Masz problem ze spłatą rat kredytu albo karty kredytowej?
Rozumiemy, że trudne sytuacje mogą przydarzyć się każdemu. Jesteśmy tutaj, aby wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Porozmawiaj z nami
Chcesz szybko sprawdzić, czy masz zaległość?
Zapytaj naszą wirtualną doradczynię Asię
+48 71 78 71 702 (koszt wg stawki operatora)

91% klientów po rozmowie z naszymi ekspertami wie dokładnie, co ma zrobić żeby spłacić swoje zobowiązanie1
Zadzwoń do nas, czekamy na Twój telefon:
- Wspólnie z naszym specjalistą ustalisz wygodny dla Ciebie plan spłaty rat kredytu albo karty kredytowej.
- Porozmawiaj z nami otwarcie. Jeżeli zrozumiemy Twoją sytuację, będziemy mogli szybciej Ci pomóc.
- Pamiętaj. Jeśli to my zadzwonimy do Ciebie - wyświetli się ten sam numer.
Jest na liście: Z jakich numerów dzwoni bank?
1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku


Co możemy Ci zaproponować
- Spokojna głowa
Nie przejmuj się. Zadzwoń do nas, a wspólnie ustalimy plan dalszych spłat rat kredytu albo karty kredytowej. - Poczucie bezpieczeństwa
Twoja sprawa wymaga głębszej analizy? Postaramy się znaleźć rozwiązanie.
Wysłuchamy Twojej historii i wesprzemy Cię w trudnej sytuacji. - Profesjonalizm
Mamy ogromne doświadczenie - średni staż pracy naszych specjalistów to 15 lat. - Opieka
Nasi specjaliści w pełni zaangażują się w rozmowę z Tobą. Zwrócą uwagę na Twoje emocje i sytuację, w jakiej się znajdujesz.
Spłata zaległości
Jak możesz spłacić swoją zaległość?
Aplikacja CA24 Mobile

Możesz spłacić swoje zobowiązania w aplikacji CA24 Mobile.
Zrobisz to:
- w zakładce Płatności
- w zakładce Majątek
Przelew bankowy

Możesz wpłacić pieniądze przelewem na rachunek podany w umowie kredytowej.
- Tytuł przelewu jest dowolny
- Twój rachunek kredytowy ma własny, unikalny numer przypisany tylko do Twojej umowy kredytowej
Wpłatomat

Nie bój się wpłatomatu. To szybki i prosty sposób na wpłatę Twoich pieniędzy w placówce bezgotówkowej.
Placówka bankowa

Możesz spłacić swoje zobowiązanie w placówce bankowej, jeśli jest ona bezgotówkowa wpłacisz pieniądze we wpłatomacie.
Poczta i punkty opłat

Możesz wpłacić na poczcie lub w innym punkcie opłat. Pamiętaj jednak, żeby sprawdzić koszt i czas realizacji przelewu.
- Tytuł przelewu jest dowolny
- Twój rachunek kredytowy ma własny, unikalny numer przypisany tylko do Twojej umowy kredytowej
Terminowa spłata rat kredytu albo karty kredytowej
Dlaczego warto spłacać zobowiązania w terminie
Unikniesz niepotrzebnych kosztów

Za każdy dzień opóźnienia naliczamy odsetki karne. Zamiast wydawać pieniądze na odsetki, przeznacz je na coś potrzebnego Tobie lub Twoim bliskim.
Unikniesz negatywnego wpisu w BIK

BIK to Biuro Informacji Kredytowej, do którego wszystkie banki kierują informacje czy terminowo spłacasz kredyt. Negatywna opinia w BIK może uniemożliwić Ci podpisanie kolejnych umów (także umowy o kredyt na mieszkanie).
Zadbasz o swoją zdolność kredytową

Banki mogą zaproponować klientom z dobrą historią kredytową korzystniejsze oferty. Nieterminowe wpłaty mogą pozbawić Cię tej szansy i obniżają Twoją zdolność kredytową.
Unikniesz blokady karty kredytowej

Dzięki terminowym wpłatom masz stały dostęp do pieniędzy na Twojej karcie. To bardzo ważne, zwłaszcza w nagłych sytuacjach.
Unikniesz upomnień z windykacji

Dzięki terminowym wpłatom możesz zapomnieć o telefonach, pismach, wizytach negocjatora, a finalnie o wypowiedzeniu umowy.
Kroki windykacji
Sprawdź, co może Cię czekać
SMS
Możemy Ci wysłać SMS z powiadomieniem o zaległej wpłacie. Nadawcą widomości będzie CA24.
ROZMOWA TELEFONICZNA
Zadzwonimy do Ciebie, żeby wspólnie ustalić termin spłaty.
Sprawdź z jakich numerów dzwonimy
Sprawdź jak przebiega rozmowa ze specjalistą.PISMO FORMALNE
Jeśli nie dodzwonimy się do Ciebie lub nie będziemy mieli Twojego aktualnego numeru telefonu, możemy wysłać do Ciebie pismo z informacją o zaległości i wezwaniu do zapłaty.
WIZYTA W TWOIM DOMU
Jeśli nie uda nam się do Ciebie dodzwonić, nasz pracownik - negocjator może do Ciebie przyjechać, żeby ustalić spłatę zaległości.
Sprawdź jak wygląda wizyta negocjatora.
Jeśli masz zaległość w spłacie, możemy przekazać obsługę Twojej umowy do firmy windykacyjnej. Możemy to zrobić na każdym etapie windykacji.
- Pracownik tej firmy będzie się z Tobą kontaktował w sprawie zaległości, którą masz u nas. Możesz też dostać SMSa, e-maila, pismo albo przyjedzie do Ciebie pracownik, żeby ustalić wpłatę podczas wizyty.
- Twój numer rachunku do spłaty zaległości nie zmienia się. Nadal wpłacasz na rachunek umowy w Credit Agricole. Nie musisz przekazywać nam ustaleń z firmą - firma na bieżąco przekazuje nam informacje o Twojej spłacie.

Obsługę Twojej umowy możemy zlecić firmie windykacyjnej na podstawie art. 6a. ust.1 pkt. 1 lit. I ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. nr 140 poz. 939 ze zmianami).
Współpracujemy z poniższymi firmami
- Intrum
- Cross Finanse SA
- Kaczmarski Inkasso
- Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego
- Kruk SA
- SAF SA
Aktualne dane kontaktowe do tych firm sprawdzisz na ich oficjalnych stronach internetowych.
Jeśli przestaniesz spłacać swoje zobowiązania

Możemy wypowiedzieć Twoją umowę
Oznacza to, że będziesz mieć do spłaty całą kwotę, która pozostała do rozliczenia umowy. Otrzymasz pismo listem poleconym, gdzie wskażemy ile masz na to czasu.

Możemy skierować Twoją sprawę do sądu
Stanie się to jeśli wypowiemy Ci umowę i nie uda nam się porozumieć. Oprócz zaległości, zapłacisz również koszty sądowe określone przepisami prawa.

Możemy zlecić odzyskanie zadłużenia do komornika
Po otrzymaniu z sądu prawomocnego nakazu zapłaty, możemy zlecić odzyskanie zadłużenia za Twoje niespłacane zobowiązanie do komornika, który rozpocznie postępowanie egzekucyjne przeciwko Tobie. Ty zapłacisz za koszty prowadzonych przez komornika działań i naliczone prowizje (koszty są określone przepisami prawa).
Sprawdź co może zrobić komornik?
Jeśli nie spłacisz swojego zadłużenia
- Przeniesiemy Twoją wierzytelność na rzecz nowego wierzyciela na każdym etapie, po wypowiedzeniu umowy. To oznacza, że nie będziemy obsługiwać już Twojej sprawy i przekażemy ją nowemu nabywcy.
- Przekażemy informacje o Tobie i Twoich przeniesionych zobowiązaniach nowemu nabywcy. To on przejmie wszystkie prawa związane z przeniesieniem wierzytelności, które wynikają z umowy. Jesteśmy wtedy zwolnieni z obowiązku zachowania tajemnicy bankowej.
- Przekażemy nowemu wierzycielowi Twoje dane kontaktowe. Poinformujemy Cię o takim zamiarze.
Nowy wierzyciel wyśle do Ciebie informację o przejęciu wierzytelności
Dostaniesz od niego:
- dane do kontaktu
- saldo zadłużenia
- nowy numer rachunku do wpłaty

Działamy na podstawie art. 509-518 Kodeksu Cywilnego. Na tym etapie sprawy związane ze spłatą długu omawiaj wyłącznie z nowym wierzycielem. Jego dane znajdziesz w zawiadomieniach, które Ci wysłał.
Poznaj nas
Jesteśmy tu, by Ci pomóc

Nasze DNA
- Każda rozmowa i wizyta to osobna historia klienta, który potrzebuje wsparcia, dlatego do każdego podchodzimy indywidualnie.
91% naszych klientów po rozmowie wie dokładnie, co ma zrobić. - Zadbamy o Twoje poczucie zrozumienia i zaopiekowania. Potraktujemy Cię z szacunkiem i uważnie wysłuchamy.
93% naszych klientów uważa, że jesteśmy kulturalni i profesjonalni. - Nie oceniamy i nie krytykujemy, za to chętnie odpowiemy na Twoje pytania i zaproponujemy konkretne rozwiązania.
91% naszych klientów to potwierdza. - Rozmawiamy z Tobą w sposób zrozumiały, stosujemy zasady prostego języka. Upraszczamy SMS-y, e-maile i pisma.
94% klientów ocenia nasz język jako prosty i zrozumiały1.
1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku.