Credit Agricole niezmiennie rozwija swoją aplikację CA24 Mobile. Dzięki nowym funkcjom użytkownicy m.in. zaktualizować swoje dane oraz sprawdzić, czy przelew walutowy SWIFT dotarł już do odbiorcy.
Najnowsza aplikacja mobilna banku CA24 Mobile miała swoją premierę w ubiegłym roku. Od tego czasu bank nieustannie ją ulepsza i dodaje kolejne funkcje z myślą o wygodzie klientów. W najnowszej wersji aplikacji użytkownicy zaktualizują dane z dowodu osobistego, adres zamieszkania czy swoje miejsce urodzenia. To bezpieczna forma, przy tym bardzo wygodna, ponieważ klient nie musi tego robić w placówce banku.
Podczas udzielania kredytów bank może wymagać od klienta różnych dokumentów, np. potwierdzenia dochodu, potwierdzenia rozdzielności majątkowej. Te dokumenty można już załączyć zarówno w najnowszej wersji aplikacji mobilnej, jak i w CA24 eBank.
Dużym udogodnieniem dla klientów jest również funkcja, która pozwala w aplikacji sprawdzić, czy przelew walutowy SWIFT dotarł już do odbiorcy. Widać to w historii konta. Dodatkowo użytkownicy nowej wersji aplikacji założą lokatę na nowe pieniądze, a każda płatność z użyciem kodu BLIK będzie wymagała autoryzacji.
Aplikację CA24 Mobile można pobrać w Google Play, App Store i AppGallery (Huawei). Regularnie aktualizuj swoją aplikację, żeby korzystać ze wszystkich jej możliwości i nowych funkcji. Możesz też włączyć automatyczną aktualizację w ustawieniach telefonu.