Placówka bankowa Piłsudskiego 60, Wrocław

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-15:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Вікторія Іванівна

18.09.2023

Odpowiedź:

19.09.2023

Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія

avatar

Malgorzata Kobryń

01.09.2023

Świetna obsługa, należę od lat

Odpowiedź:

04.09.2023

Małgorzato, dziękujemy za Twoją opinię oraz komplet gwiazdek 💚Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Chętnie pomożemy. Pozdrawia, Klaudia

avatar

Jacek Pawłowski

31.08.2023

Jeszcze niech ten oddział będzie czynny od 10 do 12...

Odpowiedź:

01.09.2023

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Klaudia

avatar

Tolas

29.08.2023

Jedną gwiazdkę daję dla miłego Pana. Jest to jedyna placówka gotówkowa na całe miasto, żeby wpłacić walutę, trzeba czekać godzine

Odpowiedź:

01.09.2023

Przepraszamy za niedogodności. Klaudia

avatar

MAŁGORZATA ZYBAŁA

25.08.2023

Odpowiedź:

28.08.2023

1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek, Małgorzato😊 Cieszymy się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania w 💯%. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Janusz Wojdyla

14.08.2023

Właśnie zmieniłem ten bank na nowoczesny, przyjazny klientom. Ostatni przelew w euro realizowali 5 dni nie powiadamiając mnie o awarii (przyznali się do bałaganu dopiero po kilku dniach). Formularz zmiany danych generował błędy. Dzisiaj odwiedziłem oddział na Piłsudzkiego i zrezygnowałem Dwie osoby obsługi i około 20 osób wewnątrz. Tragiczna obsługa, a od września podwyżka opłat. Ratuj się kto może!!

Odpowiedź:

22.08.2023

Januszu, bardzo przepraszamy za niedogodności oraz długi czas oczekiwania. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Klaudia

avatar

Katarzyna Pawlik-Brzozowska

09.08.2023

Zbyt długi czas oczekiwania w kolejce z powodu braku doradców (personelu). Zbyt mało czynnych stanowisk.

Odpowiedź:

16.08.2023

Katarzyno, dziękujemy za cztery gwiazdki oraz bardzo przepraszamy za niedogodności. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Klaudia

avatar

Karolina Szperka

07.08.2023

Ten bank to jakieś nieporozumienie !!! Byłam 2 razy i za każdym razem po godzinie wychodziłam nie załatwiając nic bo musiałabym czekać kolejna godzinę. Nie polecam Średniowiecze !!!!

Odpowiedź:

08.08.2023

Karolino, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Chętnie wyjaśnimy tę sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Pracujesz jako freelancer? Przejmij kontrolę nad własnymi finansami w 7 krokach.

W świecie freelancingu, gdzie elastyczność i wolność są wartościami nadrzędnymi, zarządzanie finansami, opierające się na obliczeniach i przepisach, może wydawać się zadaniem zawiłym i mało wdzięcznym. Nie traktuj go jednak po macoszemu, bo nawet jeśli jesteś świetny w swojej dziedzinie i doskonale sobie radzisz z pozyskiwaniem klientów, niedociągnięcia w tym obszarze mogą przysporzyć Ci problemów. Więcej

Remont mieszkania – jak skutecznie zaplanować wydatki?

Remont mieszkania to jedno z tych wyzwań, które mogą zarówno przynieść ogromną satysfakcję, jak i przysporzyć wiele stresu. Jednak efektywne planowanie przebiegu całego remontu oraz kontrola wydatków są tutaj kluczem do sukcesu. Jak zatem skutecznie zaplanować wydatki podczas remontu mieszkania, aby uniknąć niepotrzebnego stresu finansowego? Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia