Przypominamy o zmianach w logowaniu po PSD2

We wrześniu dostosowaliśmy naszą bankowość internetową i mobilną do wymagań dyrektywy PSD2 (Payment Service Directive 2 - dyrektywa w sprawie usług płatniczych). Zmiany te pozwalają jeszcze lepiej zabezpieczyć finanse naszych klientów.

Jedną ze zmian którą wprowadziliśmy jest zmiana sposobu logowania - musieliśmy wycofać metodę, z której korzystałeś do tej pory. Informowaliśmy Cię o tym w sierpniu i od czasu wprowadzenia tych zmian musieliśmy zablokować Twój dostęp do serwisu internetowego.

Zmień metodę autoryzacji, z której korzystałeś do tej pory i odblokuj swój dostęp do bankowości internetowej. Możesz to zrobić w dowolnej naszej placówce lub telefonicznie pod numerem 19 019 (koszt wg taryfy operatora). Podczas rozmowy telefonicznej będzie potrzebny Twój telekod.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia