Credit Agricole Bank Polska SA otrzymał tytuł Superbrands Polska 2012, przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim.
Tytuł ten otrzymaliśmy za kampanie zrealizowane w 2011 r. tj. wizerunkową z Juliette Binoche oraz produktowe: 1Konto, oszczędności oraz kredyt gotówkowy.
O przyznaniu nagrody decyduje Rada Marek, niezależna grupa 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.
Marek Kłos, Dyrektor Departamentu Promocji Marki odbiera nagrodę
z rąk Niny Kowalewskiej-Motlik, Prezes New Communications
Konkurs Superbrands organizowany jest od 16 lat w ponad 80 krajach. Jego celem jest promowanie i nagradzanie wyróżniających się na tle konkurencji marek, które zdobywają uznanie klientów. W tym roku odbyła się juz 6. edycja Superbrands w Polsce.