Aktualizacja Państwa danych

Zarówno my, jak i wszystkie inne banki w Polsce, musimy mieć pełne i aktualne dane klientów. Dlatego nasi doradcy proszą o Państwa dane podczas rozmów w placówkach i w trakcie obsługi przez telefon.

Przypominamy Państwu o konieczności aktualizacji tych informacji, przez wiadomości w serwisie internetowym CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile, e-maile oraz SMS-y. Zapewniamy, że jest to standardowe działanie i służy spełnieniu wymogów ustawy, a także bezpieczeństwu Państwa i wszystkich naszych klientów.

  1. Dlaczego należy zaktualizować dane?
    Zgodnie z wymogami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu art. 34 bank jest zobowiązany do stosowania środków bezpieczeństwa finansowego oraz zapewnienia, że dane klientów są pełne i aktualne.
  2. Jakie dane należy zaktualizować?
    Potrzebujemy mieć informacje o „kraju i miejscu urodzenia” naszych klientów.
  3. Jak bank informuje o konieczności aktualizacji danych?
    Przypominamy Państwu o konieczności aktualizacji tych informacji, przez wiadomości w serwisie CA24 eBank, aplikacji CA24 Mobile, e-maile oraz SMS-y. O informacje o kraju i miejscu Państwa urodzenia mogą zapytać również nasi doradcy w placówkach i na CA24 Infolinia.
  4. Jakie są konsekwencje niepodania danych?
    Jeśli nie zbierzemy wymaganych danych od naszych klientów, nie zrealizujemy wymaganych środków bezpieczeństwa finansowego. Może skutkować to ograniczeniem dostępu do naszych usług, w tym również zablokowaniem Państwa karty kredytowej.
  5. Jak zaktualizować dane?
    Dane mogą Państwo zaktualizować:
    • w serwisie internetowym CA24 eBank
      Klienci, których dane są niekompletne, po zalogowaniu zobaczą komunikat z możliwością uzupełnienia brakujących informacji. Informację o kraju i miejscowość urodzenia można uzupełnić w sekcji „Twoje dane” dostępnej w Ustawieniach.
      Jeśli jeszcze nie korzystają Państwo z CA24 eBank lub nie pamiętają identyfikatora/hasła do bankowości internetowej, prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem 19 019 lub +48 71 35 49 009 (dla połączeń zagranicznych) lub odwiedzenie naszej placówki bankowej.
    • na infolinii: 71 79 97 112
    • w dowolnej placówce bankowej.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia