Od 19 września 2020 r. zmieniają się zasady dotyczące dokumentów w postaci elektronicznej. Zmiany dotyczą przede wszystkim pojęć, które są stosowane w tych dokumentach. Dostosowujemy je do nowych przepisów. Dla Państwa nie zmieni się sposób zawierania umów i aneksów. Będzie możliwość składania elektronicznie niektórych oświadczeń.
Podstawy prawne:
- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie dokumentów związanych z czynnościami bankowymi, które są przygotowywane na informatycznych nośnikach danych.
- Rozporządzenie eIDAS - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającym dyrektywę 1999/93/WE.
od 09.12.2018 r.
- Zmiany w regulaminie bankowosci elektronicznej - reg_rbe_05a
- Regulamin bankowości elektronicznej - REG_RBE_05a
od 09.09.2018 r. do 08.12.2018 r.
- Zmiany w regulaminie bankowosci elektronicznej - reg_rbe_04b
- Regulamin bankowości elektronicznej - REG_RBE_04b
od 10.04.2018 r. do 08.09.2018 r.
- Zmiany w regulaminie bankowosci elektronicznej - reg_rbe_03d
- Regulamin bankowości elektronicznej - REG_RBE_03d
od 19.06.2017 r. do 09.04.2018 r.
- Zmiany w regulaminie bankowosci elektronicznej - reg_rbe_02c
- Regulamin bankowości elektronicznej - REG_RBE_02c
od 29.03.2016 r. do 18.06.2017 r.
- Zmiany w regulaminie bankowosci elektronicznej - reg_rbe_01c
- Regulamin bankowości elektronicznej - REG_RBE_01c
Do odczytu plików PDF potrzebny będzie zainstalowany na komputerze program np. Adobe Reader. Można go bezpłatnie pobrać ze strony: producenta: http://get.adobe.com/pl/reader/
W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z CA24 Infolinia pod numerem 19 019 lub do wizyty w naszej placówce.