Usługi dla firm i działalności jednoosobowej
icon

Otwórz konto firmowe i skorzystaj z promocji. Poznaj ofertę kont.

Strefa Biznesu
- tu korzyści napędzają
Twój biznes

Konto firmowe, kredyty, oszczędności, leasing, najem, księgowość, terminale – to czego potrzebujesz, masz teraz pod ręką.

W jednym serwisie internetowym znajdziesz realne korzyści z oferty banku Credit Agricole, EFL, Carefleet i innych partnerów, którzy dostarczają sprawdzone usługi dla firm tj. CashDirector, Elavon i LUX MED.

Nowości w Strefie Biznesu

Będziesz wygodnie zarządzać swoimi firmowymi sprawami

Zobacz przykładowe usługi

Od razu po zalogowaniu zobaczysz to, co najważniejsze - saldo na koncie, przejścia do innych aktywnych produktów, powiadomienia i ostatnie transakcje.

icon

Na jednym ekranie zobaczysz podsumowanie swoich finansów - ile masz na koncie, rachunkach pomocniczych. Sprawdzisz też najbliższe płatności.

image

Masz wygodny dostęp do wszystkich swoich umów leasingowych i faktur. I łatwo przejdziesz do Portalu Klienta Leasingowego (PKL).

image

Sprawdzisz najlepsze oferty najmu samochodów, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

image

W tym miejscu szybko sprawdzisz swoje przychody i koszty, wystawisz fakturę, albo znajdziesz potrzebny dokument.

image

W tym miejscu możesz wybrać pakiet medyczny dla siebie, swoich bliskich lub pracowników.

image

Dla Ciebie

Wsparcie przy prowadzeniu i rozwoju biznesu

Wystarczy, że prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub indywidualne gospodarstwo rolne.

Nawet jeśli nie korzystasz z produktów banku Credit Agricole, ani EFL.

Korzyści, które znajdziesz w Strefie Biznesu stworzyliśmy z myślą o rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego czy dopiero zaczynasz, czy jesteś już doświadczonym przedsiębiorcą – znajdziesz tutaj wszystko, czego potrzebujesz na co dzień i do realizacji swoich najśmielszych planów.

To, czego potrzebujesz dla swojej firmy - w jednym serwisie

Nowe możliwości dla Ciebie – w niezwykłej bankowości internetowej.

Teraz poza obsługą konta i innych produktów bankowych, w tym samym miejscu łatwo skorzystasz też z oferty leasingu, najmu i innych usług dodatkowych.

W jednym miejscu możesz wygodnie korzystać z oferty banku Credit Agricole dla przedsiębiorców i ze sprawdzonych usług dodatkowych.

image

Konto Biznes

Promocja!

Podstawa do prowadzenia finansów Twojej firmy i pierwszy krok do pełnej oferty usług finansowych - kredytów, leasingu, terminali płatniczych i wielu innych. Jeśli otworzysz konto, możesz zyskać premię.

image

Oszczędności

Możesz odkładać nadwyżki finansowe na rachunkach oszczędnościowych, albo na lokatach. Wybierz najlepsze opcje dla swojej firmy, w przyszłości mogą być zabezpieczeniem kredytu lub poduszką finansową.

image

Klub Korzyści

Jeśli sprzedajesz produkty lub usługi, możesz zyskać nowych klientów. Zostań partnerem Klubu Korzyści banku Credit Agricole i dotrzyj ze swoją ofertą do niemal miliona klientów banku.

image

Kredyty

Dodatkowe finansowanie na rozpoczęcie lub rozwój Twojej działalności, a nawet na przejście z konwencjonalnych na odnawialne źródła energii. Wybierz kredyt dopasowany do Twoich potrzeb i rozwijaj skrzydła.

image

Konto Agricole

Przygotowane specjalnie dla rolników indywidualnych. Ma wszystkie funkcje potrzebne do rozliczeń z urzędami, agencjami, dostawcami i odbiorcami.

image

Kredyty Agro

Możesz sfinansować to, co potrzebujesz na każdym etapie prowadzenia gospodarstwa. Wybierz kredyt dopasowany do Twoich potrzeb i rozwijaj skrzydła.

image

Kantor

Wymieniaj złótówki (PLN), dolary amerykańskie (USD), euro (EUR) i funty brytyjskie (GBP) po atrakcyjnym kursie. Szybko i wygodnie w aplikacji CA24 Mobile.

Wejdź do Strefy Biznesu

Mam login i hasło

1. Wybierz logowanie w górnym menu strony1. Kliknij kłódkę w górnym menuimage

2. Korzystaj z narzędzi do rozwoju Twojej firmy

image

Nie mam loginu i hasła

  • 1. Pobierz aplikację CA24 Mobile – pełną korzyści

  • 2. Nadaj dostęp do Strefy Biznesu

    Po pobraniu i uruchomieniu aplikacji wybierz Rozwijaj biznes, a potem:
    • Konto firmowe - jeśli od razu chcesz otworzyć konto bankowe i w pełni korzystać ze Strefy
    • Strefa Biznesu - jeśli masz już konto firmowe w innym banku, a w Strefie chcesz korzystać z innych produktów i usług
  • 3. Dalej działaj, jak opisaliśmy obok – Mam login i hasło

Potrzebujesz więcej informacji?

Pytania i odpowiedzi

Jeśli masz już nadany dostęp do Strefy Biznesu

  1. Wybierz logowanie w górnym menu strony (ikona kłódki)
  2. W zakładce Klient biznesowy wpisz swój identyfikator i hasło, którym logujesz się do CA24 eBank
  3. Jeżeli jest to Twoje pierwsze logowanie do systemu wybierz opcje Pierwsze logowanie i postępuj zgodnie z instrukcjami aby nadać hasło

Jeśli nie masz jeszcze dostępu do Strefy Biznesu

  1. Pobierz aplikację CA24 Mobile ze sklepu na telefonie komórkowym
  2. Wybierz kafel Rozwijaj biznes
  3. Następnie Strefa Biznesu - jeśli chcesz mieć dostęp do produktów EFL i korzystać tylko z usług dodatkowych lub wybierz Konto Firmowe - jeśli chcesz otworzyć Konto Biznes, mieć dostęp do produktów EFL i zyskać pełny dostęp do wszystkich produktów i usług Strefy - dowiedz się więcej
  4. Postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie aplikacji
  5. W ciągu 48 godzin podpisz umowę, wpisując kod z SMS-a
  6. I gotowe.

Jeśli chcesz zmienić hasło

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. Wybierz Ustawienia
  3. Kliknij Hasło i logowanie
  4. W polu Nowe hasło wpisz nowe hasło (powinno składać się od 8 do 20 znaków i zawierać co najmniej: jedną wielką literę, małą literę i cyfrę. Możesz użyć również znaków specjalnych)
  5. W polu Potwierdź nowe hasło wpisz ponownie nowe hasło
  6. Zatwierdź zmianę hasła
  7. W polu Autoryzacja wpisz hasło z SMS lub zeskanuj kod Cronto, jeśli używasz tokena

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do Strefy Biznesu:

  1. Wejdź na stronę logowania
  2. Kliknij Nie pamiętam hasła
  3. Wypełnij wymagane pola i kliknij Dalej
  4. Otrzymasz SMS z nowym hasłem tymczasowym, które będzie ważne przez godzinę
  5. Wybierz Przejdź do procesu logowania i zaloguj się używając swojego identyfikatora i hasła tymczasowego
  6. Zmień hasło (zobacz jak zmienić hasło)

Jeśli nie możesz skorzystać z tej opcji, zadzwoń do nas: 801 333 666 lub +48 71 35 49 035 (z zagranicy i z tel. komórkowych), koszt wg stawki operatora.

Jeśli masz u nas Konto dla Ciebie i Konto Biznes oraz masz dostęp do bankowości elektronicznej, to w prosty sposób przełączysz się między profilem klienta biznesowego i klienta indywidualnego.

Przycisk do zmiany profili znajdziesz w górnym menu Strefy Biznesu i CA24 eBank.

Przy rachunkach bankowych znajdziesz skróty prowadzące bezpośrednio do funkcjonalności przelewu, historii transakcji oraz szczegółowych informacji o produktach w CA24 eBank.

Zmiana profilu na detaliczny również przekierowuje do CA24 eBank, gdzie można obsługiwać swoje rachunek detaliczny lub skorzystać z chatu do kontaktu z bankiem (dostępne dla klientów również bez konta bankowego).

Przejście z CA24 eBank do Strefy Biznesu umożliwi przycisk Strefa Biznes widoczny zawsze w górnym menu CA24 eBank.

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. Na stronie głównej (Start) - w górnej części po lewej stronie zobaczysz informację o swoim rachunku.
  3. Kliknij Przelew
  4. Przejdziesz do właściwego formularza na CA24 eBank i wyślesz przelew

Przelew możesz wykonać również z sekcji Płatności w górnym menu:

  1. Wybierz typ przelewu
  2. Przejdziesz do wybranego typ przelewu na CA24 eBank i wyślesz przelew
Zobacz wszystkie pytania

Wszystkie informacje znajdziesz na specjalnej stronie Strefa Biznesu

Zapraszamy

Tak, każdy z tych serwisów działa niezależnie i możesz z nich korzystać tak jak Ci wygodnie

  • CA24 eBank - jest serwisem transakcyjnym, w którym masz pełny dostęp do swoich finansów firmowych i indywidualnych (jeśli masz),
  • CA24 Mobile - to Twój bank, który masz zawsze przy sobie,
  • Strefa Biznesu - to centrum zarządzania Twoim biznesem.

Tak, ale tylko z poziomu przeglądarki internetowej. Więc możesz z niej korzystać siedząc przed ekranem monitora, na tablecie lub telefonie. Musisz mieć tylko dostęp do Internetu.

Nie, Strefa Biznesu Credit Agricole i aplikacja CA24 Mobile - pełna korzyści to dwa odrębne narzędzia do bankowania

  • CA24 Mobile - to Twój bank, który masz zawsze przy sobie,
  • Strefa Biznesu - to centrum zarządzania Twoim biznesem, w którym masz dostęp do niezbędnych narzędzi i usług

Samo założenie profilu w Strefie Biznesu jest bezpłatne. Natomiast korzystanie z leasingu czy usług dodatkowych jest płatne i zależy od tego na jaki zakres usługi się zdecydujesz.

Nie musisz być klientem banku ani EFL aby korzystać ze Strefy, wystarczy tylko, że

  • prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą,
  • lub jesteś rolnikiem indywidualnym zarejestrowanym w Głównym Urzędzie Statystycznym.

Administratorem Twoich danych osobowych będzie Credit Agricole Bank Polska S.A., Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) i inne podmioty, z których usług i produktów będziesz korzystać w Strefie Biznesu.

Aby zarządzać swoimi spotkaniami w Strefie Biznesu

  1. Wejdź w Centrum kontaktu - Mój doradca
  2. Następnie wybierz temat rozmowy
  3. Sprawdź dostępne terminy
  4. Zostaw nam notatkę - lepiej się do niego przygotujemy
  5. Zatwierdź
  6. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą i potwierdzi spotkanie

W Strefie Biznesu zobaczysz Ci listę nadchodzących spotkań oraz listę tych, które już się odbyły.

Jeśli potrzebujesz zmienić lub odwołać nadchodzące spotkanie:

  1. Wejdź w Centrum kontaktu - Mój doradca
  2. Następnie wybierz umówione spotkanie
  3. Wprowadź zmiany
  4. I gotowe

Jeżeli nie masz konta w naszym banku, możesz zamówić kontakt doradcy

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. W górnym menu przejdź do zakładki Usługi i korzyści
  3. Wybierz temat rozmowy
  4. Wypełnij formularz kontaktu
  5. Oddzwonimy

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do Strefy Biznesu:

  1. Wejdź na stronę logowania
  2. Kliknij Nie pamiętam hasła
  3. Wypełnij wymagane pola i kliknij Dalej
  4. Otrzymasz SMS z nowym hasłem tymczasowym, które będzie ważne przez godzinę
  5. Wybierz Przejdź do procesu logowania i zaloguj się używając swojego identyfikatora i hasła tymczasowego
  6. Zmień hasło (zobacz jak zmienić hasło)

Jeśli nie możesz skorzystać z tej opcji, zadzwoń do nas: 801 333 666 lub +48 71 35 49 035 (z zagranicy i z tel. komórkowych), koszt wg stawki operatora.

Zobacz wszystkie pytania

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. Na stronie głównej (Start) - w górnej części po lewej stronie zobaczysz informację o swoim rachunku.
  3. Kliknij Przelew
  4. Przejdziesz do właściwego formularza na CA24 eBank i wyślesz przelew

Przelew możesz wykonać również z sekcji Płatności w górnym menu:

  1. Wybierz typ przelewu
  2. Przejdziesz do wybranego typ przelewu na CA24 eBank i wyślesz przelew

Dostęp do Strefy możesz mieć jeśli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś rolnikiem indywidualnym. Znaczy to, że tylko Ty jako właściciel możesz mieć dostęp do konta i nie możesz utworzyć subkonta.

Zobacz wszystkie pytania

Aby zobaczyć podgląd swoich faktur leasingowych w PLN i EUR, musimy mieć Twoją zgodę na wymianę danych między nami a EFL. Jeśli dałeś nam zgodę:

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
    Na ekranie głównym zobaczysz podstawowe informacje o swoim leasingu
  2. W górnym menu wejdź w Finansowanie
  3. Wybierz Leasing

Zobaczysz listę faktur głównych i powiązanych oraz ich status. Jeśli masz nasze konto firmowe, to w łatwy sposób zapłacisz ratę leasingu.

W EFL sam wybierzesz samochód, który chcesz sfinansować. Mercedes, BMW, Volkswagen, Audi, Honda, Toyota, Renault, Volvo – to tylko niektóre marki z oferty EFL. Więcej marek znajdziesz tutaj.

Tak, możesz zmieniać termin płatności raty w ramach tego samego miesiąca kalendarzowego. Natomiast, nie możesz przenieść terminu płatności na miesiąc kolejny.

Przykład: płacisz ratę 7 stycznia i możesz przenieść ją na kolejne dni do 31 stycznia, ale nie możesz jej przenieść na 1 lutego i dalej.

W procedurze uproszczonej dla Start-Up EFL leasinguje komputery, oprogramowanie i inne urządzenia informatyczne o wartości od 1 000 zł do 500 000 zł netto.

Aby skorzystać z leasingu EFL musisz prowadzić swoją firmę od co najmniej 6 miesięcy.

Najem to rodzaj finansowania samochodu, w którym zwracasz samochód po zakończeniu umowy. W ramach oferty najmu oferujemy Ci dodatkowe pakiety usług dodatkowych.

Aby zawrzeć umowę najmu możesz skorzystać z bezpiecznego podpisu elektronicznego (autoryzacja dwoma sms-ami).

Właścicielem pojazdu wpisanym w dowodzie rejestracyjnym jest spółka Carefleet S.A.

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. Wejdź w Finansowanie
  3. Wybierz Najem

Umowę najmu możesz zawrzeć na 24, 36, 48 lub 60 miesięcy.

Dostępność usług dodatkowych zależy od wybranego pakietu. Dostępne są trzy pakiety usług dodatkowych: BASIC, COMFORT, ALL INCLUSIVE.

  • Pakiet BASIC: Likwidacja szkód, Obsługa techniczna (pakiet Plus), Ubezpieczenie (AC/OC/NNW),
  • Pakiet COMFORT: Likwidacja szkód, Obsługa techniczna (pakiet Plus), Ubezpieczenie (AC/OC/NNW), Assistance,
  • Pakiet ALL INCLUSIVE: Likwidacja szkód, Obsługa techniczna (pakiet Plus), Ubezpieczenie (AC/OC/NNW), Assistance, Obsługa ogumienia, GAP, Karta paliwowa.
Zobacz wszystkie pytania

Księgowość dla Biznesu to kompleksowa usługa, którą znajdziesz w Strefie Biznesu. Ułatwi Ci prowadzenie księgowości oraz zarządzanie swoimi firmowymi finansami.

Zrobisz to w kilku krokach:

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. W górnym menu wybierz Narzędzia
  3. Kliknij Księgowość
  4. Wybierz odpowiedni pakiet
  5. Kliknij Aktywuj pakiet
  6. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami
  7. Gotowe - masz już dostęp do księgowości

W przypadku wyboru jednego z pakietów z obsługą księgowego, skontaktuje się z Tobą pracownik CashDirector S.A. i wspólnie dokończycie zawierania umowy.

Aplikacja Księgowość dla Biznesu CashDirector umożliwi Ci w wygodny sposób:

  • Zrobić zdjęcie faktury i wgrać ją do systemu
  • Wystawić fakturę
  • Przesłać ją do klienta lub księgowego
  • Kontrolować przychody, koszty i naliczone podatki

Aktywuj jeden z pakietów bez obsługi księgowego (Standardowy, Optymalny, Rozszerzony) a uzyskasz dostęp do platformy internetowej Księgowość dla Biznesu. W zależności od wybranego pakietu otrzymasz potrzebne Ci narzędzia do samodzielnego prowadzenia księgowości. Platforma Księgowość dla Biznesu umożliwi Ci:

  • wystawianie i księgowanie faktury sprzedaży
  • rejestrowanie i księgowanie kosztów
  • wyliczanie podatków i ZUS
  • przygotowywanie niezbędnych deklaracji podatkowych w tym pliku JPK_V7
  • i wiele innych przydatnych funkcjonalności.

Więcej informacji:

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. W górnym menu wybierz Narzędzia
  3. Kliknij Księgowość
  4. Przejdź do sekcji Pakiety księgowości dla biznesu (bez obsługi księgowego)

Możesz bezpiecznie i zdalnie podpisywać dokumenty kiedy i gdzie chcesz. A sam podpis elektroniczny ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny.

Wystarczy ważny polski dowód osobisty oraz rachunek bankowy w złotówkach. Przy zdalnej weryfikacji tożsamości zrobisz z niego przelew weryfikacyjny na 1 zł. Kwota przelewu zostanie Ci zwrócona.

Z tego pakietu medycznego możesz skorzystać Ty i Twoja rodzina - tj. partner poniżej 70 roku życia oraz dzieci poniżej 26 roku życia. W umowie możesz również wskazać inną rodzinę, wtedy, będziesz tylko płatnikiem.

Żeby kupić pakiet musisz prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą lub indywidualne gospodarstwo rolne i mieć dostęp do Strefy Biznesu.

Nie musisz mieć rachunku firmowego w banku Credit Agricole, wystarczy, że prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą lub jesteś rolnikiem indywidualnym i masz dostęp do Strefy Biznesu.

  1. Zaloguj się do Strefy Biznesu
  2. W górnym menu wybierz Usługi i Korzyści
  3. Kliknij Klub Korzyści
  4. Wypełnij zgłoszenie
  5. Zaczekaj na kontakt pracownika banku

Twoją ofertę w aplikacji pełnej korzyści CA24 Mobile zobaczą:

  • Wszyscy klienci - gdy sprzedajesz w całym kraju - np. masz sklep internetowy,
  • W konkretnej lokalizacji - gdy sprzedajesz lokalnie - np. jesteś florystą lub prowadzisz serwis rowerowy,
  • Wybranej grupie - gdy ze swoją ofertą chcesz dotrzeć do konkretnej grupy osób - np. młodych kobiet zainteresowanych trendami beauty.

Przystąpienie do Klubu Korzyści jest bezpłatne, a współpraca opiera się barterze - partner zapewnia rabat dla naszych klientów, a my w zamian zapewniamy komunikację do naszej bazy. W razie pytań zachęcamy do kontaktu [email protected].

Zobacz wszystkie pytania
Dokumenty
Funkcjonalności
FunkcjonalnośćStrefa Biznesu
Kantorfunkcja dostępna
Zarządzanie zgodami dla Strefy Biznesufunkcja dostępna
Umawianie spotkań z doradcą w placówce lub przez telefonfunkcja dostępna
Możliwość rozmowy na czacie z doradcąfunkcja dostępna
Dostęp do konta firmowego oraz kart debetowychfunkcja dostępna
Dostęp do informacji o posiadanym kredyciefunkcja dostępna
Dostęp do usługi Księgowość dla Biznesufunkcja dostępna
Dostęp do do informacji o posiadanym terminalu, wpływach z POSfunkcja dostępna
Dostęp do umów leasingu w EFLfunkcja dostępna
Podgląd faktur za leasing i możliwość ich pobrania w PDFfunkcja dostępna
Dostęp do kart paliwowychfunkcja dostępna
Przejście ze Strefy Biznesu do Portalu Klienta Leasingowego bez logowaniafunkcja dostępna
Dostęp do umów leasingu w EFLfunkcja dostępna
Podgląd faktur za leasing i możliwość ich pobrania w PDFfunkcja dostępna
Dostęp do kart paliwowychfunkcja dostępna
Zakup kredytu „Kredyt od ręki” z przygotowanej ofertyfunkcja dostępna
Składanie wniosków kredytowychfunkcja dostępna
Składanie wniosków o wydanie terminali płatniczych SoftPOS i standard POSfunkcja dostępna
Składanie wniosków o przystąpienie do Klubu Korzyścifunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą leasingu w EFLfunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą podpisu kwalifikowanegofunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą najmu w Carefleetfunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą pakietów medycznychfunkcja dostępna
Dostęp do strony z informacją o posiadanych terminalach płatniczychfunkcja dostępna
Dostęp do strony z ofertą ubezpieczeńfunkcja dostępna
FunkcjonalnośćCzy dostępne w CA24 eBank?Czy dostępne w CA24 Mobile?Dodatkowa autoryzacja
Konta dla osób fizycznych i klientów instytucjonalnych
Podgląd salda, blokad i szczegółów rachunkufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rachunku z możliwością filtrowaniafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Informacje dotyczące połączenia

dotyczy eBanku

Pobranie potwierdzenia (lub wielu potwierdzeń) transakcji (PDF) funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Pobranie zestawienia transakcji (PDF, CSV)funkcja dostępna--
Analiza finansów-funkcja dostępna-
Pobranie/zarządzanie ustawieniami wyciągów PDFfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Pobranie/zarządzanie ustawieniami wyciągów MT940funkcja dostępna--
Zamówienie wyciągu JPK_WBfunkcja dostępna--
Zmiana nazwy konta/ rachunku walutowegofunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana rodzaju kontafunkcja dostępna - funkcja dostępna
Otwarcie rachunku walutowegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Wymiana walut - kantorfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Otwarcie rachunku pomocniczegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Podgląd zaplanowanych płatności
Informacje dotyczące połączenia

Usunięcie płatności wymaga dodatkowej autoryzacji

funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie odbiorcami płatności (w tym odbiorcami zaufanymi) funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew zwykły/między rachunkami
Informacje dotyczące połączenia

Przelew do odbiorcy zaufanego i między własnymi rachunkami nie wymagają autoryzacji

funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew ekspresowy
Informacje dotyczące połączenia

Przelew do odbiorcy zaufanego nie wymaga autoryzacji

funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Spłata rat i kart
Informacje dotyczące połączenia

Przelew do odbiorcy zaufanego nie wymaga autoryzacji

funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew podatkowy (do Urzędu Skarbowego lub innego organu podatkowego)
Informacje dotyczące połączenia

Przelew do odbiorcy zaufanego nie wymaga autoryzacji

funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew SORBNETfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Płatność podzielona VATfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnychfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Przelew walutowy (SWIFT, SEPA)funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Kopiowanie numerów rachunków dla kont/rachunków walutowychfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Przelew onlinefunkcja dostępna-funkcja dostępna
Przelew z kodu QR-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Generowanie kodu QR dla kont/ rachunków walutowych-funkcja dostępna-
Przelew na telefon BLIK-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Generowanie kodu BLIK-funkcja dostępna-
Płatność BLIK-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Wpłata i wypłata BLIK-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Zlecenia stałe (w tym zarządzanie zleceniami)funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Doładowanie telefonufunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie abonamentamifunkcja dostępna--
Wieloautoryzacja przelewówfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Tworzenie paczek przelewówfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Import paczek przelewówfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Otwarcie konta (rachunku głównego)-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Oszczędności
Podgląd salda i szczegółów produktów oszczędnościowych funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Otwarcie lokaty terminowejfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zerwanie lokaty terminowejfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie parametrami lokatfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie parametrami Rachunku Oszczędzamfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Otwarcie Rachunku Oszczędzamfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zamknięcie Rachunku Oszczędzamfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Wpłata na Rachunek Oszczędnościowyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Wypłata z Rachunku Oszczędnościowegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zamknięcie Programu Systematycznego Oszczędzaniafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Wypłata z Programu Systematycznego Oszczędzania » Mój Plan funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie usługą Casaverfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana nazwy produktów oszczędnościowychfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Rachunki kart kredytowych
Podgląd limitu, dostępnych środków, zadłużenia, raty, blokad i szczegółów rachunku funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rachunku z możliwością filtrowaniafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Informacje dotyczące połączenia

dotyczy eBanku

Pobranie potwierdzenia (lub wielu potwierdzeń) transakcji (PDF)funkcja dostępna--
Pobranie zestawienia transakcji (PDF, CSV)funkcja dostępna--
Analiza finansówfunkcja dostępna--
Pobranie/zarządzanie ustawieniami wyciągów PDFfunkcja dostępna--
Podgląd planów ratalnychfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Przelew krajowyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Przelew własnyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Doładowanie telefonufunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Podgląd polecenia zapłatyfunkcja dostępna--
Zarzadzanie autospłatąfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana nazwy rachunkufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Karty wydane do rachunków
Podgląd danych kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Aktywacja kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Dodanie karty do Google Pay-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Nadanie/zmiana kodu PIN do kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zastrzeżenie kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana limitówfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zablokowanie czasowe kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Odblokowanie karty (z PIN-u, z czasowej blokady)funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zamówienie nowej kartyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Kredyty
Podgląd kwoty przyznanego kredytu, zadłużenia, raty, i szczegółów rachunku funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rachunku z możliwością filtrowaniafunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Informacje dotyczące połączenia

dotyczy eBanku

Podgląd harmonogramu spłatfunkcja dostępna--
Podgląd harmonogramu transzfunkcja dostępna--
Zarządzanie autospłatąfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zakup kredytu onlinefunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana nazwy rachunkufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia
Podgląd listy i szczegółów rejestrówfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Historia rejestrówfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Odkupienie jednostekfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zamiana jednostekfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Nabycie jednostek (jako przelew do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych) funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Podgląd listy i szczegółów ubezpieczeń z elementami inwestycyjnymi funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podgląd listy i szczegółów produktów emerytalnych (IKE, IKZE) funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podgląd listy i szczegółów ubezpieczeniafunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Opłacenie składki ubezpieczeniowejfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Bezpieczeństwo / ustawienia
Logowanie i wylogowanie
Informacje dotyczące połączenia

Proces logowania może wymagać dodatkowej autoryzacji w przypadkach przewidzianych przez dyrektywę PSD2

funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Logowanie biometryczne
Informacje dotyczące połączenia

Proces logowania może wymagać dodatkowej autoryzacji w przypadkach przewidzianych przez dyrektywę PSD2

-funkcja dostępna-
Zmiana hasła do CA24 eBankfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana aliasu i obrazka bezpieczeństwafunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zmiana PIN-u mobilnego-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie ustawieniami mobilnej autoryzacjifunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana danych teleadresowychfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zmiana dowodu osobistegofunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zastrzeżenie dokumentu tożsamościfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zarządzanie zgodamifunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Aktualizacja ankiety finansowej i rezydencji podatkowejfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Personalizacja serwisufunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Personalizacja akordeonu-funkcja dostępna-
Odblokowanie PIN-u tokena sprzętowegofunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zarządzanie ustawieniami BLIKfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie usługą CA24 SMSfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zmiana limitówfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Aktywacja i dezaktywacja dostępu do serwisów CA24funkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie urządzeniami zaufanymifunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Zarządzanie metodami autoryzacji transakcjifunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zmiana telekodufunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Dziennik zdarzeńfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Ustawienie salda przed zalogowaniem
Informacje dotyczące połączenia

Wyłączenie tej opcji nie wymaga dodatkowej autoryzacji

-funkcja dostępnafunkcja dostępna
Powiadomienia do transakcji-funkcja dostępna-
Wnioski i umowy
Podgląd umów podpisanych elektroniczniefunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Podpisanie umowy/aneksyfunkcja dostępnafunkcja dostępnafunkcja dostępna
Składanie wniosków o produkty dostępne w ofercie banku funkcja dostępnafunkcja dostępna-
Składanie wniosków w programach dla rodzin (500+, Dobry Start, Rodzinny Kapitał Opiekuńczy, Dofinansowanie pobytu w żłobku) funkcja dostępna-funkcja dostępna
Potwierdzenia złożonych wniosków w rządowych programach dla rodzin funkcja dostępna--
Składanie wniosków o wypłatę gotówki w placówce bankowej funkcja dostępna-funkcja dostępna
Składanie wniosków o przeniesienie kontafunkcja dostępna-funkcja dostępna
Dodawanie załączników do wniosków kredytowychfunkcja dostępna--
Składanie wniosków w programie Tarcza Finansowafunkcja dostępna-funkcja dostępna
Pozostałe
Tworzenie i usuwanie eTożsamościfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Szczegóły utworzonej eTożsamościfunkcja dostępna--
Potwierdzanie tożsamości w serwisach zewnętrznychfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Historia użycia etożsamościfunkcja dostępna--
Umawianie spotkań w placówce bankowejfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Poczta wewnętrzna/moduł wiadomościfunkcja dostępna--
Połączenie telefoniczne z doradcą-funkcja dostępna-
Chat online z doradcąfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Czatbotfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana językafunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Zmiana na wersję kontrastowąfunkcja dostępnafunkcja dostępna-
Samodzielne odblokowanie dostępu i zmiana hasła przed zalogowaniemfunkcja dostępna-funkcja dostępna
Zarządzanie powiadomieniami-funkcja dostępna-
Ankieta inwestycyjnafunkcja dostępna-funkcja dostępna
Rzeka korzyści-funkcja dostępna-
Klub Korzyści-funkcja dostępna-
Program Poleceń-funkcja dostępna-
Szybkie akcje dla systemów Android, iOS, HarmonyOS
Informacje dotyczące połączenia

Dostępne skróty do przelewu zwykłego, kodu BLIK, historii transakcji, przelewu na telefon BLIK

-funkcja dostępna-
Widżety na systemie iOS
Informacje dotyczące połączenia

Dostępne widżety do przelewu własnego, przelewu zwykłego, przelewu z kodu QR, kodu BLIK, przelewu na telefon BLIK

-funkcja dostępna-

Oferta banku