Webinar: Raty w sklepie internetowym. Co można dzięki nim zyskać?

Co zyskuje właściciel sklepu internetowego, który uruchomi na swojej stronie aplikację CA Raty? Obejrzyj webinar z udziałem ekspertów Credit Agricole i Shoper i poznaj korzyści dla sprzedawcy i jego klientów.

Raty w sprzedaży detalicznej to dzisiaj już rynkowy standard. Także w sklepach internetowych. Klienci je lubią, ale sprzedawcy nie zawsze są przekonani, że takie rozwiązanie im się opłaca.

Tymczasem, jak przekonuje Marek Majcher, ekspert banku Credit Agricole, sprzedaż ratalna pozwala zwiększyć obroty i zyski internetowych merchantów.

- Wdrożenie systemu ratalnego przekłada się na większą liczbę zadowolonych klientów, bo Polacy lubią płacić za zakupy na raty. Po drugie sprzedawca natychmiast zauważy większą wartość koszyków zakupowych, bo klienci mogą kupić jednorazowo więcej towarów, również tych z wyższej półki cenowej. Rośnie też zaufanie do sprzedawcy, bo bank jako partner sklepu wzbudza zaufanie wśród konsumentówm.

To nie wszystko, bo korzyści jest znacznie więcej. O tym, co jeszcze może zyskać merchant, który udostępni na swojej stronie płatności ratalne można dowiedzieć się z webinaru zorganizowanego przez platformę Shoper.

Eksperci Credit Agricole i Shopera wyjaśniają, jak nawiązać współpracę z bankiem, by zacząć sprzedawać na raty; jakie formalności trzeba spełnić; jak zaimplementować aplikację CA raty w swoim sklepie online. Podpowiadają też, w jaki sposób dzięki ratom zwiększyć sprzedaż i odzyskiwać klientów porzucających proces zakupowy.

Do wysłuchania webinaru zapraszają:

  • Marek Majcher - od 14 lat związany z Credit Agricole, regionalny dyrektor sprzedaży i ekspert sieci sprzedaży consumer finance. Posiada wieloletnie doświadczenie we współpracy ze sklepami internetowymi, od lat skutecznie wdraża raty online w polskim e-commerce.
  • Łukasz Piechowiak - Head of Financial Services platformy sklepów internetowych Shoper.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia