Aktualizacja Państwa danych

My i wszystkie inne banki w Polsce musimy mieć pełne i aktualne dane klientów. Wymaga tego m.in. „Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”. Dlatego nasi doradcy proszą o Państwa dane podczas rozmów w placówkach i w trakcie obsługi przez telefon. Od czasu do czasu przypominamy Państwu o konieczności aktualizacji tych informacji, przez wiadomości w serwisie CA24 eBank, e-maile lub SMS-y. Zapewniamy, że jest to standardowe działanie i służy spełnieniu wymogów ustawy, a także bezpieczeństwu Państwa i wszystkich naszych klientów.

Dane można uzupełnić samodzielnie w eBanku: w okienku, które pojawi się po zalogowaniu lub w zakładce “Twoje dane”. Można także podać je w dowolnej placówce bankowej lub dzwoniąc na Infolinię.

Jeśli dane nie zostaną uzupełnione do końca sierpnia 2020 r., we wrześniu będziemy zmuszeni ograniczyć Państwu dostęp do większości operacji na rachunkach - zablokowane zostaną m.in. przelewy wychodzące, modyfikacja szablonów płatności oraz listy odbiorców. Dodatkowo nie będziemy mogli wznowić Państwu kart płatniczych. Przywrócimy Państwu dostęp do tych usług automatycznie, jeśli uzupełnią Państwo dane. Nie będą musieli Państwo kontaktować się z nami w tej sprawie.

Nie pamiętasz identyfikatora/hasła do bankowości internetowej lub nie masz do niej dostępu? Dowiedz się więcej.

Oferta banku

Twoja opinia
 
 
Nowy wygląd strony www