Aktualizacja Państwa danych

Zarówno my jak i wszystkie inne banki w Polsce musimy mieć pełne i aktualne dane klientów. Dlatego nasi doradcy proszą o Państwa dane podczas rozmów w placówkach i w trakcie obsługi przez telefon.

Przypominamy Państwu o konieczności aktualizacji tych informacji, przez wiadomości w serwisie internetowym CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile, e-maile oraz SMS-y. Zapewniamy, że jest to standardowe działanie i służy spełnieniu wymogów ustawy, a także bezpieczeństwu Państwa i wszystkich naszych klientów.

  1. Dlaczego należy zaktualizować dane?
    Zgodnie z wymogami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu art. 34 bank jest zobowiązany do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego oraz zapewnienia, że dane klientów są pełne i aktualne.
  2. Jakie dane należy zaktualizować?
    Potrzebujemy mieć informacje o „kraju i miejscu urodzenia” naszych klientów.
  3. Jak bank informuje o konieczności aktualizacji danych?
    Przypominamy Państwu o konieczności aktualizacji tych informacji, przez wiadomości w serwisie CA24 eBank, aplikacji CA24 Mobile, e-maile oraz SMS-y.
  4. Jakie są konsekwencje niepodania danych?
    Niezebranie tych danych spowoduje brak realizacji przez bank środków bezpieczeństwa finansowego. Będzie skutkować blokadą większości operacji (przelewów wychodzących, transakcji blik, modyfikacji listy odbiorców czy szablonów płatności) również zlecanych zdalnie. Podczas próby realizacji transakcji klient zostanie poinformowany o blokadzie za pomocą komunikatu z krótką instrukcją co należy zrobić w celu jej usunięcia.
    Dostęp do tych usług zostanie automatycznie przywrócony po uzupełnieniu danych. Nie będą musieli Państwo kontaktować się z nami w tej sprawie.
  5. Jak zaktualizować dane?
    Dane mogą Państwo zaktualizować:
    • w serwisie internetowym CA24 eBank
      Klienci, których dane są niekompletne, po zalogowaniu zobaczą komunikat z możliwością uzupełnienia brakujących danych. Informację o kraju i miejscowość urodzenia można uzupełnić w sekcji „Twoje dane” dostępnej w Ustawieniach.

      Jeśli jeszcze nie korzystają Państwo z CA24 eBank lub nie pamiętają identyfikatora/hasła do bankowości internetowej, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem 19 019 lub +48 71 35 49 009 (dla połączeń zagranicznych) lub odwiedzenie naszej placówki bankowej.
    • na infolinii: 71 7997112
    • w dowolnej placówce bankowej.
  6. Do kiedy należało zaktualizować dane?
    Do końca sierpnia 2020 r.

Oferta banku

Twoja opinia
 
 
Nowy wygląd strony www