Prestiżowe wyróżnienia dla Credit Agricole za kampanie PR

Nagrodę główną i dwa wyróżnienia zdobył bank Credit Agricole w konkursie PR Wings. Nagrodzony został projekt "Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów", a wyróżnienie otrzymała kampania społeczna "#WyzwanieOszczędzanie".

Konkurs PR Wings organizowany jest przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. W tegorocznej edycji zgłoszone zostały 124 projekty w 14 kategoriach.

"Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych opdadów" nagrodzone zostały w kategorii "Angażujący event". Bank wspólnie z artystą wyprodukował limitowane płyty gramofonowe z plastikowych elementów scenografii koncertowej, które następnie zostały wystawione na aukcję. Dzięki sprzedaży płyt udało się zebrać blisko 100 tys. złotych. Cały dochód przekazany został Polskiemu Stowarzyszeniu Zero Waste na realizację kampanii edukacyjnych poświęconych problemowi zanieczyszczenia środowiska odpadami z tworzyw sztucznych. Projekt ten zdobył również wyróżnienie w kategorii "ESG i CSR - odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i ład korporacyjny", a ponadto był nominowany do Nagrody Specjalnej Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Projekt ten bank zrealizował wspólnie z agencją reklamową Just.

Z kolei kampania "#WyzwanieOszczędzanie" zdobyła wyróżnienie w kategorii "Komunikacja w okresie pandemii COVID-19". Projekt polegał na zbudowaniu i animowaniu społeczności osób, które chcą lepiej zarządzać domowym budżetem i oszczędzać pieniądze i środowiska. Na facebooku stworzona została grupa osób (obwecnie ponad 4 tys. członków), ktore aktywnie wymieniają się pomysłami i dobrymi praktykami na temat oszczędzania. Najlepsze porady zostały zebrane i wydane w formie e-booka, który można pobrać ze strony Wyzwanieoszczedzanie.pl. Bank zachęcał również uczestników grupy do podejęcia wyzwania przeżycia jednego dnia bez wydawania pieniędzy.

W konkursie PR Wings nagradzane są najlepsze projekty komunikacyjne oraz zjawiska w public relations z 2021 roku. Nagrody pokazują kondycję polskiej branży PR w różnych kontekstach. Dlatego konkurs obejmuje kategorie odpowiadające kluczowym obszarom public relations, jak np. PR produktowy, korporacyjny czy komunikacja kryzysowa, ale również takie, które mają wyłonić PR-ową Innowację Roku (kampanię nowej generacji), wskazać Komunikacyjny Game Changer (Zmiana Biznesowa Roku w PR), czy projekty charakteryzujące się wyjątkową efektywnością oraz skutecznie prowadzone na rynkach międzynarodowych.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia