Placówka bankowa Piłsudskiego 60, Wrocław

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

beata dutkowska

19.10.2021

Na 5 stanowisk obsługi tylko 2 czynne , klient jest niczym dla tego banku ,totalna porażka 😡😡😡siedzisz i czekasz czekasz czekasz .

Odpowiedź:

20.10.2021

Beato, dziękuję za Twój komentarz. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na obsługę. Polecam możliwość umówienia się na wizytę z doradcą - odpowiedni formularz znajdziesz na naszej stronie internetowej. Michał

avatar

Евгения Доляновская

11.10.2021

okropna obsługa.

Odpowiedź:

12.10.2021

Dziękujemy za opinię. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej placówki. Joanna

avatar

Dominik Modelski

05.10.2021

Sprawa w miarę szybko załatwiona, obsługa 9/10.

Odpowiedź:

05.10.2021

Dominiku, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszę się, że jesteś zadowolony. Zawsze chętnie zapoznamy się z Twoimi uwagami. Michał

avatar

Irek Kotarski

21.09.2021

Wszystko jak należy obsługa na wysokim poziomie 🙂

Odpowiedź:

22.09.2021

Irku, dziękujemy za miłe słowa :) Polecamy się! Joanna

avatar

Ewa Mazur

21.09.2021

Miła i fachowa obsługa.

Odpowiedź:

22.09.2021

Ewo, dziękujemy za miłe słowa. Polecamy się! Joanna

avatar

Spoon Fran

15.07.2021

Niestety moja wizyta w tej placówce nie należała do najlepszych. Obsługa klienta na poziomie 0. Czekałam, z kilkoma innymi klientami, ponad 40 min po to tylko, żeby wpłacić pieniądze.. niestety z braku dowodu osobistego, chociaż miałam zdjęcie, nie zostałam obsłużona. Poza tym miło może by było zapytać, w jakiej sprawie przyszliśmy, uprzedzić ile to może potrwać a przede wszystkim przeprosić za czas oczekiwania. Siedziały tez starsze osoby, jest upał, milo może by było zaoferować kubek wody. Za to Panie tam pracujące, zadowolone przechadzały się między pokojami na pogawędki. Mieszkam za granica i niestety takie sytuacje rażą w oczy. Przykre to, ze w Polsce jeszcze tyle brakuje do normalności.

Odpowiedź:

20.07.2021

Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przepraszam jeśli zostałaś potraktowana w sposób mało profesjonalny. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sprawy. Joanna

avatar

Tomasz Janicki

23.06.2021

Odpowiedź:

23.06.2021

Tomasz, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że jesteś zadowolonym klientem. Zapraszamy ponownie w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Lidia Romańczyk

24.04.2021

Korzystalam tylko z bankomatu i wpłatomatu. Nie było kolejek.

Odpowiedź:

26.04.2021

Lidio, dziękujemy za opinię. Czy możesz podzielić się z nami swoimi uwagami? Możesz skontaktować się ze mną za pośrednictwem Facebooka> Wiadomość prywatna. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia