Wyższa sprzedaż i większe zaufanie klientów - takie korzyści dają właścicielom sklepów internetowych płatności ratalne Credit Agricole. Jak je wdrożyć i jak z nich korzystać - odpowiedź we wspólnym webinarze banku i platformy Shoper.
Jak przekonuje Marek Majcher, ekspert Credit Agricole, raty w sklepie internetowym zapewniają przynajmniej trzy korzyści dla sprzedających.
- Po pierwsze: zadowolenie odbiorców - raty Credit Agricole należą do najbardziej popularnych i cenionych przez Polaków produktów finansowych.
- Po drugie: większa wartość koszyków - dzięki płatnościom ratalnym klienci mogą kupić jednorazowo więcej towarów, również tych z wyższej półki cenowej.
- Po trzecie: większe zaufanie do sklepu - duży międzynarodowy bank wzbudza zaufanie wśród konsumentów i obsługiwana przez niego metoda płatności wpływa pozytywnie na decyzje zakupowe.
Marek Majcher wyjaśnia także, dlaczego aplikacja ratalna Credit Agricole to świetny wybór dla sklepu internetowego, podpowiada praktyczne wskazówki w jaki sposób zainstalować ją w sklepie internetowym na platformie Shoper i dzięki temu jeszcze bardziej zadowolić klientów i sprzedawać więcej towarów.
Obejrzyj webinar
Warto zaznaczyć, że obecnie dla wszystkich merchantów zarejestrowanych na platformie Shoper bank Credit Agricole ma specjalną promocję: raty 0% bez dodatkowych kosztów przez 3 miesiące.
Tu można znaleźć szczegóły promocji, a także instrukcję, jak zainstalować aplikację CA Raty w swoim sklepie.
Posłuchaj także podcastu o kredytach ratalnych w sklepie internetowym.