Credit Agricole przygotował pierwszą wersję zupełnie nowej aplikacji mobilnej. To aplikacja z wyjątkowym designem i nowatorskim podejściem do nawigacji. Największym jej wyróżnikiem jest Klub korzyści - personalizowane oferty rabatów na zakupy. Jeszcze w tym roku w aplikacji pojawią się także nowe rodzaje płatności BLIK czy unikatowe narzędzie do zarządzania finansami.
Nowa aplikacja „CA24 Mobile - pełna korzyści” oferuje unikatowe doświadczenie klienta. Ma niespotykany na polskim rynku interfejs użytkownika z wyjątkowymi elementami nawigacji jak karty akordeonu - na pierwszym ekranie, w których użytkownicy znajdą najpotrzebniejsze informacje; wysuwaną szufladę z historią transakcji czy menu dolne, które nieco łamie utarte schematy. Dzięki temu klienci szybciej i wygodniej zarządzą swoimi finansami. Nowi klienci dzięki tej aplikacji mogą także otworzyć konto w Credit Agricole - całkowicie zdalnie z użyciem biometrii.
Największym wyróżnikiem aplikacji jest Klub korzyści. Dzięki niemu klienci mogą korzystać ze specjalnych ofert topowych polskich i światowych marek w blisko 10 000 miejsc. Propozycje te są dobierane i dopasowywane indywidualnie do każdego klienta. Klient widzi je już na swoim ekranie głównym w unikatowym na rynku rozwiązaniu, którą bank nazwał rzeką korzyści. Rzeka dosłownie płynie w aplikacji, a w niej płyną atrakcyjne zniżki. Aktualnie jest ich ponad 1400, a będzie jeszcze więcej. Klienci zrealizują rabaty w prosty sposób przez aplikację. Wystarczy wybrać ofertę. W przypadku sklepów internetowych aplikacja zapamięta kod rabatowy i przeniesie klienta na stronę sklepu. Oprócz rabatów na zakupy, w „rzece korzyści” klienci znajdą także spersonalizowane oferty produktów i usług banku, dostępne na specjalnych, bardzo atrakcyjnych warunkach.
- Właśnie rozpoczyna się kolejna epoka w historii naszego banku. Nowa aplikacja to dopiero początek. Wiemy, że doświadczenie w kanałach digital to jeden z kluczowych czynników wpływających na satysfakcję i lojalność klientów. - mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole - Teraz czekamy na oceny klientów i dalej pracujemy nad rozwojem aplikacji.
Credit Agricole jeszcze w tym roku planuje opublikować kolejną wersję „CA24 Mobile - pełna korzyści”. Bank wzbogaci ją o dostęp do kolejnych produktów i usług: fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia, zbliżeniowe płatności BLIK i prośbę o przelew dla BLIK P2P, a także opłaty za autostrady, parkingi. Pracuje także nad narzędziem do zarządzania finansami osobistymi (PFM - Personal Finance Management), które będzie wspierać klienta w codziennym zarządzaniu budżetem oraz jego planowaniu.
- Od lat podkreślamy rolę człowieka i technologii w naszym banku. Wierzę, że nasza aplikacja to udowadnia. Przygotowaliśmy ją w nowatorskiej technologii, dbając jednocześnie, aby klienci mieli łatwy i szybki dostęp do rozmowy z doradcą. - mówi Philippe Enjalbal, wiceprezes zarządu banku Credit Agricole.
W nowej aplikacji klient ma także łatwy z doradcą: aby połączyć się z infolinią, wystarczy kliknąć jeden przycisk; można także zadać pytanie na czacie. Użytkownikowi w aplikacji asystuje sympatyczny avatar Dito. Wszystkie treści w aplikacji są napisane prostym, przyjaznym językiem, który szanuje każdą płeć i nikogo nie wyklucza. Aplikacja wspiera także osoby z wadami wzroku i występuje w wersji polskiej i angielskiej, a jeszcze w tym roku pojawi się też język ukraiński.
O złożoności i zaawansowaniu projektu, którego efektem jest aplikacja, świadczy liczba partnerów, którą bank zaprosił do współpracy. Byli to m.in: AkondLab; Autenti, Boston Consulting Group, Cloud Services, Deviniti, Efigence; Identt, LeanCode, NTT, Savangard, Smartware oraz The Heart. Warto podkreślić, że Credit Agricole jako pierwszy bank w Polsce przygotował aplikację dla klientów detalicznych w innowacyjnej technologii Flutter.
Po udostępnieniu nowej aplikacji przez pewien czas klienci będą mogli używać jej starszej wersji. Natomiast już niedługo nowi klienci będą mogli pobrać wyłącznie nową wersję aplikacji.
Dowiedz się więcej o nowej aplikacji na stronie internetowej.