Szanowni Państwo,
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, przypominamy o konieczności przestrzegania zasad bezpiecznego korzystania z serwisu internetowego CA24.

Prosimy również o zachowanie szczególnej ostrożności, jeżeli bezpośrednio po zalogowaniu do serwisu internetowego CA24 (e-bank) lub w jakimkolwiek momencie w trakcie sesji z naszą bankowością, pojawi się komunikat z żądaniem zwrotu środków rzekomo omyłkowo przesłanych przez obcą osobę, żądanie wykonania przelewu testowego czy podobnej operacji związanej z przelewem środków pieniężnych, w tym także dodaniem lub modyfikacją danych zdefiniowanych odbiorców (szablonów przelewów). W żadnym wypadku nie należy wykonywać takiej operacji. Rekomendujemy również natychmiastowe wylogowanie się z serwisu i przeskanowanie komputera za pomocą najnowszej wersji oprogramowania antywirusowego lub skorzystanie ze wsparcia profesjonalnego serwisu komputerowego. Dodatkowo zalecamy zmianę haseł do wszystkich usług internetowych, z których ostatnio Państwo korzystali, a przede wszystkim hasła do bankowości internetowej.

Pojawiające się komunikaty, mimo że mogą łudząco przypominać komunikaty serwisu internetowego CA24, nie pochodzą z banku Credit Agricole. Nie mają one też nic wspólnego z naszym systemem, który nadal pozostaje w pełni bezpieczny. Świadczą one natomiast o zarażeniu wirusem, który przejmuje kontrolę nad Państwa komputerem i przeglądarką internetową oraz wyświetla dowolnie spreparowane przez atakującego strony www.

Jeśli spotkają się Państwo z wyżej opisaną sytuacją, prosimy o powiadomienie nas poprzez serwis telefoniczny CA24, pod numerami 801 33 00 00 lub +48 71 35 49 009.

Rekomendujemy zapoznanie się ze wszystkimi zasadami bezpiecznej bankowości elektronicznej. Zapewniamy, że przestrzeganie tych zasad, pozwoli Państwu na bezpieczne korzystanie z serwisu internetowego CA24.

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu