Pobierasz dopłaty - ubezpieczenie dla Ciebie

Ubezpieczenie upraw rolnych skierowane jest do rolników oraz producentów rolnych. To ubezpieczenie majątkowe, które zobowiązuje rolników pobierających dopłaty bezpośrednie do ubezpieczenia przynajmniej 50% powierzchni swoich upraw do 30 czerwca każdego roku.

Dofinansowanie do 65% składki

Do 65% składki opłacanych jest z budżetu Państwa. Pamiętaj o swoim obowiązku i ubezpiecz uprawy!

Wypłata odszkodowania wg polisy

Odszkodowanie za ubytki w plonie wypłacane jest wg sum określonych na polisie. Nawet w przypadku spadku cen płodów rolnych.

Profesjonalna likwidacja szkody

Likwidacja szkody wykonywana jest przez wykwalifikowanych ekspertów z branży Agro. Odbywa się na polu lub jego części.

Pozostałe korzyści


  • Brak udziału własnego w szkodzie
  • Wypłata odszkodowania do 95% sumy ubezpieczenia w określonych ryzykach
  • Odpowiedzialność już od 8% ubytku w plonie w przypadku wykupienia klauzuli rozszerzającej ochronę ubezpieczeniową, a od 10% w pozostałych przypadkach.

Więcej informacji o ubezpieczeniu jest dostępnych w Karcie Produktu, którą możesz pobrać tutaj .

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: Ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
  3. Agent ubezpieczeniowy: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Dokumenty

Jak zgłosić szkodę?

Zgłoszenie szkody telefonicznie

Szkodę możesz zgłosić pod numerem: 61 858 48 08 (opłata za połączenie wg cennika operatora).

Numery wewnętrzne:

  • 0 - zgłoszenie szkody w maszynach rolniczych
  • 1 - zgłoszenie szkody w pojazdach
  • 2 - zgłoszenie szkody w domach i mieszkaniach
  • 3 - zgłoszenie szkody w uprawach

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-22:00 oraz w soboty 8:00-13:00.



Zgłoszenie szkody on-line

Masz też możliwość zgłoszenia szkody przez Internet, wypełniając formularz na stronach Concordia Ubezpieczenia.

Obsługa skarg i reklamacji

  1. Klientowi przysługuje prawo do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Ubezpieczyciela bądź świadczonych przez Bank a związanych umową ubezpieczenia, której Ubezpieczyciel jest stroną.
  2. Poprzez reklamację rozumie się każde wystąpienie Klienta lub jego pełnomocnika, zawierające zastrzeżenia dotyczące działalności Ubezpieczyciela bądź działalności Banku związanej z umową ubezpieczenia, której Ubezpieczyciel jest stroną.
  3. Klientem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, jest:
    • osoba fizyczna będąca ubezpieczającym, ubezpieczonym, uposażonym lub uprawionym z umowy ubezpieczenia;
    • osoba fizyczna dochodzącą roszczeń na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz.U. z 2013r., poz. 392 j.t.), w tym również od Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego lub Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych.
  4. Zgodnie z przyjętymi przez Ubezpieczyciela zasadami dotyczącymi reklamacji Klientem jest również podmiot inny niż osoba fizyczna będący ubezpieczającym, ubezpieczonym, uposażonym lub uprawionym z umowy ubezpieczenia.
  5. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta lub jego pełnomocnika:
    • osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela, jego Oddziałach lub u agentów ubezpieczeniowych działających w imieniu Towarzystwa (w szczególności w placówce Banku);
    • pisemnie na adres: Ubezpieczyciela: ul. S. Małachowskiego 10, 61-129 Poznań,
    • telefonicznie pod numerem telefonu 61 858 48 00,
    • jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: skargi@concordiaubezpieczenia.pl .
  6. Ubezpieczyciel udzieli odpowiedzi na złożoną reklamację bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.
  7. W uzasadnionych przypadkach termin do udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony do 60 dni (w odniesieniu do reklamacji składanych przez osoby fizyczne) lub do 90 dni (w odniesieniu do reklamacji składanych przez podmioty inne niż osoby fizyczne). Jednakże w razie zaistnienia takiej sytuacji, Klient jest uprzednio informowany o wystąpieniu okoliczności, które wymagają dodatkowych ustaleń i stanowią przyczynę udzielenia odpowiedzi w terminie późniejszym.
  8. Odpowiedź na złożoną reklamację jest udzielana Klientowi w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Na wniosek Klienta odpowiedź na złożoną reklamację może zostać udzielona pocztą elektroniczną.
  9. Spory związane z usługami świadczonymi przez Ubezpieczyciela mogą być rozstrzygane:
    • w drodze pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego, o którym mowa w ustawie o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym;
    • przez sąd powszechny, którego właściwość ustalona będzie zgodnie z właściwymi przepisami prawa (przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy regulującej wykonywanie działalności ubezpieczeniowej lub ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych).
  10. Ponadto, Klient będący osobą fizyczną ma możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy prawnej korzystając z usług:
    • Rzecznika Finansowego;
    • Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumenta – w odniesieniu do tych Klientów, którzy zawarli z Towarzystwem umowę ubezpieczenia.
  11. Właściwym dla Ubezpieczyciela organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą w Warszawie, Plac Powstańców Warszawy 1.
  12. Ubezpieczyciel na żądanie składającego reklamację potwierdza fakt jej złożenia pisemnie lub w inny uzgodniony z nim sposób.

Jak kupić ubezpieczenie?

Zadzwoń po Doradcę Agro. Przyjedzie, a wszystkie formalności zostaną załatwione w Twoim gospodarstwie.


801 700 000 (koszt wg stawki operatora) lub + 48 71 79 97 159 .

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.