Bankowe rewolucje we Wrocławiu

Mieszkańcy Wrocławia mają nowe miejsce na bankowej mapie miasta. Przy ulicy Piłsudskiego 60 (obok kawiarni Starbucks) otwarty został nowy oddział banku Credit Agricole w zupełnie nowym wystroju. O to jak powinna wyglądać placówka, by każdy czuł się w niej komfortowo, bank zapytał wcześniej swoich klientów.

Credit Agricole to pierwszy bank na polskim rynku, który stworzył koncept wyglądu placówek na podstawie opinii zebranych wśród klientów i pracowników sieci sprzedaży.

- Uważnie wysłuchaliśmy potrzeb naszych klientów i pracowników oddziałów różnych szczebli. W naszym badaniu wzięło udział niemal 450 osób. Prace rozpoczęliśmy od badania satysfakcji klientów korzystających z naszych oddziałów - mówi Agnieszka Ławniczak, dyrektor nowej placówki we Wrocławiu.

- Z przeprowadzonych rozmów wiemy, że nasi klienci chcieliby być obsługiwani bez stania w kolejkach, a jeśli muszą czekać, to w większych i wygodnych poczekalniach. Ponadto cenią sobie prywatność w trakcie obsługi, szczególnie w pokojach wydzielonych z dedykowanymi doradcami - dodaje.

Wnioski z wszystkich badań stały się dla banku bazą do stworzenia nowej koncepcji placówki, uwzględniającej wygodną i komfortową poczekalnię dla klientów z zabawką dla dzieci, optymalizację akustyki, a przez to zwiększenie poczucia komfortu i prywatności w trakcie obsługi zarówno dla klientów, jak i doradców oraz przyjemną dla oka kolorystykę. Do wykończenia wnętrza wykorzystane zostały wyłącznie materiały przyjazne środowisku (wykładzina, krzesła, sufity dźwiękochłonne i lampy).

Oddział Credit Agricole przy ulicy Piłsudskiego 60 jest placówką uniwersalną, która oferuje wszystkie produkty i usługi bankowe: rachunki bieżące i oszczędnościowe, ubezpieczenia, karty kredytowe, a także kredyty, w tym gotówkowe, mieszkaniowe i firmowe. Czynna jest w poniedziałki w godz. 10.30 - 18.30 a od wtorku o piatku w godz. 10.00 - 18.00.

W całej Polsce w nowym modelu działa już 35 placówek banku, do końca 2017 roku będzie ich 66, a do 2020 roku ok. 200.

- Odświeżony wystrój naszych oddziałów pokazuje, że Credit Agricole chce być bankiem nowoczesnym, ale skupionym na ludziach, spełniającym ich potrzeby i budującym z nimi długie i trwałe relacje - komentuje Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia