Bezpieczeństwo i korzystanie z serwisu CA24 Biznes

Wymagania techniczne

Dostęp do systemu możliwy jest za pomocą komputera z dostępem do Internetu, przy użyciu przeglądarki internetowej wraz z tokenem sprzętowym lub tokenem mobilnym.

Minimalne wymagania, które powinny zostać spełnione to:

  • komputer z systemem operacyjnym Windows 7
  • przeglądarka internetowa Edge, Google Chrome 22, Mozilla Firefox 27 i nowsze wersje
  • w przypadku korzystania z tokena mobilnego - smartfon lub tablet z systemem Android 4.2 lub nowszym, iPhone 5s lub nowszy, iPad z systemem iOS 8.0 lub nowszym

Bezpieczeństwo i korzystanie z systemu CA24 Biznes

Dla bezpiecznego korzystania z systemu CA24 Biznes niezbędne jest przestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa:

  • dbałość użytkownika o poufność danych i urządzeń do logowania i autoryzacji
  • każdorazowe sprawdzanie poprawności certyfikatu strony do logowania
  • niereagowanie na wiadomości e-mail zachęcające do ujawnienia poufnych danych
  • zachowanie szczególnej ostrożności w przypadku korzystania z systemu poza biurem

Bezpieczne korzystanie z usług bankowych przez Internet

  • Na komputerze i urządzeniach mobilnych służących do przeprowadzania transakcji bankowych powinny być zainstalowane i uruchomione: aktualne oprogramowanie antywirusowe, osobista zapora internetowa (ang. personal firewall), oprogramowanie wykrywające złośliwe oprogramowanie, m.in. spyware, spam itp.
  • Nie należy nikomu ujawniać lub udostępniać swoich danych i urządzeń do logowania i autoryzacji, ani w żadnej formie zapisywać swoich haseł.
  • Zalecana jest okresowa zmiana PINu do tokena (np. co 30 dni).
  • Dane niezbędne do uzyskania dostępu i korzystania z usług bankowych poprzez system (CA24 Biznes - identyfikator, kod aktywacyjny, hasło statyczne oraz wskazanie tokena) można podać wyłącznie na stronie logowania do systemu.
  • Jedynym prawidłowym adresem systemu bankowości elektronicznej CA24 Biznes jest: ca24biznes.credit-agricole.pl.
  • Połączenie podczas logowania do internetowego serwisu transakcyjnego, jak i całej sesji użytkownika, jest szyfrowane za pomocą 256-bitowego protokołu SSL zapewniającego poufność i integralność przesyłanych danych.
  • Potwierdzeniem nawiązania bezpiecznego połączenia jest charakterystyczne dla danej przeglądarki oznaczenie - ikona kłódki na dole ekranu przeglądarki, w pasku stanu (lub pasku adresu).
  • Kończąc pracę w systemie CA24 Biznes należy skorzystać z przycisku Wyloguj, a następnie zamknąć przeglądarkę.
  • Należy zachować szczególną ostrożność w przypadku korzystania z usług bankowości internetowej poza biurem.
  • Nigdy nie należy odpowiadać na wiadomości e-mail, których nadawcy proszą o ujawnienie czy zweryfikowanie danych osobowych lub przedsiębiorstwa oraz poufnych informacji, takich jak identyfikator i hasło konta internetowego, numer konta, numer PIN do karty płatniczej/kredytowej czy też sam numer karty. Credit Agricole nigdy nie wysyła tego typu wiadomości. Wiadomość taką należy zignorować, a fakt otrzymania wiadomości zgłosić do banku, kontaktując się ze swoim doradcą lub z Obsługą Klienta.

    Obsługa Klienta nr. tel.:
    801 706 550 lub 71 799 71 49 (opłaty wg stawek operatora)

  • Zalecamy nie korzystać w trakcie sesji w systemie CA24 Biznes z innych stron www.

Zabezpieczenia systemu bankowości elektronicznej CA24 Biznes

  • możliwość ustalenia indywidualnych profili uprawnień dla każdego użytkownika
  • elastyczną konfigurację grup osób autoryzujących zlecenia
  • szerokie możliwości nadania limitów na operacje finansowe
  • ograniczenie dostępów poprzez walidację adresu IP
  • monitoring nieaktywności klienta
  • blokadę dostępu z chwilą zgłoszenia
  • monitoring oprogramowania antymalware

Obsługa bieżąca

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia