Szanowni Państwo,
przypominamy, że zgodnie z Regulaminem konta dla osób fizycznych, klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Bank o każdej zmianie danych osobowych. Jednocześnie informujemy, że z posiadanych przez Bank danych wynika, iż upłynął termin ważności dokumentu tożsamości, którym posługują się Państwo w kontaktach z Bankiem.
W związku z powyższym prosimy o aktualizację paszportu. Aby zaoszczędzić Państwa czas, został przygotowany specjalny formularz na stronie internetowej. Wystarczy załączyć skan lub zdjęcie paszportu oraz podać wymagane aktualne dane. Po otrzymaniu danych z formularza, Bank prześle ponowną wiadomość, za pomocą poczty serwisu internetowego CA24 celem potwierdzenia, że formularz został przesłany przez właściciela dokumentu. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją zawartą w formularzu.
Jednocześnie informujemy, że aktualizacja paszportu możliwa jest również w każdej placówce bankowej. Adresy placówek bankowych znajdują się na naszej stronie internetowej