Credit Agricole wypuścił kolejny spot w ramach swojej najnowszej kampanii w odświeżonej formule. Reklama porusza problem inflacji i promuje lokatę mobilną na 8 proc. Tym razem, bank do współpracy zaprosił Sanah.
Dwie gwiazdy muzycznej sceny można oglądać w trzecim spocie nowej kampanii Credit Agricole. W tej reklamie w parze z Dawidem Podsiadło pojawia się Sanah - polska piosenkarka, skrzypaczka, autorka tekstów i kompozytorka. W spocie Credit Agricole nawiązuje do rosnących cen i zachęca do skorzystania z oferty lokaty mobilnej na 8 proc., którą klienci mogą założyć przez aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści.
Bank przygotował wyjątkową ofertę lokaty na 270 dni z oprocentowaniem aż 8 proc. Maksymalna lokata to 75 tys. zł. Można ją założyć w aplikacji CA24 Mobile do 14 dni od otwarcia konta osobistego. Dla nowych i obecnych klientów bank proponuje również specjalne oprocentowanie dla lokaty na 90 dni, która można założyć w Pakiecie Zyskowny Duet. W zależności od podziału pieniędzy przekazanych na ten produkt oprocentowanie lokaty wyniesie 8 proc. (przy podziale 50 proc. lokata terminowa i 50 proc. fundusz inwestycyjny lub 6,5 proc (przy podziale 70 proc. lokata terminowa i 30 proc. fundusz inwestycyjny).
Równolegle bank promuje nową aplikację CA24 Mobile - pełną korzyści, atrakcyjne rabaty na zakupy dostępne w Klubie korzyści, a także konto z premią 555 zł i kartę z ekotworzywa. W dwóch pozostałych spotach oprócz Dawida Podsiadło, można oglądać Roberta Makłowicza i Jarosława pashęBicepsa Jarząbkowskiego.