Credit Agricole zajął 3. miejsce w konkursie Najlepszy Bank organizowanym przez Gazetę Bankową.
Gazeta Bankowa organizuje plebiscyt już od 26 lat. Wyróżnia w nim najlepsze małe, średnie i duże banki komercyjne oraz spółdzielcze. Pod uwagę bierze szereg wskaźników określających dynamikę, strukturę portfela, efektywności instytucji, a także jakościową ocenę członków jury.
Bank Credit Agricole zajął 3. miejsce w kategorii małych i średnich banków komercyjnych.
- Wyróżnienie to ma dla nas szczególne znaczenie. Jesteśmy w fazie dużych zmian: zaczynaliśmy od modelu Consumer Finance, a teraz - zachowując silną pozycję w tym obszarze - stajemy się bankiem uniwersalnym z bardzo szeroką ofertą finansową i ubezpieczeniową. - mówi Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu banku Credit Agricole.
Zmiana Credit Agricole polega nie tylko na poszerzeniu oferty ale i zmianie organizacji pracy: automatyzacji procesów, wprowadzaniu robotyzacji, rozwoju zarządzania agile. Bank równocześnie inwestuje w doradców: szkoli, rozwija ich kompetencje. Motorem tych działań jest klient i jego pozytywne doświadczenie.
- Stawiamy na długoterminowe relacje z klientami i wierzymy, że na tym możemy budować naszą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy bankiem uważnym, który słucha swoich klientów i oferuje im rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują - dodaje Piotr Kwiatkowski.
Dodatkowo nasz bank zajął 10. miejsce w kategorii ogólnej w IV edycji rankingu "Gwiazdy Bankowości", organizowanego przez "Dziennik Gazetę Prawną" i PwC w roli partnera merytorycznego. W rankingu banki oceniane są pod względem tempa rozwoju, struktury biznesu, dochodowości, efektywności i poziomu innowacyjności. Wyboru zwycięzców dokonała Kapituła konkursu pod przewodnictwem prof. Andrzeja Kaźmierczaka, prezesa NBP.