Masz problem ze spłatą rat kredytu albo karty kredytowej?

Rozumiemy, że trudne sytuacje mogą przydarzyć się każdemu. Jesteśmy tutaj, aby wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Porozmawiaj z nami

+48 71 787 17 16 (koszt wg stawki operatora)

Wspólnie z naszym specjalistą ustalisz wygodny dla Ciebie plan spłaty rat kredytu albo karty kredytowejDowiedz się więcej

Wybierz wygodny sposób spłaty rat kredytu albo karty kredytowej

Oferujemy kilka prostych metod, które pozwolą Ci szybko i łatwo uregulować swoje zobowiązanieDowiedz się więcej

Sprawdź, co może Cię czekać

Sprawdź, jakie kroki są podejmowane w procesie i co możesz zrobić, aby szybko rozwiązać sprawęDowiedz się więcej

Poznaj nas

Jesteśmy zespołem ludzi, którzy rozumieją jak ważna jest pomoc w trudnych sytuacjach. Naszą Misją jest wspieranie klientów w odzyskiwaniu równowagi finansowejDowiedz się więcej

Porozmawiaj z nami

icon

+48 71 787 17 16 (koszt wg stawki operatora)

Możesz z nami porozmawiać od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.

Chcesz szybko sprawdzić, czy masz zaległość?

Zapytaj naszą wirtualną doradczynię Asię

+48 71 78 71 702 (koszt wg stawki operatora)

icon8 na 10 klientów rozwiązuje swój problem w pierwszym kontakcie z nami
91% klientów po rozmowie z naszymi ekspertami wie dokładnie, co ma zrobić żeby spłacić swoje zobowiązanie1

Zadzwoń do nas, czekamy na Twój telefon:

  • Wspólnie z naszym specjalistą ustalisz wygodny dla Ciebie plan spłaty rat kredytu albo karty kredytowej.
  • Porozmawiaj z nami otwarcie. Jeżeli zrozumiemy Twoją sytuację, będziemy mogli szybciej Ci pomóc.
  • Pamiętaj. Jeśli to my zadzwonimy do Ciebie - wyświetli się ten sam numer.
    Jest na liście: Z jakich numerów dzwoni bank?

1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku

Co możemy Ci zaproponować

  • Spokojna głowa
    Nie przejmuj się. Zadzwoń do nas, a wspólnie ustalimy plan dalszych spłat rat kredytu albo karty kredytowej.
  • Poczucie bezpieczeństwa
    Twoja sprawa wymaga głębszej analizy? Postaramy się znaleźć rozwiązanie.
    Wysłuchamy Twojej historii i wesprzemy Cię w trudnej sytuacji.
  • Profesjonalizm
    Mamy ogromne doświadczenie - średni staż pracy naszych specjalistów to 15 lat.
  • Opieka
    Nasi specjaliści w pełni zaangażują się w rozmowę z Tobą. Zwrócą uwagę na Twoje emocje i sytuację, w jakiej się znajdujesz.

Spłata zaległości

Jak możesz spłacić swoją zaległość?

Aplikacja CA24 Mobile

image

Możesz spłacić swoje zobowiązania w aplikacji CA24 Mobile.
Zrobisz to:

  • w zakładce Płatności
  • w zakładce Majątek

Przelew bankowy

image

Możesz wpłacić pieniądze przelewem na rachunek podany w umowie kredytowej.

  • Tytuł przelewu jest dowolny
  • Twój rachunek kredytowy ma własny, unikalny numer przypisany tylko do Twojej umowy kredytowej

Wpłatomat

image

Nie bój się wpłatomatu. To szybki i prosty sposób na wpłatę Twoich pieniędzy w placówce bezgotówkowej.

Placówka bankowa

image

Możesz spłacić swoje zobowiązanie w placówce bankowej, jeśli jest ona bezgotówkowa wpłacisz pieniądze we wpłatomacie.

Poczta i punkty opłat

image

Możesz wpłacić na poczcie lub w innym punkcie opłat. Pamiętaj jednak, żeby sprawdzić koszt i czas realizacji przelewu.

  • Tytuł przelewu jest dowolny
  • Twój rachunek kredytowy ma własny, unikalny numer przypisany tylko do Twojej umowy kredytowej

Terminowa spłata rat kredytu albo karty kredytowej

Dlaczego warto spłacać zobowiązania w terminie

Unikniesz niepotrzebnych kosztów

image

Za każdy dzień opóźnienia naliczamy odsetki karne. Zamiast wydawać pieniądze na odsetki, przeznacz je na coś potrzebnego Tobie lub Twoim bliskim.

Unikniesz negatywnego wpisu w BIK

image

BIK to Biuro Informacji Kredytowej, do którego wszystkie banki kierują informacje czy terminowo spłacasz kredyt. Negatywna opinia w BIK może uniemożliwić Ci podpisanie kolejnych umów (także umowy o kredyt na mieszkanie).

Zadbasz o swoją zdolność kredytową

image

Banki mogą zaproponować klientom z dobrą historią kredytową korzystniejsze oferty. Nieterminowe wpłaty mogą pozbawić Cię tej szansy i obniżają Twoją zdolność kredytową.

Unikniesz blokady karty kredytowej

image

Dzięki terminowym wpłatom masz stały dostęp do pieniędzy na Twojej karcie. To bardzo ważne, zwłaszcza w nagłych sytuacjach.

Unikniesz upomnień z windykacji

image

Dzięki terminowym wpłatom możesz zapomnieć o telefonach, pismach, wizytach negocjatora, a finalnie o wypowiedzeniu umowy.

