Konsolidacja sald
Konsolidacja sald (zerobalancing) to unikalne rozwiązanie umożliwiające automatyczne przeksięgowywanie środków ze wskazanych przez przedsiębiorstwo rachunków na jeden rachunek główny. Usługa ma na celu optymalizację zarządzania saldami rachunków bieżących i pomocniczych prowadzonych w tej samej walucie na rzecz tego samego przedsiębiorstwa. Jest kierowana do przedsiębiorstw, które posiadają w naszym banku więcej niż jeden rachunek w tej samej walucie.
Dzięki usłudze możliwe jest automatyczne pokrywanie salda debetowego na rachunku bankowym środkami zgromadzonymi na innych rachunkach.
Korzyści dla klienta
- automatyzacja przepływów - codzienne przepływy pomiędzy rachunkami konsolidowanymi bez konieczności manualnej ingerencji
- optymalizacja kosztów odsetkowych - obniżenie płaconych od kredytu odsetek, jeżeli w jednym z rachunków biorących udział w konsolidacji funkcjonuje kredyt w rachunku bieżącym
- zniwelowanie efektu rozproszenia środków - efektywne zarządzanie środkami zgromadzonymi na jednym rachunku
- oszczędność czasu - klient oszczędza czas dzięki wyeliminowaniu konieczności codziennego samodzielnego przeksięgowywania środków pomiędzy poszczególnymi rachunkami przedsiębiorstwa
Jak to działa
W Credit Agricole dokonujemy konsolidacji sald w walutach: PLN, EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, HUF, CZK, DKK, NOK, SEK, JPY, RON, TRY.
Udostępniamy 2 typy przeksięgowań:
- całego salda (zerowanie), ze wskazanych rachunków na rachunek główny
- określonej kwoty, np. procentu kwoty salda
Typ 1: Zerowanie salda

Typ 2: Przeksięgowanie określonej kwoty

Proces konsolidacji sald na rachunkach wskazanych przez klienta przeprowadzamy:
- na koniec dnia operacyjnego
- kilkukrotnie w ciągu dnia
Skontaktuj się z nami
Centra KorporacyjneSprawdź listę oddziałów
- Obsługa Klienta
+48 71 799 71 49(z zagranicy i z komórek)
Koszt połączeń zgodny z taryfą operatora Napisz do nas
Dowiedz się więcej o produktach bankowości korporacyjnej
corpo@credit-agricole.pl