy od Twoich ustawień prywatności i tego, czy Twój profil jest prywatny czy publiczny.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych osobowych w Banku oraz o prawach osób, których dane są przetwarzane.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Bank jako założyciel stron w wymienionych poniżej Serwisach dostarczanych przez wskazane poniżej podmioty.

W zakresie w jakim korzystamy z narzędzi do analiz i statystyk współadministrujemy danymi z poszczególnymi Serwisami, na których mamy utworzony profil publiczny wraz z:

  • Meta Plaforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, D2 Dublin, Irlandia (dalej piszemy: Facebook)
  • Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, D2 Dublin, Irlandia (dalej piszemy: Instagram)
  • LinkedIn Ireland Unlimited Company, Wilton Place, Dublin 2, Irlandia (dalej piszemy: LinkedIn)
  • Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia (dalej piszemy: YouTube)

Każdy ze wskazanych wyżej współadministratorów samodzielnie decyduje o celach i środkach przetwarzania danych, ale w różnym zakresie. Bank ponosi odpowiedzialność wyłącznie w zakresie przetwarzanych przez siebie danych osobowych.

Z Bankiem możesz skontaktować się:

Elektronicznie:

  • za pomocą Poczty CA24 Biznes dostępnej po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej CA24 Biznes
  • poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.credit-agricole.pl/kontakt/e-mail

Telefonicznie:

  • poprzez kontakt z pracownikiem Banku odpowiedzialnym za relację z Klientem
  • wybierając nr 801 70 65 50
  • lub nr +48 71 799 71 49 (z zagranicy i z telefonów komórkowych)

koszt wg taryfy operatora

Listownie:

  • lub na adres siedziby głównej Banku:

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    ul. Legnicka 48 bud. C-D
    54-202 Wrocław

W szczególnych sprawach, zwłaszcza takich, które dotyczą nieprawidłowości w przetwarzaniu danych, możesz skontaktować się bezpośrednio z:

Inspektor Ochrony Danych
Grzegorz Makara

Zastępca Inspektora Ochrony Danych
Maciej Wlazło

Elektronicznie:

Listownie:

  • na adres siedziby głównej Banku:

    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    ul. Legnicka 48 bud. C-D
    54-202 Wrocław
    z dopiskiem "Inspektor Ochrony Danych"

Rodzaje serwisów społecznościowych:

Facebook

Profil https://www.facebook.com/CreditAgricoleBankPolska oraz grupa publiczna https://www.facebook.com/groups/wyzwanieoszczedzanie są dostępne w ramach serwisu Facebook. Kiedy odwiedzasz te strony, Facebook przetwarza Twoje dane osobowe zgodnie ze swoją polityką prywatności, którą możesz znaleźć tutaj

Instagram

Konto https://www.instagram.com/bankpelenkorzysci/ jest dostępne w ramach serwisu Instagram. Instagram przetwarza Twoje dane osobowe zgodnie ze swoją polityką prywatności, którą możesz znaleźć tutaj

LinkedIn

Konto https://www.linkedin.com/company/credit-agricole-bank-polska-s.a./ jest dostępne w ramach serwisu LinkedIn. LinkedIn przetwarza Twoje dane osobowe zgodnie ze swoją polityką prywatności, którą możesz znaleźć tutaj

YouTube

Konto https://www.youtube.com/channel/UCkVPtk41QajIPTxZILKHALg jest dostępne w ramach serwisu YouToube, którego dostawcą jest Google LLC. Twoje dane osobowe przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności, którą możesz znaleźć tutaj i tutaj

Jakie prawa przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych w serwisach społecznościowych Banku?

  • dostępu do danych,
  • otrzymania kopii swoich danych,
  • żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych,
  • sprzeciwu na przetwarzanie danych w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes,
  • sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych, w tym za pomocą profilowania,
  • wycofania udzielonej zgody, przy czym czynności wykonane przed jej wycofaniem zachowują ważność,
  • przeniesienia danych osobowych, jeśli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub na podstawie umowy,
  • wniesienia skargi do organu właściwego do spraw ochrony danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W jakich celach i na jakich podstawach prawnych możemy przetwarzać Twoje dane osobowe?

