Masz problem ze spłatą rat kredytu albo karty kredytowej?
Rozumiemy, że trudne sytuacje mogą zdarzyć się każdemu. Jesteśmy tutaj, żeby wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Porozmawiaj z nami
Chcesz szybko sprawdzić, czy masz zaległość?
Zadzwoń i zapytaj naszą wirtualną doradczynię Asię
+48 71 78 71 702, koszt wg stawki operatora
8 na 10 klientów rozwiązuje swój problem w pierwszym kontakcie z nami91% klientów po rozmowie z naszymi ekspertami wie dokładnie, co ma zrobić żeby spłacić swoje zobowiązanie1
Zadzwoń do nas, czekamy na Twój telefon:
- Wspólnie z naszym specjalistą ustalisz nowy wygodny dla Ciebie plan spłaty rat kredytu albo karty kredytowej.
- Porozmawiaj z nami otwarcie. Im szybciej zrozumiemy Twoją sytuację, tym szybciej będziemy mogli Ci pomóc.
- Zwróć uwagę na nasz numer, z którego zadzwonimy do Ciebie. Zobacz, z jakich numerów dzwoni bank?
1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku


Co możemy Ci zaproponować
- Wsparcie w Twojej sytuacji
Zadzwoń do nas, porozmawiajmy i wspólnie ustalimy plan spłaty Twojego zadłużenia. - Profesjonalne podejście
Mamy ogromne doświadczenie - średni staż pracy naszych specjalistów to 15 lat. - Opiekę
Nasi specjaliści w pełni zaangażują się w rozmowę z Tobą. Zwrócą uwagę na Twoje emocje i sytuację, w jakiej się znajdujesz.
Spłata zaległości
Jak możesz spłacić swoją zaległość?
W aplikacji CA24 Mobile

Zrobisz to:
- w zakładce Płatności
- w zakładce Majątek
Przelewem bankowym

Wyślij przelew na rachunek podany w umowie kredytowej
- Tytuł przelewu może być dowolny
- Twój rachunek kredytowy ma własny, unikalny numer przypisany tylko do Twojej umowy kredytowej
We wpłatomacie

Znajdziesz je w naszych placówkach. Są bardzo proste w obsłudze.
W naszej dowolnej placówce

Możesz spłacić swoje zobowiązanie w placówce bankowej, jeśli jest ona bezgotówkowa wpłacisz pieniądze we wpłatomacie.
Na poczcie i w punktach opłat

Możesz wpłacić pieniądze w dowolnej placówce pocztowej, albo innym punkcie opłat. Zanim to zrobisz, sprawdź koszt i czas realizacji przelewu.
- Tytuł przelewu może być dowolny
- Twój rachunek kredytowy ma własny, unikalny numer przypisany tylko do Twojej umowy kredytowej
Terminowa spłata rat kredytu albo karty kredytowej
Dlaczego warto spłacać zobowiązania w terminie
Unikniesz niepotrzebnych kosztów

Za każdy dzień opóźnienia naliczamy odsetki karne. Zamiast wydawać pieniądze na odsetki, przeznacz je na coś potrzebnego Tobie lub Twoim bliskim.
Unikniesz negatywnego wpisu w BIK

BIK to Biuro Informacji Kredytowej. Każdy bank informuje BIK, czy terminowo spłacasz kredyt. Negatywna opinia w BIK może utrudnić Ci wzięcie kolejnych kredytów (także hipotecznych, na mieszkanie).
Zadbasz o swoją zdolność kredytową

Lepsza zdolność kredytowa, daje Ci możliwość lepszych ofert kredytowych w przyszłości. Opóźnienia w spłatach rat powodują, że spada Twoja zdolność kredytowa. Trudniej Ci będzie wziąć kredyt w przyszłości.
Unikniesz blokady karty kredytowej

Dzięki terminowym wpłatom masz stały dostęp do pieniędzy na Twojej karcie. To bardzo ważne, zwłaszcza w nagłych sytuacjach.
Unikniesz upomnień z windykacji

Dzięki terminowym wpłatom będziemy do Ciebie dzwonić tylko z dobrymi informacjami :)
Kroki windykacji
Sprawdź, co może Cię czekać

SMS
Możemy Ci wysłać SMS-a z powiadomieniem o zaległej wpłacie. W polu nadawcy zobaczysz „CA24”.

Rozmowa telefoniczna
Zadzwonimy do Ciebie, żeby wspólnie ustalić termin spłaty.
Sprawdź, z jakich numerów dzwonimy
Sprawdź, jak przebiega rozmowa ze specjalistą.
Pismo formalne
Jeśli nie dodzwonimy się do Ciebie, albo nie mamy Twojego aktualnego numeru telefonu, możemy wysłać Ci list z informacją o zaległości, z wezwaniem do zapłaty.

Wizyta w Twoim domu
Jeśli nie uda nam się do Ciebie dodzwonić, nasz pracownik - negocjator może do Ciebie przyjechać, żeby ustalić spłatę zaległości.
Jak wygląda wizyta negocjatora?
Jeśli masz zaległość w spłacie, możemy przekazać Twoją sprawę do firmy windykacyjnej. Możemy to zrobić na każdym etapie windykacji.
W takiej sytuacji:
- Będzie się z Tobą kontaktował pracownik tej firmy, a nie my. Możesz dostać SMS-y, mejle, listy, albo pracownik tej firmy przyjedzie do Ciebie, żeby ustalić warunki spłaty.
- Twój numer rachunku do spłaty zaległości nie zmieni się, bo nadal zadłużenie masz u nas, w Credit Agricole.
- Nie musisz przekazywać nam ustaleń z firmą windykacyjną. To ona na bieżąco przekazuje nam informacje o Twojej spłacie.
Obsługę Twojej umowy możemy zlecić firmie windykacyjnej na podstawie art. 6a. ust.1 pkt. 1 lit. I ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. nr 140 poz. 939 ze zmianami).
Współpracujemy z poniższymi firmami
- Intrum
- Cross Finanse SA
- Kaczmarski Inkasso
- Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego
- Kruk SA
- SAF SA
Aktualne dane kontaktowe do tych firm sprawdzisz na ich oficjalnych stronach internetowych.
Jeśli przestaniesz spłacać swoje zobowiązania

Możemy wypowiedzieć Twoją umowę
Oznacza to, że będziesz mieć do spłaty całą kwotę, która pozostała do rozliczenia umowy. Otrzymasz pismo listem poleconym, gdzie wskażemy ile masz na to czasu.

Możemy skierować Twoją sprawę do sądu
Stanie się to jeśli wypowiemy Ci umowę i nie uda nam się porozumieć. Oprócz zaległości, zapłacisz również koszty sądowe określone przepisami prawa.

Możemy zlecić odzyskanie zadłużenia do komornika
Po otrzymaniu z sądu prawomocnego nakazu zapłaty, możemy zlecić odzyskanie zadłużenia za Twoje niespłacane zobowiązanie do komornika, który rozpocznie postępowanie egzekucyjne przeciwko Tobie. Ty zapłacisz za koszty prowadzonych przez komornika działań i naliczone prowizje (koszty są określone przepisami prawa).
Sprawdź co może zrobić komornik?
Jeśli nie spłacisz swojego zadłużenia
- Przeniesiemy Twoją wierzytelność na rzecz nowego wierzyciela na każdym etapie, po wypowiedzeniu umowy. To oznacza, że nie będziemy obsługiwać już Twojej sprawy i przekażemy ją nowemu nabywcy.
- Przekażemy informacje o Tobie i Twoich przeniesionych zobowiązaniach nowemu nabywcy. To on przejmie wszystkie prawa związane z przeniesieniem wierzytelności, które wynikają z umowy. Jesteśmy wtedy zwolnieni z obowiązku zachowania tajemnicy bankowej.
- Przekażemy nowemu wierzycielowi Twoje dane kontaktowe. Poinformujemy Cię o takim zamiarze.
Nowy wierzyciel wyśle do Ciebie informację o przejęciu wierzytelności
Dostaniesz od niego:
- dane do kontaktu
- saldo zadłużenia
- nowy numer rachunku do wpłaty
Działamy na podstawie art. 509-518 Kodeksu Cywilnego. Na tym etapie sprawy związane ze spłatą długu omawiaj wyłącznie z nowym wierzycielem. Jego dane znajdziesz w zawiadomieniach, które Ci wysłał.
Poznaj nas
Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc

Nasze DNA
- Wiemy, że każdy klient, to osobna historia, a w sytuacji zadłużenia często potrzebne jest wsparcie. Dlatego jesteśmy gotowi na rozmowę z Tobą.
91% naszych klientów po rozmowie wie dokładnie, co ma zrobić. - Wysłuchamy Cię z szacunkiem i uwagą. Zależy nam, żeby zrozumieć Twoją sytuację i pomóc Ci wrócić do równowagi finansowej.
93% naszych klientów uważa, że jesteśmy kulturalni i profesjonalni. - Nie oceniamy i nie krytykujemy, za to chętnie odpowiemy na Twoje pytania i zaproponujemy konkretne rozwiązania.
91% naszych klientów to potwierdza. - Rozmawiamy i piszemy w przystępny sposób. Staramy się nie używać trudnych, finansowych pojęć. A jeśli już musimy ich użyć – wytłumaczymy je.
94% klientów ocenia nasz język jako prosty i zrozumiały1.
1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku.
Co mówią o nas klienci1
Dziękuję, że poszli Państwo na ugodę
Dziękuję za życzliwość dobrych ludzi w tym Banku
Bardzo dziękuję za zrozumienie mojej bardzo trudnej sytuacji i pozytywne załatwienie mojej prośby
Pięknie dziękuję za Państwa podejście do mej prośby
1 źródło: pisma klientów wysłane do działu windykacji
Pytania i odpowiedzi
Informacje o ratach kredytowych do spłaty i spłatach karty kredytowej znajdziesz:
- w naszej aplikacji CA24 Mobile - wejdź w zakładkę Majątek, potem Zobowiązania, wybierz właściwy produkt i sprawdź zaległość;
- w serwisie CA24 eBank;
- możesz nas też zapytać telefonicznie, pod numerem telefonu +48 71 78 71 716, pracujemy od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 16.00 (koszt wg stawki operatora);
- w naszej dowolnej placówce.
Termin, kwotę raty i numer konta do wpłaty znajdziesz:
- w naszej aplikacji CA24 Mobile: wejdź w zakładkę Majątek, potem Zobowiązania, wybierz właściwy produkt i sprawdź dane do wpłaty;
- w serwisie CA24 eBank - wejdź w zakładkę Moje produkty potem Kredyty lub Karty kredytowe i wybierz kredyt lub kartę i sprawdź dane do wpłaty;
- w umowie o kredyt lub kartę kredytową;
- możesz nas też zapytać telefonicznie, pod numerem telefonu 19 019 (koszt wg stawki operatora);
- w naszej dowolnej placówce.
- Potwierdzamy Twoją tożsamość
- Omawiamy Twoje zaległości i razem ustalamy termin spłaty
- Jeśli masz problemy ze spłatą, proponujemy Ci możliwe rozwiązania
- Informujemy Cię o konsekwencjach braku spłat
Jeśli masz zaległość w spłacie rat kredytu, albo karty kredytowej - porozmawiajmy. Zadzwoń do nas pod numer + 48 71 78 71 716, koszt wg stawki operatora. Pracujemy od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 16.00.
Zobacz, gdzie sprawdzić zaległości w spłatach kredytu, albo karty kredytowej






