Credit Agricole zdobył 1 miejsce za najbardziej efektywną komunikację marki w 2021 r. w konkursie zorganizowanym przez firmę Kantar Polska. Bank został też uhonorowany tytułem Instytucji Roku w Polsce za swoją antyplastikową akcję CSR oraz doceniony certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2022”.
Kantar Polska nagrodził Credit Agricole Bank Polska za najefektywniejszą komunikację marki minionego roku. Kantar Polska to agencja badawcza, która zajmuje się badaniem opinii publicznej i analizą danych. Ideą nagrody jest wyłonienie banków i instytucji finansowych, które zyskały największe zaangażowanie i zaufanie klientów, na podstawie badania rozpoznawalności marki.
Tytuł Instytucji Roku, nadany przez portal Moje Bankowanie, Credit Agricole otrzymał w kategorii społecznej odpowiedzialności biznesu za akcję „Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów”. Bank wspólnie z artystą wyprodukował limitowane płyty gramofonowe z plastikowych elementów scenografii koncertowej, które wystawiono na aukcję. Cały dochód przekazano Polskiemu Stowarzyszeniu Zero Waste.
W rankingu „Instytucja Roku” bank został doceniony również w kategorii „Najlepsza obsługa hipoteczna” na drugim miejscu, gdzie zauważone było zaangażowanie i kompetencje pracowników oraz doceniono możliwość zdalnej obsługi wniosku kredytowego. Konkurs nagradza także najlepsze placówki bankowe, których tytuł otrzymało 17 oddziałów Credit Agricole.
Bank uhonorowany został również certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2022” jako organizacja, która wyznacza trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi i promuje wysokie standardy HR w Polsce. Nagroda została przyznana za całość działań w tym obszarze, posiadanie przez bank strategii zarządzania zasobami i wskaźników pomiaru efektywności procesów. Nagrodę przyznało Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Więcej informacji o nagrodach i wyróżnieniach na stronie internetowej.