Akcja "Kup plecaka dla dzieciaka" zakończona sukcesem

Inicjatywa charytatywna „Kup plecaka dla dzieciaka” polegała na przygotowaniu wyprawek szkolnych dla dzieci z domów dziecka i rodzin zastępczych. Na początku lipca w budynkach banku Credit Agricole pojawiły się plakaty zachęcające pracowników do zbiórki i przygotowania plecaków wyposażonych w szkolne przybory. Wszystkie wyprawki były dostosowane do płci i wieku dziecka. W każdym plecaku znalazły się m.in.: piórnik, zeszyty, długopisy, blok techniczny i rysunkowy. Z plecaków dla młodszych dzieci wystawała bibuła czy plastelina, a starszych – cyrkiel czy przybory geometryczne.

Celem akcji „Kup plecaka dla dzieciaka” było wsparcie uczniów–wychowanków dolnośląskich, rodzinnych i państwowych domów dziecka z: Borowa, Dzbanowa, Ludowa Polskiego, Obornik Śląskich, Pieszyc, Piławy Górnej, Przyłęku i Skorogoszcza oraz rodzin zastępczych. Wspólnymi siłami wszystkich firm biorących udział w akcji udało się przygotować ponad 320 wyprawek szkolnych dla dzieci w wieku od 6 do 19 lat.

Inicjatywa odbiła się szerokim echem wśród pracowników banku Credit Agricole. Mimo okresu wakacyjnego, udało się zebrać 46 plecaków. Zaangażowało się łącznie 1000 osób zarówno z centrali, jak i sieci sprzedaży banku. Plecaki zostały osobiście dostarczone do domów dziecka w Pieszycach i w Piławie Górnej.

Pomysłodawcą i organizatorem akcji był powołany na początku 2018 r. CSR WroClub. Zrzesza on entuzjastów i praktyków społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) z największych firm z Wrocławia. W akcję „Kup plecaka dla dzieciaka” zaangażowało się 15 wrocławskich przedsiębiorstw z różnych branż, poza naszą firmą także Carefleet, Credit Suisse, Dolby, DXC Technology, Gigaset, IBM, Infor, intive, Nokia, Objectivity, PwC, Rödl&Partner, SoftServe i Unit4.

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia