500 tys. złotych przekażą polskie spółki należące do Grupy Credit Agricole na konto Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz osób poszkodowanych w powodzi na południu Polski.
W związku z powodzią na południu Polski, Credit Agricole Bank Polska, wraz z innymi spółkami Grupy Credit Agricole w Polsce – EFL, CA Ubezpieczenia oraz Amundi Polska przekaże 500 tys. złotych na konto Polskiej Akcji Humanitarnej (PAH).
- Ze smutkiem oglądamy obrazy z zalanych miejscowości na południu Polski. Chcemy pomóc. To nasz obowiązek. Zdecydowaliśmy się to zrobić za pośrednictwem PAH-u, która zapewnia powodzianom niezbędną natychmiastową pomoc – mówi Bernard Muselet, Senior Country Officer Credit Agricole w Polsce.
Polska Akcja Humanitarna jest w kontakcie z władzami samorządowymi i innymi organizacjami działającymi wszędzie tam, gdzie ludzie ucierpieli w wyniku powodzi. Wspiera osoby, które wracają do zdewastowanych mieszkań, zalanych domów i zniszczonych małych biznesów. Na bieżąco dostarcza wodę i niezbędne artykuły codziennego użytku, planuje także długofalową pomoc.
W pomoc powodzianom angażują się także pracownicy banku i pozostały spółek Grupy Credit Agricole, którzy aktywnie wspierają działania na terenach zagrożonych przez powódź lub już tych zalanych. Każdy pracownik może przeznaczyć na wolontariat pięć dni pracy.
- W powodzi ucierpieli także nasi pracownicy. Są też tacy, którzy nie mogą z różnych powodów teraz pracować. Wszystkich otaczamy szczególną troską i opieką – Małgorzata Milczarek-Bukowska, wiceprezes banku Credit Agricole.
Bank uruchomił także specjalną sekcję na stronie www, na której na bieżąco publikuje ważne dla klientów informacje związane z aktualną sytuacją.