Bezpieczne korzystanie
z usług bankowych przez telefon

  1. Nie wolno nikomu ujawniać swojego telekodu (hasła autoryzacyjnego) do usług telefonicznych w Crédit Agricole ani przechowywać go w postaci zapisanej w jakiejkolwiek formie.
  2. Zarówno w przypadku rozmów z Infolinią nawiązywanych przez klienta, jak i niezamówionego połączenia telefonicznego, nawiązanego przez pracownika Infolinii - klient nigdy nie zostanie poproszony o ujawnienie całości telekodu, a tylko jego wybranych cyfr.
  3. W razie ujawnienia telekodu lub podejrzenia ujawnienia należy go jak najszybciej zmienić.
  4. Zaleca się okresową zmianę telekodu.




Pojawiły się w mediach informacje o próbach wyłudzania od klientów banków poufnych informacji poprzez rozmowy telefoniczne. Oszuści często podają się za pracowników banku, a ich celem jest pozyskanie informacji o loginie, haśle do bankowości internetowej lub kanału telefonicznego, danych innych narzędzi autoryzacyjnych lub kart płatniczych.

Przypominamy, że bank nigdy nie prosi klienta o podawanie tego rodzaju poufnych danych.

Jednocześnie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo Klientów i środków zgromadzonych na rachunku pracownicy banku mogą kontaktować się z Państwem w celu potwierdzenia np. wykonanych transakcji, zleconych przelewów, złożonych reklamacji lub w przypadku znalezionych kart płatniczych (przez osoby trzecie) itp.

Połączenia z banku do klienta realizowane są z następujących numerów telefonów:

  • 71 787 15 98,
  • 71 799 71 78.

Prosimy o dokładne sprawdzanie, czy połączenie pochodzi z jednego z powyższych numerów.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, w tym odebrania jakiegokolwiek podejrzanego połączenia, należy się skontaktować telefonicznie z bankiem przez serwis telefoniczny CA24.

Stopka redakcyjna

© 2018 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku