Obsługujemy najmłodszych klientów na najwyższym poziomie

Wzorowo obsługujemy dzieci, które odwiedzają nasze placówki bankowe. Zajęliśmy drugie miejsce w badaniu Instytucji Roku, które sprawdzało jak banki obsługują najmłodszych klientów.

Instytucja Roku to największy na rynku, a zarazem najbardziej kompleksowy projekt, skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym i ubezpieczeniowym. Podstawowym celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi i budowanie satysfakcji klientów. Tym razem, w drugiej fali badania, audytorzy kontaktowali się z bankami poprzez zdalne kanały obsługi oraz odwiedzali placówki bankowe i pytali o produkty dla dzieci w różnym wieku – przede wszystkim dla nastolatków, ale również o możliwość założenia rachunku dla młodszego dziecka w wieku poniżej 13 lat. Interesowały ich podstawowe możliwości i opłaty – rachunek, karta do konta, wypłaty gotówki kartą i BLIKIEM, aplikacja mobilna i płatności telefonem, płatności w euro podczas zagranicznych wyjazdów oraz możliwości ulokowania oszczędności dziecka. Audytorzy pytali także o kontrolę finansów dziecka z poziomu rodzica oraz możliwość dokonania przez dziecko płatności kartą za droższy zakup np. komputer.

Nasz bank zajął drugie miejsce w tym badaniu, jeśli chodzi o obsługę najmłodszych w placówce. Otrzymaliśmy 82,9 proc. punktów.

- Bardzo się cieszymy, że nasi najmłodsi klienci czują się u nas tak wyjątkowo. Zależy nam bardzo, żeby ich pierwsze doświadczenia z bankowością były jak najlepsze – mówi Małgorzata Kamińska-Kant, dyrektor Departamentu Omnikanałowej Relacji z Klientami.

Najmłodszym klientom proponujemy Konto dla Ciebie JUNIOR, dostępne od urodzenia do 13. roku życia. Pozwala ono rodzicom wprowadzić dziecko w świat pieniędzy w bezpieczny i atrakcyjny sposób. Dla dziecka to nie tylko emocjonujące przeżycie – pierwsza karta, pierwsza płatność – ale też praktyczna lekcja cierpliwości i oszczędzania. Widząc, jak rośnie saldo oszczędności, uczy się, że systematyczność daje efekty. Radość może dziecku przynieść też wybór wizerunku karty płatniczej np. z kolorową kapibarą, sportowym samochodem czy uroczymi szczeniakami.

- Otwarcie konta dla dziecka jest dla niego najlepszą nauką. Wizyta w placówce, rozmowa z doradcą bankowym, wybór wizerunku karty – to wszystko będzie dla niego niezapomnianym przeżyciem. Także rytuał sprawdzania stanu konta i wspólne zasilanie go przelewem z konta rodziców. Takie wspomnienia ukształtują w dziecku szacunek do pieniądza i uważność w relacji z bankiem i zostaną z nim na zawsze – podkreśla Paulina Kałuża-Lelakowska, Senior Product Manager w Credit Agricole.

Młodzieży, która w wieku kilkunastu lat ma już większe umiejętności w bankowaniu, proponujemy Konto dla Ciebie GO! (13-18 lat). Rachunek ten daje większą niezależność, ale jednocześnie pozwala rodzicom czuwać nad bezpieczeństwem finansowym. To ważna lekcja dorosłości w kontrolowanych warunkach.

- Konto to nie tylko własne pieniądze i karta płatnicza. To nowe możliwości – płatności mobilne, BLIK i apka CA24 Mobile. Z nią wygodnie doładują telefon, kupią bilet komunikacji miejskiej czy skorzystają ze zniżek na zakupy. Bardzo wygodna jest też opcja błyskawicznych przelewów. Przydatna, w razie awaryjnych sytuacji, gdy dziecku potrzebne są pieniądze a na koncie pusto – dodaje Paulina Kałuża-Lelakowska.

Oferta banku