Masz problem ze spłatą rat kredytu albo karty kredytowej?
Rozumiemy, że trudne sytuacje mogą przydarzyć się każdemu. Jesteśmy tutaj, aby wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Porozmawiaj z nami
+48 71 787 17 16 (koszt wg stawki operatora)
Wspólnie z naszym specjalistą ustalisz wygodny dla Ciebie plan spłaty rat kredytu albo karty kredytowejDowiedz się więcej
Wybierz wygodny sposób spłaty rat kredytu albo karty kredytowej
Oferujemy kilka prostych metod, które pozwolą Ci szybko i łatwo uregulować swoje zobowiązanieDowiedz się więcej
Sprawdź, co może Cię czekać
Sprawdź, jakie kroki są podejmowane w procesie i co możesz zrobić, aby szybko rozwiązać sprawęDowiedz się więcej
Poznaj nas
Jesteśmy zespołem ludzi, którzy rozumieją jak ważna jest pomoc w trudnych sytuacjach. Naszą Misją jest wspieranie klientów w odzyskiwaniu równowagi finansowejDowiedz się więcej
Porozmawiaj z nami
+48 71 787 17 16 (koszt wg stawki operatora)
Możesz z nami porozmawiać od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.
Chcesz szybko sprawdzić, czy masz zaległość?
Zapytaj naszą wirtualną doradczynię Asię
+48 71 78 71 702 (koszt wg stawki operatora)
8 na 10 klientów rozwiązuje swój problem w pierwszym kontakcie z nami 91% klientów po rozmowie z naszymi ekspertami wie dokładnie, co ma zrobić żeby spłacić swoje zobowiązanie1
Zadzwoń do nas, czekamy na Twój telefon:
Wspólnie z naszym specjalistą ustalisz wygodny dla Ciebie plan spłaty rat kredytu albo karty kredytowej.
Porozmawiaj z nami otwarcie. Jeżeli zrozumiemy Twoją sytuację, będziemy mogli szybciej Ci pomóc.
Pamiętaj. Jeśli to my zadzwonimy do Ciebie - wyświetli się ten sam numer. Jest na liście: Z jakich numerów dzwoni bank?
1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku
Co możemy Ci zaproponować
Spokojna głowa Nie przejmuj się. Zadzwoń do nas, a wspólnie ustalimy plan dalszych spłat rat kredytu albo karty kredytowej.
Poczucie bezpieczeństwa Twoja sprawa wymaga głębszej analizy? Postaramy się znaleźć rozwiązanie. Wysłuchamy Twojej historii i wesprzemy Cię w trudnej sytuacji.
Profesjonalizm Mamy ogromne doświadczenie - średni staż pracy naszych specjalistów to 15 lat.
Opieka Nasi specjaliści w pełni zaangażują się w rozmowę z Tobą. Zwrócą uwagę na Twoje emocje i sytuację, w jakiej się znajdujesz.
Możesz wpłacić na poczcie lub w innym punkcie opłat. Pamiętaj jednak, żeby sprawdzić koszt i czas realizacji przelewu.
Tytuł przelewu jest dowolny
Twój rachunek kredytowy ma własny, unikalny numer przypisany tylko do Twojej umowy kredytowej
Terminowa spłata rat kredytu albo karty kredytowej
Dlaczego warto spłacać zobowiązania w terminie
Unikniesz niepotrzebnych kosztów
Za każdy dzień opóźnienia naliczamy odsetki karne. Zamiast wydawać pieniądze na odsetki, przeznacz je na coś potrzebnego Tobie lub Twoim bliskim.
Unikniesz negatywnego wpisu w BIK
BIK to Biuro Informacji Kredytowej, do którego wszystkie banki kierują informacje czy terminowo spłacasz kredyt. Negatywna opinia w BIK może uniemożliwić Ci podpisanie kolejnych umów (także umowy o kredyt na mieszkanie).
Zadbasz o swoją zdolność kredytową
Banki mogą zaproponować klientom z dobrą historią kredytową korzystniejsze oferty. Nieterminowe wpłaty mogą pozbawić Cię tej szansy i obniżają Twoją zdolność kredytową.
Unikniesz blokady karty kredytowej
Dzięki terminowym wpłatom masz stały dostęp do pieniędzy na Twojej karcie. To bardzo ważne, zwłaszcza w nagłych sytuacjach.
Unikniesz upomnień z windykacji
Dzięki terminowym wpłatom możesz zapomnieć o telefonach, pismach, wizytach negocjatora, a finalnie o wypowiedzeniu umowy.
Kroki windykacji
Sprawdź, co może Cię czekać
SMS
Możemy Ci wysłać SMS z powiadomieniem o zaległej wpłacie. Nadawcą widomości będzie CA24.
Jeśli nie dodzwonimy się do Ciebie lub nie będziemy mieli Twojego aktualnego numeru telefonu, możemy wysłać do Ciebie pismo z informacją o zaległości i wezwaniu do zapłaty.
WIZYTA W TWOIM DOMU
Jeśli nie uda nam się do Ciebie dodzwonić, nasz pracownik - negocjator może do Ciebie przyjechać, żeby ustalić spłatę zaległości. Sprawdź jak wygląda wizyta negocjatora.
Jeśli masz zaległość w spłacie, możemy przekazać obsługę Twojej umowy do firmy windykacyjnej. Możemy to zrobić na każdym etapie windykacji.
Pracownik tej firmy będzie się z Tobą kontaktował w sprawie zaległości, którą masz u nas. Możesz też dostać SMSa, e-maila, pismo albo przyjedzie do Ciebie pracownik, żeby ustalić wpłatę podczas wizyty.
Twój numer rachunku do spłaty zaległości nie zmienia się. Nadal wpłacasz na rachunek umowy w Credit Agricole. Nie musisz przekazywać nam ustaleń z firmą - firma na bieżąco przekazuje nam informacje o Twojej spłacie.
Obsługę Twojej umowy możemy zlecić firmie windykacyjnej na podstawie art. 6a. ust.1 pkt. 1 lit. I ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. nr 140 poz. 939 ze zmianami).
Współpracujemy z poniższymi firmami
Intrum
Cross Finanse SA
Kaczmarski Inkasso
Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego
Kruk SA
SAF SA
Aktualne dane kontaktowe do tych firm sprawdzisz na ich oficjalnych stronach internetowych.
Jeśli przestaniesz spłacać swoje zobowiązania
Możemy wypowiedzieć Twoją umowę
Oznacza to, że będziesz mieć do spłaty całą kwotę, która pozostała do rozliczenia umowy. Otrzymasz pismo listem poleconym, gdzie wskażemy ile masz na to czasu.
Możemy skierować Twoją sprawę do sądu
Stanie się to jeśli wypowiemy Ci umowę i nie uda nam się porozumieć. Oprócz zaległości, zapłacisz również koszty sądowe określone przepisami prawa.
Możemy zlecić odzyskanie zadłużenia do komornika
Po otrzymaniu z sądu prawomocnego nakazu zapłaty, możemy zlecić odzyskanie zadłużenia za Twoje niespłacane zobowiązanie do komornika, który rozpocznie postępowanie egzekucyjne przeciwko Tobie. Ty zapłacisz za koszty prowadzonych przez komornika działań i naliczone prowizje (koszty są określone przepisami prawa). Sprawdź co może zrobić komornik?
Jeśli nie spłacisz swojego zadłużenia
Przeniesiemy Twoją wierzytelność na rzecz nowego wierzyciela na każdym etapie, po wypowiedzeniu umowy. To oznacza, że nie będziemy obsługiwać już Twojej sprawy i przekażemy ją nowemu nabywcy.
Przekażemy informacje o Tobie i Twoich przeniesionych zobowiązaniach nowemu nabywcy. To on przejmie wszystkie prawa związane z przeniesieniem wierzytelności, które wynikają z umowy. Jesteśmy wtedy zwolnieni z obowiązku zachowania tajemnicy bankowej.
Przekażemy nowemu wierzycielowi Twoje dane kontaktowe. Poinformujemy Cię o takim zamiarze.
Nowy wierzyciel wyśle do Ciebie informację o przejęciu wierzytelności
Dostaniesz od niego:
dane do kontaktu
saldo zadłużenia
nowy numer rachunku do wpłaty
Działamy na podstawie art. 509-518 Kodeksu Cywilnego. Na tym etapie sprawy związane ze spłatą długu omawiaj wyłącznie z nowym wierzycielem. Jego dane znajdziesz w zawiadomieniach, które Ci wysłał.
Poznaj nas
Jesteśmy tu, by Ci pomóc
Nasze DNA
Każda rozmowa i wizyta to osobna historia klienta, który potrzebuje wsparcia, dlatego do każdego podchodzimy indywidualnie. 91% naszych klientów po rozmowie wie dokładnie, co ma zrobić.
Zadbamy o Twoje poczucie zrozumienia i zaopiekowania. Potraktujemy Cię z szacunkiem i uważnie wysłuchamy. 93% naszych klientów uważa, że jesteśmy kulturalni i profesjonalni.
Nie oceniamy i nie krytykujemy, za to chętnie odpowiemy na Twoje pytania i zaproponujemy konkretne rozwiązania. 91% naszych klientów to potwierdza.
Rozmawiamy z Tobą w sposób zrozumiały, stosujemy zasady prostego języka. Upraszczamy SMS-y, e-maile i pisma. 94% klientów ocenia nasz język jako prosty i zrozumiały1.
1 źródło: Badanie CRI - Metodologia: CATI (ankieta telefoniczna), kwiecień 2024, próba: n=200, główny cel badania: Wskaźnik rekomendacji banku.
Pytania i odpowiedzi
Gdzie mogę sprawdzić aktualną zaległość w spłacie kredytu lub karty kredytowej?
Informacje o ratach kredytowych do spłaty i spłatach karty kredytowej znajdziesz:
w naszej aplikacji CA24 Mobile - wejdź w zakładkę Majątek, potem Zobowiązania, wybierz właściwy produkt i sprawdź zaległość;
w serwisie CA24 eBank;
możesz nas też zapytać telefonicznie, pod numerem telefonu +48 71 78 71 716, pracujemy od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 16.00 (koszt wg stawki operatora);
Mam zaległości w spłacie rat, albo karty kredytowej. Z kim z banku mogę porozmawiać?
Jeśli masz zaległość w spłacie rat kredytu, albo karty kredytowej - porozmawiajmy. Zadzwoń do nas pod numer + 48 71 78 71 716, koszt wg stawki operatora. Pracujemy od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 16.00.
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Asia to wirtualna doradczyni
Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.
Asię wspierają nasi Doradcy
jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego, karty lub kredytu gotówkowego
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Jeżeli chcesz wziąć kartę lub kredyt gotówkowy, doradca zapyta o Twoje dane osobowe potrzebne do przygotowania wniosku. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Wideorozmowa z doradcą banku Credit Agricole
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Z doradcą porozmawiasz o ofercie konta indywidualnego, kredytu gotówkowego i karty kredytowej. W trakcie rozmowy możesz także kupić te produkty bez wychodzenia z domu.
Aktualnie nie możemy połączyć Cię z naszym doradcą
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes