Placówka bankowa Piłsudskiego 60, Wrocław

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Spoon Fran

15.07.2021

Niestety moja wizyta w tej placówce nie należała do najlepszych. Obsługa klienta na poziomie 0. Czekałam, z kilkoma innymi klientami, ponad 40 min po to tylko, żeby wpłacić pieniądze.. niestety z braku dowodu osobistego, chociaż miałam zdjęcie, nie zostałam obsłużona. Poza tym miło może by było zapytać, w jakiej sprawie przyszliśmy, uprzedzić ile to może potrwać a przede wszystkim przeprosić za czas oczekiwania. Siedziały tez starsze osoby, jest upał, milo może by było zaoferować kubek wody. Za to Panie tam pracujące, zadowolone przechadzały się między pokojami na pogawędki. Mieszkam za granica i niestety takie sytuacje rażą w oczy. Przykre to, ze w Polsce jeszcze tyle brakuje do normalności.

Odpowiedź:

20.07.2021

Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przepraszam jeśli zostałaś potraktowana w sposób mało profesjonalny. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sprawy. Joanna

avatar

Tomasz Janicki

23.06.2021

Odpowiedź:

23.06.2021

Tomasz, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że jesteś zadowolonym klientem. Zapraszamy ponownie w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Lidia Romańczyk

24.04.2021

Korzystalam tylko z bankomatu i wpłatomatu. Nie było kolejek.

Odpowiedź:

26.04.2021

Lidio, dziękujemy za opinię. Czy możesz podzielić się z nami swoimi uwagami? Możesz skontaktować się ze mną za pośrednictwem Facebooka> Wiadomość prywatna. Michał

avatar

agni eszka

19.04.2021

Nie polecam serdecznie. Przyszłam do tego oddziału, żeby zamknąć konto. Obsługująca mnie Pani nie zaproponowała żadnych rozwiązań w mojej sytuacji. Nie poinformowała mnie, że zamknięcie rachunku oszczędnościowego wiąże się z naliczeniem opłaty 10 PLN. Dodatkowo, nie poinformowała mnie, że nie powinnam oczyszczać konta do zera, gdyż przez okres 30 dni mogą byc naliczane kolejne opłaty. Nie zaproponowała mi zastrzeżenia karty. Nie zaproponowała zastrzeżenia numeru telefonu, ani moich danych. Każdą z tych opcji wybrałam sama i prosiłam o jej realizację. Gdby nie moja uważnosc, konto nie zostałoby zamknięte, bo pojawiały by się kolejne kwoty na minusie. Cieszę się, że podjęłam decyzję o zamknięciu mojego rachunku w tym banku. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Pieniądze ucieką przez palce, a człowiek musi się domyślać za co.

Odpowiedź:

17.05.2021

Agnieszko, dziękuję za pozostawienie opinii. Przykro mi, że nie jesteś zadowolona z przebiegu ostatniej wizyty. Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Michał

avatar

Anna Wilińska

04.03.2021

Odpowiedź:

05.03.2021

Anno, dziękuję za wystawienie oceny. Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie związane z wizytą w naszym oddziale - koniecznie się nimi z nami podziel! Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Drugie życie ubrań

Moda i nasza potrzeba podążania za nią przyczyniają się do niekorzystnych zmian klimatycznych – producenci ubrań wymieniani są wśród głównych niszczycieli naszej planety! Stosy wyrzucanych tekstyliów nie muszą jednak wciąż rosnąć. Ty także możesz to powstrzymać. Więcej
 

Czas na kajak

Jest lekki, zwrotny i możesz nim pływać także tam, gdzie jest zbyt płytko, by dotrzeć w inny sposób, np. żaglówką. Najważniejsze zalety kajaka: nie hałasuje, pozwala bez przeszkód cieszyć się dziką przyrodą oraz zobaczyć miejsca, które są tak piękne, że zapierają dech w piersiach. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia