We wrześniu dostosowaliśmy naszą bankowość internetową i mobilną do wymagań dyrektywy PSD2 (Payment Services Directive 2 - dyrektywa w sprawie usług płatniczych).
Możemy prosić o wprowadzenie dodatkowego hasła z SMS-a lub raz jeszcze PIN-u podczas logowania do serwisów internetowego i mobilnego.
Te zmiany pozwolą jeszcze lepiej zabezpieczyć dostęp do Twoich finansów.
Co się zmieniło:
- wprowadziliśmy tzw. silne uwierzytelnienie w serwisie CA24 eBank
- raz na 90 dni, po prawidłowym zalogowaniu identyfikatorem i hasłem, poprosimy Cię o zatwierdzenie logowania dodatkowym hasłem z SMS - wprowadziliśmy tzw. silne uwierzytelnienie w aplikacji CA24 Mobile
- raz na 90 dni, po prawidłowym zalogowaniu biometrycznym lub hasłem mobilnym, poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie logowania za pomocą PIN-u mobilnego - gdy będziesz przeglądać historię transakcji starszą niż 90 dni, możemy poprosić Cię również o potwierdzenie tej operacji hasłem z SMS - w CA24 eBank lub PIN-em mobilnym - w aplikacji CA24 Mobile
- skróciliśmy czas trwania sesji w CA24 eBank i CA24 Mobile. Teraz po 5 min. bezczynności zostaniesz automatycznie wylogowany z serwisu
- wycofaliśmy tzw. zapytania w serwisie tekstowym (automatyczne odpowiedzi na komendy SMS, które dotyczyły wybranych informacji o koncie). Teraz jeśli wyślesz SMS o treści np. „S”, nie wyślemy już wiadomości zwrotnej z saldem konta. Najszybszy dostęp do salda i innych informacji o swoim rachunku masz w aplikacji CA24 Mobile i CA24 eBank
Przypominamy o tym teraz dlatego, że w grudniu mija 90 dni od wprowadzenia powyższych zmian. Podczas logowania do serwisów możemy Cię prosić do podanie dodatkowego hasła z SMS-a lub PIN-u.