  • Do realizacji usługi
    • Prowadzenia konta w serwisach społecznościowych - Twoje dane są przetwarzane w celu umożliwienia korzystania z profilu lub innego naszego konta.
  • Do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Banku, które są związane z:
    • zapewnieniem kontaktu i komunikacji pomiędzy Bankiem a użytkownikami Serwisów.
    • informowaniem o podejmowanych przez nas inicjatywach, wydarzeniach, których jesteśmy organizatorem lub współorganizatorem oraz o prowadzonych przez nas rekrutacjach.
    • podnoszeniem jakości świadczonych przez nas usług.
    • prowadzeniem postępowań wyjaśniających, dochodzenia i obrony przed roszczeniami.
    • realizacją celów statystycznych i analitycznych poprzez prowadzenie analiz aktywności użytkowników na naszych serwisach, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług. Bank w tym celu korzysta z narzędzi statystycznych dostarczanych przez administratorów Serwisów.
    • realizacji działań reklamowych wykonywanych za pośrednictwem narzędzi dostarczanych przez poszczególne Serwisy. Działania te są realizowane w celu zapewnienia ciągłości komunikacji oraz dbania o wizerunek.
    • prowadzeniem działań marketingowych dotyczących organizacji konkursów, promocji, wydarzeń (eventów), które Bank organizuje lub w których bierze udział.
  • Gdy udzieliłeś nam zgody na przetwarzanie Twoich danych
    • do marketingu produktów i usług podmiotów trzecich - w celu przekazania danych do podmiotów trzecich
    • poszukiwania kandydatów do pracy
    • realizacji celu wskazanego w udzielonej nam zgodzie (np. jeśli zgodzisz się przekazać nam dane w celu zapisu na organizowany przez nas webinar, dane wykorzystamy w celu jego organizacji i przeprowadzenia
  • Wykonania obowiązków prawnych, które wynikają z obowiązujących nas przepisów.

Jak długo przechowujemy dane?

Okres przetwarzania Twoich danych osobowych jest uzależniony od wymienionych wyżej celów w jakim dane są przetwarzane:

  • Dane przekazane w ramach naszych profili będziemy przetwarzali przez czas prowadzenia kont społecznościowe,
  • Dane zebrane na podstawie Twojej zgody usuniemy po realizacji celu, w jakim zgodę wyraziłeś. Dane usuniemy jednak wcześniej, jeśli cofniesz zgodę,
  • Dane potrzebne do wypełnienia obowiązku prawnego będziemy przechowywali przez okres, który wynika z prawa,
  • Dane potrzebne do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami usuniemy po 6 latach od zakończenia sporu (np. zakończenia sprawy sądowej, rozstrzygnięcia reklamacji, itp.). Jeśli do sporu nie dojdzie to po 6 latach od powstania roszczenia (dla zachowania dowodu). Oba terminy mijają z końcem roku kalendarzowego.

Dane osobowe gromadzone przez: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube będą przechowywane na zasadach określonych regulaminami Serwisów.

Komu Bank przekazuje dane?

  • podmiotom świadczącym dla Banku usługi (np. podmiotom przetwarzającym), które partnerom. Na przykład - zarządzenie i administrowanie naszymi stronami w mediach społecznościowych, działania marketingowe
  • podmiotom, które są właścicielami Serwisów, na których prowadzimy publiczne profile, na zasadach określonych w ich politykach prywatności.
  • użytkownikom poszczególnych Serwisów, którzy odwiedzają nasze profile i zapoznają się z komentarzami, zdjęciami i innymi treściami, które udostępnisz na naszym profilu innym użytkownikom lub uprawnionym na mocy prawa organom publicznym, jeżeli dane osobowe będą przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń innych użytkowników.

Informacje o dobrowolności podania danych osobowych

  • Dane osobowe uzyskujemy od administratorów Serwisów, z Twojego publicznego profilu oraz wpisów na stronach Serwisów prowadzonych przez nas.
  • W związku ze specyfiką funkcjonowania Serwisów, informacje o działaniach podejmowanych przez użytkowników na tych stronach są jawne.
    Podanie danych jest całkowicie dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości przeglądania profilu Banku lub komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności tych Serwisów, takich jak komentarze oraz prywatne wiadomości.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia