Pilotaż nowego Serwisu internetowego CA24

W pierwszej połowie tego roku planujemy udostępnić nowy Serwis internetowy CA24. Nadal nad nim pracujemy i go rozwijamy. Już teraz zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy naszych klientów. Dziś wysłaliśmy pierwsze zaproszenia do korzystania z nami z nowej bankowości elektronicznej i przekazywania swoich opinii i spostrzeżeń. W przyszłym tygodniu zaprosimy kolejną grupę klientów.

Jak dołączyć do pilotażu

Klientów, którzy chcieliby wziąć udział w pilotażu, a nie otrzymali zaproszenia – prosimy o telefon pod numer 71 799 71 64 lub wizytę w dowolnej naszej placówce bankowej.

Co się zmieniło w serwisie internetowym CA24?

Serwis zaprojektowaliśmy całkowicie od nowa, w odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się trendy i rozwiązania. Zmiany można zaobserwować już podczas procesu logowania, w szczególności dwukrokowe logowanie z użyciem identyfikatora, hasła i tak zwanego: obrazka bezpieczeństwa.

Po zalogowaniu klienci zostają przekierowani do ekranu głównego, który wyposażyliśmy w szereg zupełnie nowych funkcjonalności. W nowym serwisie dodaliśmy możliwość personalizowania widoku, zapewniliśmy szybszy dostęp do wszystkich produktów i wprowadziliśmy funkcję menadżera finansów – do efektywnego zarządzania domowym budżetem. Wszystkie produkty i usługi są prezentowane w zupełnie nowy sposób. Projektując nowy serwis zależało nam na tym, aby korzystanie z niego było jak najbardziej intuicyjne i przyjemne – to ostatnie jest niewątpliwą zasługą nowoczesnego wyglądu.

Nowy serwis bankowości internetowej zostanie udostępniony wszystkim klientom w pierwszej połowie tego roku.

Oferta banku

Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www