Kroki windykacji

Sprawdź, co może Cię czekać

  • image-file

    SMS

    Możemy Ci wysłać SMS z powiadomieniem o zaległej wpłacie. Nadawcą widomości będzie CA24.

  • image-file

    ROZMOWA TELEFONICZNA

    Zadzwonimy do Ciebie, żeby wspólnie ustalić termin spłaty.
    Sprawdź z jakich numerów dzwonimy
    Sprawdź jak przebiega rozmowa ze specjalistą.

  • image-file

    PISMO FORMALNE

    Jeśli nie dodzwonimy się do Ciebie lub nie będziemy mieli Twojego aktualnego numeru telefonu, możemy wysłać do Ciebie pismo z informacją o zaległości i wezwaniu do zapłaty.

  • image-file

    WIZYTA W TWOIM DOMU

    Jeśli nie uda nam się do Ciebie dodzwonić, nasz pracownik - negocjator może do Ciebie przyjechać, żeby ustalić spłatę zaległości.
    Sprawdź jak wygląda wizyta negocjatora.

Jeśli masz zaległość w spłacie, możemy przekazać obsługę Twojej umowy do firmy windykacyjnej. Możemy to zrobić na każdym etapie windykacji.

  • Pracownik tej firmy będzie się z Tobą kontaktował w sprawie zaległości, którą masz u nas. Możesz też dostać SMSa, e-maila, pismo albo przyjedzie do Ciebie pracownik, żeby ustalić wpłatę podczas wizyty.
  • Twój numer rachunku do spłaty zaległości nie zmienia się. Nadal wpłacasz na rachunek umowy w Credit Agricole. Nie musisz przekazywać nam ustaleń z firmą - firma na bieżąco przekazuje nam informacje o Twojej spłacie.
icon

Obsługę Twojej umowy możemy zlecić firmie windykacyjnej na podstawie art. 6a. ust.1 pkt. 1 lit. I ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. nr 140 poz. 939 ze zmianami).

Współpracujemy z poniższymi firmami

  • Intrum
  • Cross Finanse SA
  • Kaczmarski Inkasso
  • Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego
  • Kruk SA
  • SAF SA

Aktualne dane kontaktowe do tych firm sprawdzisz na ich oficjalnych stronach internetowych.

Jeśli przestaniesz spłacać swoje zobowiązania

image

Możemy wypowiedzieć Twoją umowę

Oznacza to, że będziesz mieć do spłaty całą kwotę, która pozostała do rozliczenia umowy. Otrzymasz pismo listem poleconym, gdzie wskażemy ile masz na to czasu.

image

Możemy skierować Twoją sprawę do sądu

Stanie się to jeśli wypowiemy Ci umowę i nie uda nam się porozumieć. Oprócz zaległości, zapłacisz również koszty sądowe określone przepisami prawa.

image

Możemy zlecić odzyskanie zadłużenia do komornika

Po otrzymaniu z sądu prawomocnego nakazu zapłaty, możemy zlecić odzyskanie zadłużenia za Twoje niespłacane zobowiązanie do komornika, który rozpocznie postępowanie egzekucyjne przeciwko Tobie. Ty zapłacisz za koszty prowadzonych przez komornika działań i naliczone prowizje (koszty są określone przepisami prawa).
Sprawdź co może zrobić komornik?

Jeśli nie spłacisz swojego zadłużenia

  • Przeniesiemy Twoją wierzytelność na rzecz nowego wierzyciela na każdym etapie, po wypowiedzeniu umowy. To oznacza, że nie będziemy obsługiwać już Twojej sprawy i przekażemy ją nowemu nabywcy.
  • Przekażemy informacje o Tobie i Twoich przeniesionych zobowiązaniach nowemu nabywcy. To on przejmie wszystkie prawa związane z przeniesieniem wierzytelności, które wynikają z umowy. Jesteśmy wtedy zwolnieni z obowiązku zachowania tajemnicy bankowej.
  • Przekażemy nowemu wierzycielowi Twoje dane kontaktowe. Poinformujemy Cię o takim zamiarze.

Nowy wierzyciel wyśle do Ciebie informację o przejęciu wierzytelności

Dostaniesz od niego:

  • dane do kontaktu
  • saldo zadłużenia
  • nowy numer rachunku do wpłaty
icon

Działamy na podstawie art. 509-518 Kodeksu Cywilnego. Na tym etapie sprawy związane ze spłatą długu omawiaj wyłącznie z nowym wierzycielem. Jego dane znajdziesz w zawiadomieniach, które Ci wysłał.

Poznaj nas

Jesteśmy tu, by Ci pomóc

Nasze DNA

  • Każda rozmowa i wizyta to osobna historia klienta, który potrzebuje wsparcia, dlatego do każdego podchodzimy indywidualnie.
    91% naszych klientów po rozmowie wie dokładnie, co ma zrobić.
  • Zadbamy o Twoje poczucie zrozumienia i zaopiekowania. Potraktujemy Cię z szacunkiem i uważnie wysłuchamy.
    93% naszych klientów uważa, że jesteśmy kulturalni i profesjonalni.
  • Nie oceniamy i nie krytykujemy, za to chętnie odpowiemy na Twoje pytania i zaproponujemy konkretne rozwiązania.
    91% naszych klientów to potwierdza.
  • Rozmawiamy z Tobą w sposób zrozumiały, stosujemy zasady prostego języka. Upraszczamy SMS-y, e-maile i pisma.
    94% klientów ocenia nasz język jako prosty i zrozumiały1.

1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku.

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania